Bäst är väl att maila dem och grunda en uppfattning baserat på hur de svarar. För nån information får du ju inte baserat av vad som står på sidan. Tror inte heller nån här har några referenser då det verkar vara ganska nytt.
Tror jag har bilder hemma på en 940 som jag fångade på bild i Puket, Med stora fälgar och ngn nissan turbo maskin i, RB motor tror jag. Kan kolla det imån...
haha öhhh fick mejl tillbaka när ja frågade om priset osv (With due respect, please don't be surprised with my sudden communication with you. I am Barrister Haifa U. Lunka from Burkina Faso. I need your urgent assistance in transferring the sum of $6.2 million immediately to your account that belongs to my late client. The fund has been in dormant for some years now.)
Price: $142.86 För en Grill till s70/v70 är det i dollar då? blev lite dyrt om det är det.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Price: $142.86 För en Grill till s70/v70 är det i dollar då? blev lite dyrt om det är det.
Ja det måste det ju vara. När jag var där så var 100B = 20s.kr Så om den grillen kostar 142,86B (Vilket den ej gör står ju $ framför) Så hade den vart jävligt billig haha