haha vafan ja laddade ju upp bild på hur förar dörren bled dög inte de men nästa väcka hoppas ja de händer lite för då kommer de in pengar så man har råd med nya grejer.. blir ev hem handlat ett ms till bygget och sen ska de in lite grejer till garaget oxå men de berättar jag inte va de blir ska beställa plåtar så kan ja börja bygga förstärknin/tröskel/sidkjol oxå
Bra Bra:P nu blir ja glad:D... ja har ju inte tråden som startsida bara ändå hehehe
haha vafan ja laddade ju upp bild på hur förar dörren bled dög inte de men nästa väcka hoppas ja de händer lite för då kommer de in pengar så man har råd med nya grejer.. blir ev hem handlat ett ms till bygget och sen ska de in lite grejer till garaget oxå men de berättar jag inte va de blir ska beställa plåtar så kan ja börja bygga förstärknin/tröskel/sidkjol oxå
Bra Bra:P nu blir ja glad:D... ja har ju inte tråden som startsida bara ändå hehehe
jahapp då vart de en uppdate idag då svetsade ihopp sista dörren idag nu blev de som jag ville iaf så nu är de inte så mkt karosseri jobb kvar innan lack bara lite svå svets i hjulhus å sen kjolarna komentera
sitter här med besluts ångest :S vet inte om jag ska lägga igen pressväcken på sidorna eller om jag ska köra men 960 liser (har färdiga på g som bara är att limma på) vad tycker folket att jag ska göra? är ju skönt med lister iochförsig å bryta av med men ja vet inte
beror på hur du tänkt göra när du lägger igen vecken ... ska du svetsa en plåt och sen spackla så råder ja dig till att kör lirster men om du bygger med spackel så blir det 100 gånger enklare men inget är så enkelt som att köra med lister
jaha då är de dax för en oppdate igen va å köpte en v90/965 bakstöt idag av in-sports. han sponsrade även mig med sepc byggda fästen för s90 stöten fram så man slippen byta ramben el nygga egna krockdämpare så det tackar ja så mkt för har även fått hem min varvräknare och snapp-off navet nu oxå lägger upp bilder när inte internet är jå jävla segt
ja ha nu funkar internet som det ska igen så nu blir de riktig uppdate idag har de för visso inte hänt så mkt förutom lite spacklande å hängde dit dörrarna igen men har äntligen beställt trösklar/sidkjolar och plåt till att bygga rutramar av är lite sugen på att bygga lambo dörrar nu oxå de skulle ju vara pricken över i va tror ni om de?
sen måste jag ju dela med mig av mina nya bil inköp sommar bil å ny bruksbil så nu ska man puttra diesel ist. men den är pigg som fan.. går bättre än min gamla 740 lr ja bytte bort mot 940n å så kommer äntligen bilder upp på de som ligger å väntar på att få komma i bilen
glöm inte att komentera nu
godis garrett gt40, stor alu ic med 3" anslutningar, catch tank, dump, snapp off nav, mommo ratt, varv räknare och 2 s90 handtag (har 2st till om nån vill köpa??)
nya bakstöten.. ska givetvis byggas om.. men vet ej hur än XD
nya sommar bilen
nya bruksbilen gammal diesel så den ska bara bes sen blir det att åka gratis så man har lite mer pengar å motor osv till lekbilen