Jag har funderat lite på min 3.0 cs och har kommit fram till att det blir nog ett grupp 4 kit med 100mm breddnng/sida på den istället för det lite tamare grupp 2 kitet och så en gösser strajpning på det:
Det kan väl funka eller vad säger ni? Så får jag väl bygga en korrekt motor också till den nån gång i framtiden, tills dess går det nog bra att åka med M5 motor i den.
ja då finns där ju 2 vita i skåne för den jag tänker på finns längs västkusten å där e de breda kitet på den precis som på den vita du har på bilderna.. har dock aldrig tittat vad som gömmer sig under huven på den..
ja då finns där ju 2 vita i skåne för den jag tänker på finns längs västkusten å där e de breda kitet på den precis som på den vita du har på bilderna.. har dock aldrig tittat vad som gömmer sig under huven på den..
Du syftar inte på Mats Kinnbys E28 med en breddning liknande den som en grupp 5 csl har?
Det är förövrigt en god vän till mig som jobbade hos mig för ett par år sen som byggt upp den breddningen från början på en annan E28, sen gjöt han och Mats formar på den och gjöt upp kitet till Mats bil
Senast redigerat av Sportvagnskonsult (22 oktober 2010)