jahapp då vart de en uppdate idag då svetsade ihopp sista dörren idag nu blev de som jag ville iaf så nu är de inte så mkt karosseri jobb kvar innan lack bara lite svå svets i hjulhus å sen kjolarna komentera
tyvärr mobilbild men får duga för den här gången komentera!!
jahapp då vart de en uppdate idag då svetsade ihopp sista dörren idag nu blev de som jag ville iaf så nu är de inte så mkt karosseri jobb kvar innan lack bara lite svå svets i hjulhus å sen kjolarna komentera
har du några bilder på hur du kapade i bak i dörr gång och i hjul huset?
nä tyvärr inte tog än jävla massa bilder men dom vart pissdåliga men har ju på första sidan lite bilder sed breddningen men kan försöka å ta specifikt på bakdörren som fortfareande syns att de e en dörr om du vill
Fina fisken dedär! När tror du man får se den klar då?
hehe.. jaa.. målet är ju att den för egen maskin ska gå uåå till ånnaboda på volvo träffen.. lackad el ej skiter jag i bara den är klar till vallåkra
Ja vallåkra måste du ju åka på ;D
hehe ja de e klart.. får se om jag kör den för egen maskin ner eller om de blir på nästa bjojekt = biltransport bil.... fast den är inte så mkt å gör på.. lite rost å bromsar sen lack kommer en tråd om de oxå när den väl kommer hem från eskilstuna
haha vafan ja laddade ju upp bild på hur förar dörren bled dög inte de men nästa väcka hoppas ja de händer lite för då kommer de in pengar så man har råd med nya grejer.. blir ev hem handlat ett ms till bygget och sen ska de in lite grejer till garaget oxå men de berättar jag inte va de blir ska beställa plåtar så kan ja börja bygga förstärknin/tröskel/sidkjol oxå
haha vafan ja laddade ju upp bild på hur förar dörren bled dög inte de men nästa väcka hoppas ja de händer lite för då kommer de in pengar så man har råd med nya grejer.. blir ev hem handlat ett ms till bygget och sen ska de in lite grejer till garaget oxå men de berättar jag inte va de blir ska beställa plåtar så kan ja börja bygga förstärknin/tröskel/sidkjol oxå
Bra Bra:P nu blir ja glad:D... ja har ju inte tråden som startsida bara ändå hehehe