Angående pimp my ride (MTV program)

bmx
25 januari 2009 · 7 100 Inlägg

uppgjort hela allting!
men asså,du kan ju fan inte åka runt i så risiga bilar!!!!det är nog att ägarna ger GAS pengar,och sen så tar dom bara nån dyngbil!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Vett74
25 januari 2009 · 437 Inlägg

Bjork skrev:
I ett program så prata Xzibit om dedär ang. motorer, han sa att dom byter motor i alla bilar?!
Favoriten var den röda Impalan som går på biodiesel:
http://biodieselreport.com/img/biodieselimpala.jpg
Surfbussen:
http://kokonutsusa.com/images/pimped_vw.jpg

Sen var det en grön jänkare med mörka flames på huven som va nice, samt en Chevy Suburban som
blev stor, hög oh blå tongue
De mesta tkr jag bara har varit sjukt osmakligt tongue

Pimp My Ride Europe samt UK var ju mkt bättre!
Trabanten gillar jag skarpt:
http://www.shitcars.de/wp-content/2007/ … 1832-1.jpg
Och U.K så byggde dom ju om ngn VW med flak som fick bubbelpool big_smile

Och vrf sänker som aldrig bilarna?
Men som mångar säger, jag föredrar ju Overhaulin smile

Den där surfbussen skulle jag vilja se hur den ser ut idag...
dom lagade ju rosten med alubitar och popnit samt spackel på den......

BMW 525 (1993)
Chevrolet Corvette "Stingray" (1974)
Sissi
25 januari 2009 · 108 Inlägg

Hela dialogen i Pimp My Ride känns väldigt pinsam å tillgjord tongue Såg igår en som fick en hängmatta utanför bilen,wtf ?Nä då är Overhaulin lätt bättre smile

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor
cooze Avstängd
26 januari 2009 · 22 Inlägg

håller med overhaulin är lätt bättre smile

Bjork OEM <3
26 januari 2009 · 6 957 Inlägg

Vett74 skrev:

Bjork skrev:
I ett program så prata Xzibit om dedär ang. motorer, han sa att dom byter motor i alla bilar?!
Favoriten var den röda Impalan som går på biodiesel:
http://biodieselreport.com/img/biodieselimpala.jpg
Surfbussen:
http://kokonutsusa.com/images/pimped_vw.jpg

Sen var det en grön jänkare med mörka flames på huven som va nice, samt en Chevy Suburban som
blev stor, hög oh blå tongue
De mesta tkr jag bara har varit sjukt osmakligt tongue

Pimp My Ride Europe samt UK var ju mkt bättre!
Trabanten gillar jag skarpt:
http://www.shitcars.de/wp-content/2007/ … 1832-1.jpg
Och U.K så byggde dom ju om ngn VW med flak som fick bubbelpool big_smile

Och vrf sänker som aldrig bilarna?
Men som mångar säger, jag föredrar ju Overhaulin smile

Den där surfbussen skulle jag vilja se hur den ser ut idag...
dom lagade ju rosten med alubitar och popnit samt spackel på den......

Den va ju snygg för stunden tongue
Den enda bil ja tror dom lagt riktigt mkt tid på är Impalan som går på biodiesel..

OEM <3
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
26 januari 2009 · 1 948 Inlägg

"pimp my ride" är det sämsta bil programmet faktiskt, mest för att det inte alls är riktat mot bilintreserade människor.

Har inte sett en enda bil som ser bättre ut efter dem är klara med dem... ser lika förstörda ut bara på ett annat sätt.

säger bara OVERHAILIN!!

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
RPM2006
26 januari 2009 · 537 Inlägg

Vet att dem en gång bytte motor i 'Pimp my ride'.

Bjork OEM <3
26 januari 2009 · 6 957 Inlägg

markuse90 skrev:
Vet att dem en gång bytte motor i 'Pimp my ride'.

I Crx:en? Impalan? Den gröna jänkcabben?

OEM <3
Germax
26 januari 2009 · 12 086 Inlägg

De tråkiga med PMR är ju att är man verkigen bilintresserad är ju skit. Dom får in nått skit, dom snackar lite skit om 10000watt och senaste elektronik hit o dit och candylack, sen vipps är den klar.

För o inte tala om de svenska motsvarigheterna som är pinsamt dåliga, nä låter jänkarna sköta de där.
Overhaulin och Monsterarage (med jesse james) är ju rätt fränt då man får följa med lite mer i bygget och de jobbar med äldre bilar.

Germax
26 januari 2009 · 12 086 Inlägg

markuse90 skrev:
Vet att dem en gång bytte motor i 'Pimp my ride'.

Nu när GAS har tagit över tycker jag dom byter motorer hela tiden.

Germax
26 januari 2009 · 12 086 Inlägg

bmx skrev:
uppgjort hela allting!
men asså,du kan ju fan inte åka runt i så risiga bilar!!!!det är nog att ägarna ger GAS pengar,och sen så tar dom bara nån dyngbil!

Jag TROR och är ganska säker på att de har ett system med folk som skickar in ansökningar, sen väljer mtv ut några lämpliga offer, sen trashar dom bilarna lite extra hittar på en bra story, skickar in bilen till GAS, trycker in sponsorpengar och bygger nått extremt. Som med allt annat i USA i första hand ska se coolt ut, sen hur de egentligen är gjort lr hur praktiskt de är är inte lika viktigt.


Förövrigt ganska sent att starta en sån här tråd då programmet funnits i typ 5 år tongue

Senast redigerat av JapMax (26 januari 2009)

FireTraXX DFFL
26 januari 2009 · 9 020 Inlägg

bmx skrev:
uppgjort hela allting!
men asså,du kan ju fan inte åka runt i så risiga bilar!!!!det är nog att ägarna ger GAS pengar,och sen så tar dom bara nån dyngbil!

Kalifornien har inte samma hårda regler som vi.
Om jag kommer ihåg rätt så har de endast avgaskrav på bilarna för att de ska få framföras.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Glader9991
26 januari 2009 · 956 Inlägg

FL3JM skrev:

Urkas skrev:
Är det nån som har koll på om dom renoverar motor etc också, eller om det bara är det visuella dom fixar till?

Pimp my ride gör inte ett skit med sånt där. Skulle förvåna mig om dom ens byter dämpare och skit.
Dom byter interiör, sätter på kjolpaket och lackar, sen massa ljud och skit.

Ett program som ÄGER är ju Overhaulin, det är Chip Foose som har det och dom gör om en bil på en vecka. Men då menar jag verkligen GÖR OM. Där är ALLT nytt i princip, motor och hela skiten. Och inget överstylat äckligt piss som pimp my ride gör, utan här är det stilrent och snyggt.
Dessutom brukar dom göra det rätt skoj i början genom att typ sno bilarna från ägarna (med tillåtelse från anhöriga), så ägarna är ju helt förtvivlade först, men sen får dom se ögonstenen helt nyrenoverad. smile

De enda de gör är snor bilen(alltid amerikanare,v8,ramchassie) sen lurar de ägaren.
Samtidigt lyfter de ur gamla motorn, skickar chassit på pulverlackering. Karossen slipas de o lagas lite rost på. Iväg på intensiv lackering. Tillbaka med allt, på med karossen. I med edelbrock v8 och ny interiör.

Och så är de hela tiden. Aldrig några andra bilar än amerikanska.
Vore roligare om de tog europeiska/japanska bilar med. De gjorde visserligen en civic i första programmet.
Men där kan man ju inte dela på chassit/kaross så de gick inte.

Senast redigerat av Glader9991 (26 januari 2009)

s12 Nissan Gazelle
26 januari 2009 · 1 460 Inlägg

alain : va bra att du öppnade en tråd om pimp my ride , jag kollar på de ibland men tycker att jag har sett dom flesta avsnitten , de skulle va nice å se svenska pimp my ride he he som monster garage typ

Nissan Silvia
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang