Volvo740-88 skrev:
Är kardankrök, brömssköld fram H,V bra kvalité på?
avgasrörs delarna tycker jag är kanon mycket bra passform om man köper orginal grejer..
broms sköldarna är nästa lika bra/dåliga som dom från mekonomen rekomenderar ett tjokt lager man hammarlack på så håller dom bra mycket längre.
sådant jag avråder folk från att köpa är broms belägg fram för dom är kassa vist dom gör sitt jobb och bromsar bilen men dom gör det jävligt kasst helt livsfarligt om man kör dom varma glansiga så in i bomben
broms belägg bak funkar med biltemas justdäför att bilen har så lite broms kraft bak så det spelar nästan ingen roll
bromsskivor och sådana grejer är kanon inget fel på dom
hand broms backarna upplever även jag kassa iaf till 240/740/940/v70... tar bra en vecka eller 2 sen är det kasst igen.
även oljan funkar kanon om man har en lite medell bil en sprilans bil eller ny renoverade grejer kan det ju vara bra att ha vettig olja i men bilar som gått 15,000 pluss anser jag smörjs lika bra med biltema olja som vilken annan. filtrerna därimot håller jag mig borta ifrån....
verktygen är jag jävligt nöjd med även dom billigaste block nycklarna tycker dom funkar suveränt
aldrig haft sönder någon förstår inte heller hur folk lyckas
det sämsta med deras verktyg är spärrskaften dom upplever jag plastiga men håller det gör det tamigfan
Mvh viktor