4509
Sök

Bilder: Welcome to sunset land.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Nåja, satt nyss och flippade igenom gamla bilder man har tagit, och fastnade för två bilder jag tog runt 3 på natten från vår balkong. Tänkte bara dela med mig, rätt mysiga ändå.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/57762/549142_psy82d.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/57762/549145_gbci2k.jpg
Välkommen till Norrland!

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

1 963 Inlägg
20 januari 2009
Faan va fint.. Norrland är Sveriges framsida. här nere säger alla andra att de är baksidan=D

Men are not born - Men are made

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Felax skrev:
Faan va fint.. Norrland är Sveriges framsida. här nere säger alla andra att de är baksidan=D

Haha, jao, har hört vad dom flesta brukar säga om oss Norrlänningar nedanför Sundsvall t.ex. tongue

Men man får säga vad man vill, det är vackert här uppe. smile

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

1 963 Inlägg
20 januari 2009
Hehe jaa.. men dom som har nåt skit att säga har aldrig varit där. Finns inget dåligt att säga om norrland, bara avstånden till allt ökar lite hehe=)

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Felax skrev:
Hehe jaa.. men dom som har nåt skit att säga har aldrig varit där. Finns inget dåligt att säga om norrland, bara avstånden till allt ökar lite hehe=)

Mjo, när man måste köra sisådär 116 mil till Malmö t.ex, så blir det drygt i längden. tongue

Ace Ventura
1 240 Inlägg
20 januari 2009
Om jag lämnar mitt älskade Ed nångång så blir de LÅNGT norrut! Där man kan köra 123a i midnattssolen!

huh?
10 427 Inlägg
Sleeper
3 084 Inlägg
20 januari 2009
Amen fan va man längtar till sommarn assåå bah!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
steifan skrev:
Fint det där smile Och sen norrsken på vintern.. perfa 'naturupplevelser'!

Jepp, perfekt blandning. smile Sen en kväll, midnatts sol med lukten av bränt gummi. Perfekt. big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
20 januari 2009
Föredrar totalt mörker.
Plus att jag vill kunna promenera till grannen utan överlevnadsutrustning.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 963 Inlägg
20 januari 2009
Siarnaq skrev:
Felax skrev:

Mjo, när man måste köra sisådär 116 mil till Malmö t.ex, så blir det drygt i längden. tongue

ää va ska man i den skithålan o göra.. är man där uppe stannar man där big_smile

1 963 Inlägg
20 januari 2009
FireTraXX skrev:
Föredrar totalt mörker.
Plus att jag vill kunna promenera till grannen utan överlevnadsutrustning.

över polcirkeln är väl de enda stället där de någonsin är totalt mörker.. dessutom dygnet runt en period.  sen ska man väl ha lite spänning i vardagen big_smile

2 600 Inlägg
20 januari 2009
nått som är redigt härligt är när man kör bil mitt i natten och månen lyser så starkt att det lyser upp vägen smile burkar märka det ibland när man jobbar och kör bil ute i skogen och månen lyser åå vad mysigt det är=) helst ska det vara minus och friskt ute me.

eller på sommaren när man kör i gryningen alsså när det börja ljusna ute på morgonen de är me härligt smile
Senast redigerat av klimpan (20 januari 2009)

gör som jag kör gubba racer=)

108 Inlägg
20 januari 2009
Å såå härliga bilder smile

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor

FreddeK
20 januari 2009
fina bilder men detta passar fint i bloggen...

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:

/care?

Det innebär att jag måste bry mig hårt nog att faktiskt göra en blogg. Om du inte gillar konceptet så kommentera inte?

Då Firetraxx lyckas hålla sig ifrån det så borde fan du också kunna det kan man tycka. tongue

Muttley
20 januari 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26271/549928_l5el5t.jpg

välkommen till skåne.
roll

FreddeK
21 januari 2009
Siarnaq skrev:
Freddeponken skrev:

/care?

Det innebär att jag måste bry mig hårt nog att faktiskt göra en blogg. Om du inte gillar konceptet så kommentera inte?

Då Firetraxx lyckas hålla sig ifrån det så borde fan du också kunna det kan man tycka. tongue

Du behöver inte svära åt mig! Detta är ingen fråga eller liknande så det här passar så fint i bloggen.
Senast redigerat av Freddeponken (21 januari 2009)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
21 januari 2009
Siarnaq . mycket fina bilder du har

Nissan Silvia

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 januari 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Du behöver inte svära åt mig! Detta är ingen fråga eller liknande så det här passar så fint i bloggen.

Jag svor en gång i komediskt syfte?

Ta inte allting så bokstavligen lilla gubben.

Sök