4201
Sök

Ang låst bil.

1 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Motivering(ar) för låsningen:

Dåligt skick / Ointressant / Vinterbil osv.

Och så stårt det att bilen inte kommer låssas upp....

För det första: Inte en enda rostfläck på bilen.(dåligt skick)
Volvo 142 hyfsad och lite modifieringar såsom mätare (8 extra utöver orginalen)
och lackad rödmetalick.. 80 tals look.(ointressant)
Och vad e det som gör denna till vinterbil?? Backhjulsdrift!?
Ända dåliga är att den har varit krockad och därmed var jag tvungen o byta vänster framskärm och motorhuv, vilket nu är i annan färg. Men den e fan varken i dåligt skick ellr ointressant.

Jag har jusst blivit medlem så jag vet inte vad jag har skrivit/gjort fel men skulle gjärna veta vad:S
O sen om det finns möjlighet så skriv lite mer detaljerat vad det e o om man kan få chans o lägga upp den igen!!
Tack på förhand mvh Billy
Senast redigerat av wineekorv (22 januari 2009)

Saab
344 Inlägg
22 januari 2009
ja du kan ju börja med o byta rubrik innan tråden blir låst!

Muttley
22 januari 2009
du är ny=) läs igenom alla regler du hittar då. och om du verkligen inte fattar vad problemet är så kan du fråga snällt hos en snäll moderator så kan de hjälpa dig lite på traven. (tror jag, rätta mig om jag har fel?)

2 638 Inlägg
22 januari 2009
keffy89 skrev:
ja du kan ju börja med o byta rubrik innan tråden blir låst!

Precis, sen vet jag inte om jag håller med om att bil som har flera delar utbytta till en annan färg anses som intressant. Du skulle lägga upp den när du fixat klart den, alternativt lägga upp den i galleriet eller skapa en projekttråd. För det är ju inte bilen i sig som är ointressant utan skicket på den.

9 108 Inlägg
22 januari 2009
Kassa mobilbilder så skicket var omöjligt att avgöra, massa delar på bilen i fel färg osv.

Låser tråden med hänvisning till nedanstående trådar, rubrik och placering av tråd var inte heller optimal.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30234
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360

edit: Aker_s40 sammanfattade det rätt bra smile
Senast redigerat av MilleN (22 januari 2009)

Sök