Jag har kvar det... Den dagen man står med ett separerat däck kan man ju som ta sin punkaspray och spruta upp den där solen inte skiner lika gärna. Och att lägga av ett punkasprayat däck är inte kul. Dessutom så finns det nog bättre bilar att försöka få i lättviktsutförande än en blysläde som W123.
Självklart finns reservhjulet kvar i bilen(med luft i), några extra kilon tyngre å drar nån centiliter mer/mil. Kalasbra när man tjänar multum(arbetslös)
Nä men kan vara bra att ha ifall att. Även fälgkors å original domkraft ligger i. Mvh
Har kvar mitt i 740:in, inklusive alla originalverktyg, domkraft och t.om dom vita bomullshandskarna som följer med för att direktör svensson inte skulle skita ner händerna när han fick punka
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Har tagit bort det mästa på min bil som är "onödig vikt" Tex: Reservhjul, orginal domkraft å verktyg, baksäte, allt som har med ACn att göra, dragkrok osv...
i 855an finns följande även fast jag har ljudbygge å hela kittet där bak
reservdäck k-sprit domkraft. bogserlina startkablar spännband 2par reflexväst hjulmutternyckel 3par handskar varningstriangel standard verktyg som kan behövas dvs spårmejsel å kryssmejsel samt insex nycklar. å några hylsor från strl 10-18 med spärrskaft
Allt ligger kvar i 745an, har även lagt till lite "bra-att-ha" saker så som en femliters bensindunk som Alltid är full pga trasig bensinmätare, bogserlina, startkablar och värstings storkängor också utifall. Men i Saaben är allt de där bortplockat.
har allt i bmw.n... bogserlina.. starkablar..(man vet aldrig om de behövs) den smaaaala reservhjulet.. 80km/h /max.. och sist.. men rätt tungt.. dragkroken som sitter på reservhjulet..
Det rök faktiskt sent i höstas, efter uppgraderingen av bromsar, passar inte 16" BBS originalfälgen längre, så jag skickade reservdäcket också. Planer för att bygga ner baslådan etc, smids istället.