Först av allt vill jag berömma Kristian o Co. för riktigt bra jobb!

Förstår inte allt detta gnäll på deras grejer hela tiden? Vafasen, grejerna är ju handgjorda och grabbarna har lagt ner sin själ i dom! Dessutom är kolfiber ett jäkligt svårt material att arbeta med och allt kan inte blir 110% VARJE gång!
Jag själv köper hellre någon handgjord del som man är ensam om, än något serieproducerat skit som varenda j*vel åker runt med!
För att ta några exempel så har jag själv handgjorda cykelramar i kolfiber som kostar ~20-30000kr.
Även på dom kan man se små skavanker i väven, men inte fan reklamerar jag hojarna för det?
En av ramarna har dessutom klarat en fullfartskrasch i ett stenparti där jag slog ut 3 tänder i överkäken, spelar det då någon roll om någon del av yttre väven hamnat snett på något ställe? Skulle inte tro de...
Nej sluta upp med all smutskastning och ta det hellre med personerna i fråga mellan 4 ögon! Det gynnar ingen att hålla på med denna sandlådenivå och attityd som tyvärr fått detta forum att spåra ur totalt...
Hoppas Kristian o Co. fortsätter med sitt grymma arbete och det löser sig med alla inblandade!

MVH
Anders