Åka och se Fast & Furious 4?

mkevert
28 januari 2009 · 180 Inlägg

Hej.

Jag skulle tycka att det vore riktigt trevligt om alla på Garaget åkte och kollade på filmen samtidigt på samma ställe.
Filmen har svensk premiär den 3 april.

Går det att hyra en hel biograf eller salong och att Garaget-människor åker och ser filmen samtidigt?
Kan Garaget som organisation göra en sån sak?

Och framför allt:
Finns det intresse att se filmen tillsammans med andra gorgare?


Det kanske inte är genomförbart men vore en häftig upplevelse.

//Evert

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
onej84
28 januari 2009 · 1 854 Inlägg

Hehe har du sett hur många medlemmar det är på garaget?

Om du inte sett kolla högst upp, kan bli svårt o få med alla som du skrev.

Mortalis VW-nörd?
28 januari 2009 · 4 332 Inlägg

kör en evenemangstråd under evenemang i varje län så kan de som bor i västra götaland och vill gå anmäla sitt intresse där, de i sthlm i sitt osv, annars kommer de aldrig fungera.
Lycka till

LasseMan underordnad allfixare
28 januari 2009 · 696 Inlägg

nästan 98000 medlemmar blir lite tajt kanske smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
expect1991
28 januari 2009 · 1 814 Inlägg

jag kommer nog kolla på premiären i SF begakungen iallafall, förhoppningvis visas den i salong 1 eller 2 smile

Hee-Maan
28 januari 2009 · 3 113 Inlägg

SF Rigoletto - Sal 1 - 2st stora Hotsnacks (Sour creme) + stor Cola - Balkongen

kan det bli bättre..? tongue

Ontopic: jag är på fall det blir något liknande.. Vi får ju tänka på att Sverige är fortfarande j*vligt stort även den ser ruggigt liten ut på världskartan.. smile

Senast redigerat av cebT (28 januari 2009)

Semper Fi
expect1991
28 januari 2009 · 1 814 Inlägg

cebT skrev:
SF Rigoletto - Sal 1 - 2st stora Hotsnacks (Sour creme) + stor Cola - Balkongen

kan det bli bättre..? tongue

Trevligt sällskap? wink

chrizz Administratör
28 januari 2009 · 11 783 Inlägg

Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lanjin
28 januari 2009 · 757 Inlägg

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

kan inte mer än hålla med smile

Hee-Maan
28 januari 2009 · 3 113 Inlägg

expect1991 skrev:

cebT skrev:
SF Rigoletto - Sal 1 - 2st stora Hotsnacks (Sour creme) + stor Cola - Balkongen

kan det bli bättre..? tongue

Trevligt sällskap? wink

jo det förståss men oftast snor alla bara hotsnacks ifrån mig.. tongue

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

Bra att smaken varierar.. då blir det inte så tajt längre smile men som en kul grej så skulle det vara kul o samla ihop ett gäng..

Semper Fi
ErikAxelsson
28 januari 2009 · 517 Inlägg

Lanjin skrev:

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

kan inte mer än hålla med smile

Nu är ni två iaf ! wink

Kanske inte de bästa filmerna, men innehållet i dom kan ju vara värda att offra ett par timmar för.. smile

OT : Helt klart intressant detta..

Mack Forum- och sitemoderator
28 januari 2009 · 26 143 Inlägg

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

Det är fåniga filmer som dessa, som skapar trender underligt nog. Hur många var det inte som
började slänga på kjolpaket och dumpventiler på sina bilar efter att första filmen kom ut?
Eller över huvudtaget fick intresset. Jag säger inte att det stämmer in på alla, men många.
Jag är en av dem.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
wille_k
28 januari 2009 · 138 Inlägg

Lanjin skrev:

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

kan inte mer än hålla med smile

jag tycker det är manligt att backa om bilar på motorvägen?wink

man får se dom som komedi helt enkelt=)

Ford hot rod 3w "Little Green Frog" (1932)
teamvolvoracing Trucker
28 januari 2009 · 1 220 Inlägg

vore det inte bättre att man kör en bio garageträff på varje ställe som har en bio där ff4 visas och sen får man anmäla sig här på gorg t.ex. att här i östersund som vill fara å kika på den skriver upp sig på en lista typ:P förstår du hur jag tänker Evert?

Vissa är bara bättre än andra!
chrizz Administratör
28 januari 2009 · 11 783 Inlägg

AirOne skrev:

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

Det är fåniga filmer som dessa, som skapar trender underligt nog. Hur många var det inte som
började slänga på kjolpaket och dumpventiler på sina bilar efter att första filmen kom ut?
Eller över huvudtaget fick intresset. Jag säger inte att det stämmer in på alla, men många.
Jag är en av dem.

Jag skrev inte "Är det bara jag som tycker att bilarna i dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts?". Bilar som bilar, de skapar trender osv, visst, men replikerna, handlingen, skådespelarna... det är "fåneri" på hög nivå om jag får säga mitt smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Atlaz745 Mannen myten legenden
28 januari 2009 · 179 Inlägg

sj gillar jag första filmen, venton..hehe, sen har vi slutet me...vikke drag i den kärran!!

wooooommm, pschii, wooooommmm
vaughn
28 januari 2009 · 674 Inlägg

den enda som hittils har varit bra är tokyo drift enligt mitt tycke

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
Mickius
28 januari 2009 · 4 670 Inlägg

vaughn skrev:
den enda som hittils har varit bra är tokyo drift enligt mitt tycke

Håller med!

ZonaX Svetsare
28 januari 2009 · 3 150 Inlägg

mickius skrev:

vaughn skrev:
den enda som hittils har varit bra är tokyo drift enligt mitt tycke

Håller med!

Håller nog också med!  Dock går 1an och 2an också att titta på.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Mack Forum- och sitemoderator
28 januari 2009 · 26 143 Inlägg

chrizz skrev:

AirOne skrev:

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

Det är fåniga filmer som dessa, som skapar trender underligt nog. Hur många var det inte som
började slänga på kjolpaket och dumpventiler på sina bilar efter att första filmen kom ut?
Eller över huvudtaget fick intresset. Jag säger inte att det stämmer in på alla, men många.
Jag är en av dem.

Jag skrev inte "Är det bara jag som tycker att bilarna i dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts?". Bilar som bilar, de skapar trender osv, visst, men replikerna, handlingen, skådespelarna... det är "fåneri" på hög nivå om jag får säga mitt smile

Jajo. Jag kan hålla med om det till viss del, men lite kul trivia följer ju alltid med filmer, oavsett om de är bra eller ej.
Inte alla som tänker på hur mycket jobb som är lagt för tex första filmen. Att husen som syns i en del bakgrunder är målade i tråkiga färger, just för att bilarnas färger skall "sticka ut". Eller att hon som spelar Suki inte hade körkort när de skulle till att spela in smile
Och replikerna? Visst. Dom är väl inga oscarsvinnare direkt men de har sina oneliners och de har sina manus, vissa bra, vissa sämre. Men samtidigt, dyker en Ingemar Bergman-film upp på tv så får filmen automatiskt fem plus i tvtidningarna..
Skådespelarna valdes medvetet förresten så att de skulle vara någorlunda okända...hursomhelst. Jag ska inte tråka ut tråden för mycket smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang