Amuse skrev:
Sportvagnskonsult skrev:
Sportvagnskonsult skrev:
Hej Matte.
Om du är intresserad av att få jobb gjort och har frågor rörande det så föreslår jag att du mailar till min firma mail istället

mvh
Ni som är intresserade av att lämna in jobb till oss men kanske är tveksamma på grund av en del
skitsnack som varit är varmt välkomna hit för att titta på byggena och verkstan så kan ni bilda er en egen uppfattning

Om ni inte bor i närheten så står ju kolfiberskylinen hos PBZ i Uppsala.
Jobben talar sitt tydliga språk, Corvetten som du draperade var allt annat än bra, pbz r33 likaså, Csl-bakluckan du gjöt upp var också allt annat än bra, man ser tydligt att det har fuskats en hel del på jobben.
Du gjöt även upp en kaross till en gammal F1-bil, jag har varit i kontakt med Poker W. och co. och de var också missnöjd, delarna passade inte ens och de var väldigt försenade.
Eller ska du säga att allt bara är skitsnack?
Leveranstiderna är allt annat än bra, man kan bara kolla genom tråden och se hur ofta du lovar att bilar ska vara klara,. "I morgon blir bilen klar"- Leder ofta till nästa vecka, t.o.m. nästa månad.
Jag har försökt att komma i kontakt med dig flertalet gånger, lämnat meddelanden på telesvar men du har aldrig återkommit, likaså har jag skickat mail till dig men även då har du inte återkommit. Kallar du det seriöst så borde du nog ta och tänka om en eller två gånger.
Jag tvekade ett tag men nu är jag säker på att jag aldrig kommer lämna iväg ett jobb till dig.
MVH Dan W.
Kul att du reggat dig här bara för att skriva detta.
Jag kan ej erinra mig att jag fått något mail av någon Dan om något jobb.
Angående delarna till den gamla F1-an som vi levererade så poker kunde köra i monaco historiska gp så gjöt vi av delar som hade legat i flera år och slagit sig så de var alltså helt skeva när vi fick dem.
Vi hade ej heller någon bil eller några mått att gå efter så vi riktade upp dem efter bästa förmåga.
De delar som vi i slutändan levererade var mycket bättre än de som vi gjöt av.
De fick gjutet en extra front efter monaco samt även nya delar till cockpiten som inte hade blivit bra i första omgången. Om jag gör grejor som kunden inte blir nöjd med så försöker vi alltid åtgärda det.
Jag har erbjudit mig att åtgärda det på corvetten som kunden påstår blivit dåligt, men trots att han även har skrivit det på garaget att vi ska få göra vid det, så har vi inte sett röken av bilen. Ej heller några pengar för bågen för den han tycker han att vi har byggt helt fel på grund av att jag lagt in ett extra stag mellan bakåtsträvorna..
Vad är det för fel på pbz r33 om jag får fråga? Och csl bakluckan?
Det är så himla lätt att smutskasta folk på nätet och emellanåt blir jag väldigt trött sånt här snack från folk som inte har med saken att göra överhuvudtaget.
Jag lägger mig väl inte i dina affärer?