master_- skrev:
Slash skrev:
master_- skrev:
Det jag tycker är lite komiskt är att alla vet ju att biltemas saker kan variera i kvalitet och passform,
men endå så går alla dit och handlar och klagar över hur dåliga sakerna är.
Handla någon annanstans, ska det verkligen vara så svårt?
Det är även komiskt att det finns människor som dig som stör dig på att det finns folk som klagar på Biltema.
Läs en annan tråd som ej heter "Här diskuterar vi Biltemas varor! Allt om Biltema!", ska det verkligen vara så svårt?
Stör mig absolut inte på folk som klagar på saker som inte passar osv, är väl bara bra att folk kommenterar
sin köp så andra vet vad som är bra och dåligt.
Men du kanske är en av dom som begår samma misstag om och om igen och köper alla skit prylar? kanske var därför du reagerade på mitt inlägg.
Om du inte hade stört dig på folk som klagar på biltema skulle du aldrig skrivit ditt första inlägg eller detta.
Du reagerar väl på samma sätt om du läser en insändare som skriver om hur dåligt ett sjukhus är som du precis besökt med att skriva en insändare om hur underbar samma plats var, i Sverige är det fult att klaga

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!