snoddas skrev:
hade ja ägt den där volvon så hade ja kört slut på den... precis som ja tror äger av den gjort me... hur mycket vill du lägga ut på en bil?
ja du inte mkt hade bara tänkt bara ha en skit bil till sommaren då ja skaffar en "riktig" bil.
Mortalis:Svarta SAABen pga regnumret
haha titt på fan såg de inte förns nu

TenZer: Säger som bmx, köp en og900 eller 9000 istället. Fina bilar som går som själve f*n med rätt motor wink Volvon och en og900 är ungefär lika lättmeckade, kolla försäkringarna innan du köper någon för de kan dra iväg REJÄLT om man är under 24
vilken motor syfta du på som går så bra ? om vi säger att ja skaffar en turbo bil och ställer den på pappa så kommer man väll undan lite eller?
Android: Jag är inte nått speciellt het för Volvo, men jag tycker nog att Volvon känns bäst av de 4 bilarna. Men va 17 ska du nödvändigtvis har turbo på din första bil för? Känns lite som att slänga pengar i sjön.
Bättre hitta en sugis i bra skick som är nybesiktigad, så kan du iaf förhoppningsvis köra den 1 år, kanske längre. Du vill inte köpa en bil som har besiktning om 2 månader och upptäcka att biljäveln är helt slutkörd och håller på att gå av..
det är väll klart man test kör den innan eller hur? ja kanske inte är nån hejare på bilar men far min är däremot de

.. Vilken typ av sugis tänkte du på? hondor ligger ganska högt i mitt intresse