2069
Sök

760 tic "terror machine" breddas och bygger om till 2dr T5R uppdate 20100303 mini uppdate: börjat bygga motorn

812 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
nu blr de ännu en uppdate tongue vart lite mer gjort idag smile dock så råkade ja mäta lite fel så jag sumpade andra framdörren hmm ingen som har en förrar dörr ligger dom vill bli av med?? ^^

lite bilder då..

glöm inte att komentera

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/559400_f418wx.jpg
då va rutbågen klar smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/559403_j8o6gj.jpg
mer spackel hmm men de e ju ett måste

man lever bara en gång..

812 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
Ser ju riktigt nice ut, först när jag såg det så tänkte jag "bonnmek" men det ser iaf seriöst ut smile
Enda jag undrar lite om är breddningen bak men det ger sig väl med tiden.
Lycka till!!

tack tack..  men vad är de du undrar över ang breddningen?

man lever bara en gång..

526 Inlägg
4 februari 2009
hoj din gammle lurk mötte dig idag när du skulle svänga in på vretstorpsvägen antog att du hade varit i askersund  jobba på med bilen nu så den kommer ut till sommaren

812 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Tiiiseen skrev:
hoj din gammle lurk mötte dig idag när du skulle svänga in på vretstorpsvägen antog att du hade varit i askersund  jobba på med bilen nu så den kommer ut till sommaren

haha fan va de du tongue tänkte de vem fan känner ja här ute i tassemarkena som hällsar tongue får blinka tillbax nästa gång tongue  ska hämta en ny förar dörr nån dag så jag får den förlängd sen kan ja ju säga att jag va i kontakt med sfro idag å dom sa att de ska inte vara några problem å regga och OM sbp ville ha nå intyg på bilen så fick han komma upp på en kaffe å kolla tongue haha..

allt för denna gång tyvärr hmm

man lever bara en gång..

1 142 Inlägg
4 februari 2009
riktigt shysst bygge:D nästan så man måste åka och kolla på den i sommar. lackade dom den svart som vanligt eller rolla dom den?

812 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
snoddas skrev:
riktigt shysst bygge:D nästan så man måste åka och kolla på den i sommar. lackade dom den svart som vanligt eller rolla dom den?

den va halv serigöst lackad men de blir riktigt denna gång tongue

man lever bara en gång..

1 142 Inlägg
5 februari 2009
okok tänkte bondlacka(rolla) min 745a och tänkte om dom gjort de på den där så blev de riktigt bra:P

personers avundsjuka är en annans drivkraft
150 Inlägg
5 februari 2009
snoddas skrev:
okok tänkte bondlacka(rolla) min 745a och tänkte om dom gjort de på den där så blev de riktigt bra:P

Varför rolla? Det är ju dyrare än att köpa färg och bara blåsa på de på bilen... Visst att rolla bilen har ju sin stil men pris aktigt så är rolla dyrare...

Vadå körkort?

1 142 Inlägg
5 februari 2009
MickeHjort skrev:
snoddas skrev:

Varför rolla? Det är ju dyrare än att köpa färg och bara blåsa på de på bilen... Visst att rolla bilen har ju sin stil men pris aktigt så är rolla dyrare...

ok ok:P ne nu ska ja inte förstöra denna tråd med frågor mer:P

812 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
snoddas skrev:
MickeHjort skrev:
snoddas skrev:

ok ok:P ne nu ska ja inte förstöra denna tråd med frågor mer:P

de e lungt fråga på bara smile

man lever bara en gång..

203 Inlägg
7 februari 2009
ser kanon ut du smile fan va jag kronglade med den bilen i somras tongue och nu har du förstört hela xD hehe skämt o sido tongue men hör av dig sen när du vill ha snappoff nav och varvräknare smile

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.

812 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Zeth_Filth skrev:
ser kanon ut du smile fan va jag kronglade med den bilen i somras tongue och nu har du förstört hela xD hehe skämt o sido tongue men hör av dig sen när du vill ha snappoff nav och varvräknare smile

haha men de e lungt du kan få den stora äran att slipa den inför lack tongue
ja dom vill jag ha tongue får hoppas på att du kommer ner i morron då tongue så kanske du får se bygget irl oxå tongue

man lever bara en gång..

150 Inlägg
8 februari 2009
vad blir det för lack på den sen då?

Vadå körkort?

Volvoskadad
6 017 Inlägg
8 februari 2009
MickeHjort skrev:

019 svart vore fett! big_smile

Jonas

812 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
MickeHjort skrev:

vet inte än..  har funderat på signal grön faktist men lite svarta inslag..  tongue ska försöka komma förbi färg affärn inne i örebro nån dag få få med mig lite färg kartor så man får kolla ut nån snygg tongue

man lever bara en gång..

812 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
MickeHjort skrev:

019 svart vore fett! big_smile

hehe får seva de blir tongue som jag skrev i förra inlägget har jag kollat lite på signal grön tongue

alltid retar de någon tongue

man lever bara en gång..

150 Inlägg
8 februari 2009
Okej det blir nog fett när det är klart wink

Vadå körkort?

812 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
liten uppdate nu då..  har inte hänt så mkt faktist då jag har hafft en bil inne på koplingsbytte (peugot diesel) va inte alls kul å byta vill jag lova.. hmm framhjulsdrivet skit tongue men men har iaf skaffat en ny resperator idag big_smile modell garrett gt40..  ska väl duga att förse motorn med luft smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/568042_8rbn4h.jpg
lagom stor pjäs tycker ja smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/568046_t8n2nw.jpg
scania märket ska självklart bort tongue å sen blir de lite putts tongue

man lever bara en gång..

908 Inlägg
11 februari 2009
en fin och farlig liten snigel du skaffat big_smile

812 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Beckstroem skrev: