4008
Sök

hur man kan bli kategoriserad ?

344 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
hejsan.

vad jag märkt så finns det en rad olika kategorier man kan plasera sig i .

min fråga är hur man går till väga för att göra de ?

kan man ansöka om det eller väljer garaget själv om nån ska vara i nån av de olika kategorierna ?

3 354 Inlägg
2 februari 2009
tror kategorierna ligger nere för tillfället

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
2 februari 2009
Har för mig att jag sett chrizz skriva någonstans att man inte kan få kategorier längre, iaf tillsvidare.

Om man nu kan det så kan du antingen göra det själv när du redigerar bilen eller så kan folk nominera dig till en kategori.

Men som sagt tror jag att det är borttaget sålänge.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

344 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
okey. jag tackar för svaren och hoppas att dom kommer upp igen smile

344 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Kategorierna är för närvarande låsta i sin nuvarande form. Det går inte att radera eller att ansöka om kategoritillhörighet. Orsaken är att kategorierna ska ses över och göras om från grunden.

hehe så stod det.

196 Inlägg
3 februari 2009
Kategorierna är skit endå , försökte få in Lotusen som "racerbil" . . nekades trots att bilen har modsport / sportvagns historia och går på banan 1-2 gånger om året

4 637 Inlägg
4 februari 2009
Min fina 142:a i originalskick blev inte godkänd som veteran men jag såg en Saab från 1980? i originalskick som blivit godkänd. Kategorisystemet va inget bra.
Senast redigerat av EmilHammarlund (4 februari 2009)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 februari 2009
Tysken|GBG skrev:
Kategorierna är skit endå , försökte få in Lotusen som "racerbil" . . nekades trots att bilen har modsport / sportvagns historia och går på banan 1-2 gånger om året

Uhm, jag hade inte heller gett den race om den bara rullar på bana en eller två gånger per år.

Race är till för bilar som kanske rullar på *gatan* en eller två gånger per år...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök