Födelsedagspresent Till en treåring !!!

ToBe www.maniacracing.se
5 februari 2009 · 494 Inlägg

Tja min Dotter fyller snart tre år men jag har ingen som helst ide vad man kan köpa till henne..
Har ni några bra idéer så kan in ju skriva det
OBS hon har redan för mycket kläder så inga sådana inlägg tack....

Mvh Torbjörn

Senast redigerat av ToBe (5 februari 2009)

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Crusty69
5 februari 2009 ·

Köp något litet instrument så kommer du få en musikalisk liten tös smile Annars är väll doktorväska, miniatyr-kök eller maskerad/förklädnads prylar rätt populärt kan jag tänka mig smile

bollen1986
5 februari 2009 · 3 714 Inlägg

hmm en stor nalle eller dockor/leksaker kanske

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Liner
5 februari 2009 · 583 Inlägg

spelar inte så stor roll vad dom får... bara de är många saker som är inpackade blir dom glada dom små liven! smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
Davey
5 februari 2009 · 69 Inlägg

jag brukar alltid köpa leksaker som låter högt, det är uppskattat av barnen, men inte föräldrarna iofs.....

bollen1986
6 februari 2009 · 3 714 Inlägg

Davey skrev:
jag brukar alltid köpa leksaker som låter högt, det är uppskattat av barnen, men inte föräldrarna iofs.....

hehe det har du rätt i smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
guwib
6 februari 2009 · 624 Inlägg

Liner skrev:
spelar inte så stor roll vad dom får... bara de är många saker som är inpackade blir dom glada dom små liven! smile

helt rätt.. de fattar noll.
from 5års ålder tycker jag att de är motagliga för riktiga presenter, först då förstår de lite mer innebörden av det hela, samt kan komma ihåg och relatera till saker och ting..

skitlöjligt med folk som öser grejer över sina småbarn som ine ens kan prata än,man kan slå in samma grej varje dag och ungen blir lika glad varje gång.

kläder och förbrukningsmaterial är annars alltid bra..

who´s the man?
ToBe www.maniacracing.se
6 februari 2009 · 494 Inlägg

guwib skrev:

Liner skrev:
spelar inte så stor roll vad dom får... bara de är många saker som är inpackade blir dom glada dom små liven! smile

helt rätt.. de fattar noll.
from 5års ålder tycker jag att de är motagliga för riktiga presenter, först då förstår de lite mer innebörden av det hela, samt kan komma ihåg och relatera till saker och ting..

skitlöjligt med folk som öser grejer över sina småbarn som ine ens kan prata än,man kan slå in samma grej varje dag och ungen blir lika glad varje gång.

kläder och förbrukningsmaterial är annars alltid bra..

så du menar att en treåring inte kan prata ??? Och det vet du för att du har barn själv eller ?????
ett barn på tre år fattar mer en vad du tror...

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Martin81
6 februari 2009 · 1 232 Inlägg

jag köpte en riktig gitarr te pöjken när han blev 3 finns på br mfl och nu lirar vi ihop,gött roligt

dvs ett instrument e ett val.

Niklas1987 NO
6 februari 2009 · 2 182 Inlägg

En radiostyrd bil från Biltema, askul grej big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
ToBe www.maniacracing.se
6 februari 2009 · 494 Inlägg

lownslow skrev:
jag köpte en riktig gitarr te pöjken när han blev 3 finns på br mfl och nu lirar vi ihop,gött roligt

dvs ett instrument e ett val.

Det är ju en bra " leksak" för då har dom ju roligt samtidigt som dom lär sig något
det är något sånt jag skulle vilja ge henne ska kolla på ett litet trumset idag...

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
ToBe www.maniacracing.se
6 februari 2009 · 494 Inlägg

Niklas1987 skrev:
En radiostyrd bil från Biltema, askul grej big_smile

humm vet ju hur det kommer att sluta med en så... Att det är jag som leker med den mest ju

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Niklas1987 NO
6 februari 2009 · 2 182 Inlägg

ToBe skrev:

Niklas1987 skrev:
En radiostyrd bil från Biltema, askul grej big_smile

humm vet ju hur det kommer att sluta med en så... Att det är jag som leker med den mest ju

Köp två som jag gjorde tongue behöll den ena å gav bort den andra wink gick väl på 400:- för två tror ja.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Rquired Allmänt envis
6 februari 2009 · 12 512 Inlägg

Något rosa, barbie, dockor etc.

Ja jag skiter fullständigt i feministernas tjafs om könsroller, det är ju ovanstående flickor i den åldern tycker är roligt!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
alain www.bimmerpower.org
7 februari 2009 · 3 995 Inlägg

Varför inte en liten barnvagn med En liten leksak bebis i naturligt storlek så där kan hon använda sina egna gamla kläder + allt som du har kvar från hennes tidigt ålder smile

Senast redigerat av alain (7 februari 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Sissi
7 februari 2009 · 108 Inlägg

Kanske kan du köpa en såndär tjock sagobok, med många olika sagor smile Underbart roligt !

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor
Bjork OEM <3
7 februari 2009 · 6 957 Inlägg

- Kök (som nämns) finns saker på Ikea till fina priser att komplettera med (syrrans ena unge har detta)
- Bilbana
- STORT gossedjur
- DVD filmer med barnserier hon gillar? Nicke Nyfiken, Fifi och blomsteraffären? Pippi?

Annars är ju BR Leksaker din vän i detta läget, finns ju hur mkt som helst tongue

Mvh

OEM <3
Hool
8 februari 2009 · 1 067 Inlägg

Köp nåt du hittar som ser lagom ut och inte är så dyrt.  i den åldern har di likes mest skoj med kartongen..

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
TheDeadDorkster Dieselgypsy
8 februari 2009 · 538 Inlägg

Det jag upplever mest är att tjejens flicka uppskattar mest är dockor, sociala lekar där man måste använda en massa fantasi (glöm bara allt som heter regler, eftersom hon inte har något tålamod att ens lära sig det), pussel, och målarböcker (med tjocka linjer), osv.

Även om teckningarna oftast blir enfärgade eller har 2-3 olika färger så underhålls hon hela tiden av det smile
Det roligaste för ett barn är att packa upp ett vackert inpackat paket. Innehållet är oftast inte allt för viktigt, men det är så otroligt skönt att se ett barns ögon lysa upp när dom ser ett vackert paket wink
OBS: hermetisk försegling av paketet är inte heller bra, eftersom barnen väldigt fort tappar intresse för saker och ting dom inte klarar av på en gång.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Kita
8 februari 2009 · 234 Inlägg

En rallybana och en tågbana! Alltid uppskattat smile
men som vissa andra renad skrivit, så länge det är inpackat blir dom glada smile

Motorcyklar <3
Skoda Fabia "Gröna faran" (2002)
Honda Accord "Röda Rebellen" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang