nu blr de ännu en uppdate vart lite mer gjort idag dock så råkade ja mäta lite fel så jag sumpade andra framdörren ingen som har en förrar dörr ligger dom vill bli av med?? ^^
Ser ju riktigt nice ut, först när jag såg det så tänkte jag "bonnmek" men det ser iaf seriöst ut Enda jag undrar lite om är breddningen bak men det ger sig väl med tiden. Lycka till!!
tack tack.. men vad är de du undrar över ang breddningen?
hoj din gammle lurk mötte dig idag när du skulle svänga in på vretstorpsvägen antog att du hade varit i askersund jobba på med bilen nu så den kommer ut till sommaren
hoj din gammle lurk mötte dig idag när du skulle svänga in på vretstorpsvägen antog att du hade varit i askersund jobba på med bilen nu så den kommer ut till sommaren
haha fan va de du tänkte de vem fan känner ja här ute i tassemarkena som hällsar får blinka tillbax nästa gång ska hämta en ny förar dörr nån dag så jag får den förlängd sen kan ja ju säga att jag va i kontakt med sfro idag å dom sa att de ska inte vara några problem å regga och OM sbp ville ha nå intyg på bilen så fick han komma upp på en kaffe å kolla haha..
okok tänkte bondlacka(rolla) min 745a och tänkte om dom gjort de på den där så blev de riktigt bra:P
Varför rolla? Det är ju dyrare än att köpa färg och bara blåsa på de på bilen... Visst att rolla bilen har ju sin stil men pris aktigt så är rolla dyrare...
okok tänkte bondlacka(rolla) min 745a och tänkte om dom gjort de på den där så blev de riktigt bra:P
Varför rolla? Det är ju dyrare än att köpa färg och bara blåsa på de på bilen... Visst att rolla bilen har ju sin stil men pris aktigt så är rolla dyrare...
ok ok:P ne nu ska ja inte förstöra denna tråd med frågor mer:P
ok ok:P ne nu ska ja inte förstöra denna tråd med frågor mer:P
ser kanon ut du fan va jag kronglade med den bilen i somras och nu har du förstört hela xD hehe skämt o sido men hör av dig sen när du vill ha snappoff nav och varvräknare
ser kanon ut du fan va jag kronglade med den bilen i somras och nu har du förstört hela xD hehe skämt o sido men hör av dig sen när du vill ha snappoff nav och varvräknare
haha men de e lungt du kan få den stora äran att slipa den inför lack ja dom vill jag ha får hoppas på att du kommer ner i morron då så kanske du får se bygget irl oxå
vet inte än.. har funderat på signal grön faktist men lite svarta inslag.. ska försöka komma förbi färg affärn inne i örebro nån dag få få med mig lite färg kartor så man får kolla ut nån snygg
liten uppdate nu då.. har inte hänt så mkt faktist då jag har hafft en bil inne på koplingsbytte (peugot diesel) va inte alls kul å byta vill jag lova.. framhjulsdrivet skit men men har iaf skaffat en ny resperator idag modell garrett gt40.. ska väl duga att förse motorn med luft
lagom stor pjäs tycker ja
scania märket ska självklart bort å sen blir de lite putts