Xbox 360 tråden! Allt som rör Xbox 360... Allt som rör piratkopiering m.m. diskuteras INTE här!

Moser .-ϻΘϨƎЯ
26 januari 2009 · 1 313 Inlägg

_S40_ skrev:
Hej hopp...

Var inne på dustin.se nu och beställde elite versionen=)
Får ju 2 spel på köpet=)

Men nu en annan fråga hur gör man med sitt livemedlemskap?? har typ 2 veckor kvar på mitt kan jag föra över det till min nya konsoll eller går det av sig själv?

är väll bara å logga in på ditt live konto i den nya konsolen smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Mollllgan
26 januari 2009 ·

Moser skrev:

_S40_ skrev:
Hej hopp...

Var inne på dustin.se nu och beställde elite versionen=)
Får ju 2 spel på köpet=)

Men nu en annan fråga hur gör man med sitt livemedlemskap?? har typ 2 veckor kvar på mitt kan jag föra över det till min nya konsoll eller går det av sig själv?

är väll bara å logga in på ditt live konto i den nya konsolen smile

Sant ringde supporten.. det ligger ju online och ej på hdd:n så nu är det bara en väntans tider som gäller.... lol

maximal_boost
27 januari 2009 · 379 Inlägg

Till helgen ska jag fortsätta spela Gears of War 2 tongue Fett kul! big_smile

Och som sagt... spelar du NHL 07 får du gärna skicka ett PM då jag vill mötas en match tongue wink

Moser .-ϻΘϨƎЯ
28 januari 2009 · 1 313 Inlägg

maximal_boost skrev:
Till helgen ska jag fortsätta spela Gears of War 2 tongue Fett kul! big_smile

Och som sagt... spelar du NHL 07 får du gärna skicka ett PM då jag vill mötas en match tongue wink

gow2 i Co-OP är riktigt kul!! jag å en polare körde igenom omspelet på några kvällar smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Mortalis VW-nörd?
28 januari 2009 · 4 332 Inlägg

LeafBox skrev:
Ja, jag såg en artikel om det på www.ign.com
Det fanns inte kvar på huvudsidan nu, men det går säkert att leta åt. wink

Läste den aldrig rakt igenom, så jag vet inte med hur mkt eller när den skulle sänkas. Men jag litar på IGN roll

http://xbox360.ign.com/articles/946/946739p1.html där e den artikeln du menade kanske om sänkt Xbox Live Guld?
Vad jag kan utläsa av det där är att vissa handlare prissänkt sina live abonnemang de säljer och att MS troligtvis kommer tvingas sänka under året för att hålla emot PS3 och för att folk inte prioriterar Live Guld under finanskrisen.

_IsakssoN_
28 januari 2009 · 310 Inlägg

MeloveGolf skrev:
nån som vill köpa hdd/wlan/massa spel/trådlösa kontroller etc? brände cpun på min så den ligger bara och skräpar köper nog ingen ny heller...

Hur stor hdd och vilket pris pratar vi om ?

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
LeafBox Lat Perfektionist
28 januari 2009 · 6 359 Inlägg

Mortalis skrev:

LeafBox skrev:
Ja, jag såg en artikel om det på www.ign.com
Det fanns inte kvar på huvudsidan nu, men det går säkert att leta åt. wink

Läste den aldrig rakt igenom, så jag vet inte med hur mkt eller när den skulle sänkas. Men jag litar på IGN roll

http://xbox360.ign.com/articles/946/946739p1.html där e den artikeln du menade kanske om sänkt Xbox Live Guld?
Vad jag kan utläsa av det där är att vissa handlare prissänkt sina live abonnemang de säljer och att MS troligtvis kommer tvingas sänka under året för att hålla emot PS3 och för att folk inte prioriterar Live Guld under finanskrisen.

Ja precis. Den var det tongue
Men det låter ju som en schysst grej. Det är ju väldigt kul att spela online big_smile
Så om det blev billigare skulle ju inte sitta fel.
Sen Borde dom ta bort dom där j^vla  "MS Points"
Det är ju bara ett sätt att tjäna ännu mera pengar. och helt sjukt irritarande att behöva betala ca 300kr för några låter på guitar hero eller en bil eller två o Forza -.-

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
expect1991
28 januari 2009 · 1 814 Inlägg

Ni som funderar på en xbox: snart kommer Jasper, en förnyad version som ska kyla bättre och dra mindre ström. smile

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
28 januari 2009 · 846 Inlägg

jag undra en liten sak big_smile  asså jaghar ju hårdisk men asså polarna säger man kan låna spel och spara dom på hårdisken nu undra jag om de går och hur man gör smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
expect1991
28 januari 2009 · 1 814 Inlägg

ralle_boyen skrev:
jag undra en liten sak big_smile  asså jaghar ju hårdisk men asså polarna säger man kan låna spel och spara dom på hårdisken nu undra jag om de går och hur man gör smile

Man kan spara spel så att man inte behöver låta skivan snurra hela tiden men jag tror man måste ha i den ändå. Inte säker hmm

maximal_boost
28 januari 2009 · 379 Inlägg

expect1991 skrev:

ralle_boyen skrev:
jag undra en liten sak big_smile  asså jaghar ju hårdisk men asså polarna säger man kan låna spel och spara dom på hårdisken nu undra jag om de går och hur man gör smile

Man kan spara spel så att man inte behöver låta skivan snurra hela tiden men jag tror man måste ha i den ändå. Inte säker hmm

Tror inte att man kan spela utan skiva. Annars hade nog deras spel försäljning minskat en del...

Mr_ChriL Polestar
28 januari 2009 · 155 Inlägg

maximal_boost skrev:

expect1991 skrev:

ralle_boyen skrev:
jag undra en liten sak big_smile  asså jaghar ju hårdisk men asså polarna säger man kan låna spel och spara dom på hårdisken nu undra jag om de går och hur man gör smile

Man kan spara spel så att man inte behöver låta skivan snurra hela tiden men jag tror man måste ha i den ändå. Inte säker hmm

Tror inte att man kan spela utan skiva. Annars hade nog deras spel försäljning minskat en del...

Men när man nu ska spara spelet på hdd:en så tar det väldigt mycket plats.. någon som vet om detta funkar?
Sen så har jag hört om att Xbox live guld ska bli gratis, stämmer detta?

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Mortalis VW-nörd?
29 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Mr_ChriL skrev:

maximal_boost skrev:

expect1991 skrev:

Man kan spara spel så att man inte behöver låta skivan snurra hela tiden men jag tror man måste ha i den ändå. Inte säker hmm

Tror inte att man kan spela utan skiva. Annars hade nog deras spel försäljning minskat en del...

Men när man nu ska spara spelet på hdd:en så tar det väldigt mycket plats.. någon som vet om detta funkar?
Sen så har jag hört om att Xbox live guld ska bli gratis, stämmer detta?

Du måste ha i skivan samtidigt som du spelar. Drog in NHL 09 på hårddisken för ett tag sen för att slippa oljudet, testade å starta utan skivan o då sa den: I me skivan eller gör nåt annat för att fördriva tiden.
Så du kan inte låna kompisars spel å bara dra in de på disken tongue
Den kollar typ bara nåt i början när du startar spelet sen så använder den inte dvdn mer.

Att xbox live guld ska bli gratis är ett rykte och inte någon fakta tyvärr

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
29 januari 2009 · 846 Inlägg

Mortalis skrev:

Mr_ChriL skrev:

maximal_boost skrev:

Tror inte att man kan spela utan skiva. Annars hade nog deras spel försäljning minskat en del...

Men när man nu ska spara spelet på hdd:en så tar det väldigt mycket plats.. någon som vet om detta funkar?
Sen så har jag hört om att Xbox live guld ska bli gratis, stämmer detta?

Du måste ha i skivan samtidigt som du spelar. Drog in NHL 09 på hårddisken för ett tag sen för att slippa oljudet, testade å starta utan skivan o då sa den: I me skivan eller gör nåt annat för att fördriva tiden.
Så du kan inte låna kompisars spel å bara dra in de på disken tongue
Den kollar typ bara nåt i början när du startar spelet sen så använder den inte dvdn mer.

Att xbox live guld ska bli gratis är ett rykte och inte någon fakta tyvärr

åfean riktigt tråk ajja får la bli chippa .D

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
maximal_boost
29 januari 2009 · 379 Inlägg

ralle_boyen skrev:

Mortalis skrev:

Mr_ChriL skrev:

Men när man nu ska spara spelet på hdd:en så tar det väldigt mycket plats.. någon som vet om detta funkar?
Sen så har jag hört om att Xbox live guld ska bli gratis, stämmer detta?

Du måste ha i skivan samtidigt som du spelar. Drog in NHL 09 på hårddisken för ett tag sen för att slippa oljudet, testade å starta utan skivan o då sa den: I me skivan eller gör nåt annat för att fördriva tiden.
Så du kan inte låna kompisars spel å bara dra in de på disken tongue
Den kollar typ bara nåt i början när du startar spelet sen så använder den inte dvdn mer.

Att xbox live guld ska bli gratis är ett rykte och inte någon fakta tyvärr

åfean riktigt tråk ajja får la bli chippa .D

Palla chippa, kan man ju inte lira live ju sad

Mortalis VW-nörd?
29 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Undvik gärna allt som rör piratkopiering så vi inte får den här tråden låst. Skriver detta innan alla kommentarer om hur man chippar, flashar osv kommer...

Senast redigerat av Mortalis (29 januari 2009)

BULLIS87
29 januari 2009 · 170 Inlägg

Mortalis skrev:
Undvik gärna allt som rör piratkopiering så vi inte får den här tråden låst. Skriver detta innan alla kommentarer om hur man chippar, flashar osv kommer...

Fast nu e det ju inte olagligt att chippa eller flasha om man känner för det:p
Ä ju bara piratkopieringen som är olaglig! så om nån undrar hur eller vart man kan
flasha eller chippa så måste dem ju få fråga det eller?

Senast redigerat av BULLIS87 (29 januari 2009)

Volkswagen Typ1 1500lim "Bubbla" (1969)
Subaru Impreza Gt "Berit" (2000)
Mortalis VW-nörd?
30 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Ja vet inte, vore ju trist o få de låst för de. Finns ju redan så mkt bra forum för sånt..

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
30 januari 2009 · 846 Inlägg

de kan dom inte låsa för smile för så som de heter på 360 flasha är helt lagligt smile<

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Mollllgan
30 januari 2009 ·

Nej ändra rubrik o skriv tydligt "Piratkopiering bla bla ej tillåtet.. Gillar denna tråden.. vore en skamm för oss om tråden låses...

Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang