2292
Sök

760 tic "terror machine" breddas och bygger om till 2dr T5R uppdate 20100303 mini uppdate: börjat bygga motorn

Fetast i stan !!
991 Inlägg
14 februari 2009
"Lagom stor"  JA  tongue  haha ser bra ut mårten smile  keep up the good work som man brukar skriva wink

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

2 638 Inlägg
14 februari 2009
Blir riktigt fräsh, lycka till med byggandet smile

812 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Aker_s40 skrev:
Blir riktigt fräsh, lycka till med byggandet smile

tack tack..  måste ut till garaget nån dag bara så man kan fortsätta tongue

man lever bara en gång..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
15 februari 2009
Hehe, tar tre år att bygga upp ladd med den eller? tongue

Jonas

812 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
Hehe, tar tre år att bygga upp ladd med den eller? tongue

haha nej då nej då tongue fullt ladd borde bli runt 4k smile sen bör de iväg tongue

man lever bara en gång..

13 Inlägg
15 februari 2009
Bild-update smile

812 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
PeddaIndian skrev:
Bild-update smile

ja de kommer tongue men har inte skruvat med den på ett tag men nu står de en ny dörr i 940n iaf tongue
Senast redigerat av pimpad740 (15 februari 2009)

man lever bara en gång..

812 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
jahapp då vart de en uppdate idag då tongue svetsade ihopp sista dörren idag smile nu blev de som jag ville iaf smile   så nu är de inte så mkt karosseri jobb kvar innan lack tongue bara lite svå svets i hjulhus å sen kjolarna smile    komentera big_smilebig_smilebig_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/572519_9wwarc.jpg
tyvärr mobilbild men får duga för den här gången smile komentera!!
Senast redigerat av pimpad740 (16 februari 2009)

man lever bara en gång..

99 Inlägg
17 februari 2009
går ju framåt mårten bra jobbat

Volvoskadad
6 017 Inlägg
17 februari 2009
Fina fisken dedär! När tror du man får se den klar då? smile

Jonas

597 Inlägg
17 februari 2009
pimpad740 skrev:
jahapp då vart de en uppdate idag då tongue svetsade ihopp sista dörren idag smile nu blev de som jag ville iaf smile   så nu är de inte så mkt karosseri jobb kvar innan lack tongue bara lite svå svets i hjulhus å sen kjolarna smile    komentera big_smilebig_smilebig_smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/572519_9wwarc.jpg

funka ju fint med dörren du fick av mig:)

#silence i kill you#

812 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:

hehe..  jaa..  målet är ju att den för egen maskin ska gå uåå till ånnaboda på volvo träffen..  lackad el ej skiter jag i bara den är klar till vallåkra tongue

man lever bara en gång..

812 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Tirkedal skrev:
pimpad740 skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/36962/572519_9wwarc.jpg

funka ju fint med dörren du fick av mig:)

hehe ja den passa som fisken i vattnet big_smile får tacka för sponsringen av dörr å hjälpen med att kränga däck smile

man lever bara en gång..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
17 februari 2009
pimpad740 skrev:
Volvo_Mannen skrev:

hehe..  jaa..  målet är ju att den för egen maskin ska gå uåå till ånnaboda på volvo träffen..  lackad el ej skiter jag i bara den är klar till vallåkra tongue

Ja vallåkra måste du ju åka på ;D

Jonas

personers avundsjuka är en annans drivkraft
150 Inlägg
17 februari 2009
har du några bilder på hur du kapade i bak i dörr gång och i hjul huset?

Vadå körkort?

812 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
MickeHjort skrev:
har du några bilder på hur du kapade i bak i dörr gång och i hjul huset?

nä tyvärr inte hmm tog än jävla massa bilder men dom vart pissdåliga hmm men har ju på första sidan lite bilder sed breddningen men kan försöka å ta specifikt på bakdörren som fortfareande syns att de e en dörr om du vill smile

man lever bara en gång..

812 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
pimpad740 skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Ja vallåkra måste du ju åka på ;D

hehe ja de e klart..  får se om jag kör den för egen maskin ner eller om de blir på nästa bjojekt = biltransport bil....   fast den är inte så mkt å gör på..  lite rost å bromsar sen lack smile  kommer en tråd om de oxå när den väl kommer hem från eskilstuna smile

man lever bara en gång..

1 142 Inlägg
17 februari 2009
varför händer det inget?tongue ja vill se bilder...

812 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
snoddas skrev:

haha vafan ja laddade ju upp bild på hur förar dörren bled dög inte de tongue  men nästa väcka hoppas ja de händer lite för då kommer de in pengar så man har råd med nya grejer..  blir ev hem handlat ett ms till bygget och sen ska de in lite grejer till garaget oxå men de berättar jag inte va de blir tongue  ska beställa plåtar så kan ja börja bygga förstärknin/tröskel/sidkjol oxå tongue

man lever bara en gång..

1 142 Inlägg
17 februari 2009
pimpad740 skrev:
snoddas skrev:

haha vafan ja laddade ju upp bild på hur förar dörren bled dög inte de tongue  men nästa väcka hoppas ja de händer lite för då kommer de in pengar så man har råd med nya grejer..  blir ev hem handlat ett ms till bygget och sen ska de in lite grejer till garaget oxå men de berättar jag inte va de blir tongue  ska beställa plåtar så kan ja börja bygga förstärknin/tröskel/sidkjol oxå tongue

Bra Bra:P nu blir ja glad:D... ja har ju inte tråden som startsida bara ändå big_smile hehehe

Sök