Stulen Saab 9000 Aero

allanbog
3 mars 2009 · 31 Inlägg

håller ögonen öppna!

corrado g60 komp ras
3 mars 2009 · 141 Inlägg

allanbog skrev:
håller ögonen öppna!

Man är Tacksam smile
Vill bara hitta den jävel som gjort det så att han ser mig i ögönen när man ställer frågan varför !
Sen skulle han få en liten örfil på köpet wink

CrazyBone
3 mars 2009 · 128 Inlägg

om du kollar han regnummer så är de en 9000 aero , grön färg årsmodel 97 ,,de kanske stämmer in på din bil ,, men ja tror att du inte är den ända som har  sån bil ,,så sluta anklaga nån förens du är 110% säker

Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.
corrado g60 komp ras
3 mars 2009 · 141 Inlägg

CrazyBone skrev:
om du kollar han regnummer så är de en 9000 aero , grön färg årsmodel 97 ,,de kanske stämmer in på din bil ,, men ja tror att du inte är den ända som har  sån bil ,,så sluta anklaga nån förens du är 110% säker

Läs igenom tråden först innan du skriver nåt gå på förregående sida och läs igenom sen kan du skriva din komentar !

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
3 mars 2009 · 3 404 Inlägg

corrado g60 komp ras skrev:

corrado g60 komp ras skrev:

Joo skrev:
Hoppas det var killen som snodde bilen som mailade och ville ha lite kul, hoppas snuten får fram hans adress genom ipnummret och killen åker dit.. Men känns inte som att någon kan va så korkad och maila till killen vars bil man stulit, men finns ju många korkade tjuvar det läser man ju om titt som tätt på aftonbladet så..

Uppdatera här om du får veta nått mer big_smile

Nej chansen är liten men hur kan han veta om det var just min bil och nr plåtar bort skruvade och i villken skick den var i om det inte var han som snodde bilen ??
Hoppas att det är han men så småningom kommer man ju ta reda på vem det är vid den lagen vill han inte veta vad jag kommer att göra med honom !
Finns korkade som man hört en som rånat en bensinmack och fått med sig bara 6:- he he lol

Japp uppdaterar så fort jag fått veta mer ! smile

En Sak till som jag kan känna igen är att jag bytte övre motor busningar precis innan bilen försvann !
Sen En sak till alla vet hur bullten sitter på busningen som sitter skruvad på toppen !
Den hadde jag satt omvänt med en kopparfärgad mutter och jag tror inte att nån annan har en sån på sin bil!
En likadan hittade jag här på sidan men när jag skickade PM till ägaren så svarar han inte !
Kan ha missat den lilla biten om det är han !?
länk till den !

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=568407

Vad tycker ni jag ska göra ? Skicka snutar elle åka upp och förhöra honom SJ ?

Misstänker du att Spexarn snott din bil? Troligt! Pallar inte kolla vv osv men han startade sin projekttråd 2009-02-02 22:57:27 har lm fälgar, färre antenner och ett annat utblås, visst det är riktigt lätt att fixxa till sånt i efterhand samt den nya ratten (vilket jag inte skulle byta det första jag gjorde om jag snodde en bil). Jag tror ingen är så korkad att man snor en bil och lägger upp bilder på den så Sveriges största bilcommunity.

Trisst att den blev snodd och har någon bränt din Aero så är jag mer än gärna med och vrider huvet av det kräket!

Senast redigerat av TenZer (3 mars 2009)

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
corrado g60 komp ras
4 mars 2009 · 141 Inlägg

TenZer skrev:

corrado g60 komp ras skrev:

corrado g60 komp ras skrev:

Nej chansen är liten men hur kan han veta om det var just min bil och nr plåtar bort skruvade och i villken skick den var i om det inte var han som snodde bilen ??
Hoppas att det är han men så småningom kommer man ju ta reda på vem det är vid den lagen vill han inte veta vad jag kommer att göra med honom !
Finns korkade som man hört en som rånat en bensinmack och fått med sig bara 6:- he he lol

Japp uppdaterar så fort jag fått veta mer ! smile

En Sak till som jag kan känna igen är att jag bytte övre motor busningar precis innan bilen försvann !
Sen En sak till alla vet hur bullten sitter på busningen som sitter skruvad på toppen !
Den hadde jag satt omvänt med en kopparfärgad mutter och jag tror inte att nån annan har en sån på sin bil!
En likadan hittade jag här på sidan men när jag skickade PM till ägaren så svarar han inte !
Kan ha missat den lilla biten om det är han !?
länk till den !

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=568407

Vad tycker ni jag ska göra ? Skicka snutar elle åka upp och förhöra honom SJ ?

Misstänker du att Spexarn snott din bil? Troligt! Pallar inte kolla vv osv men han startade sin projekttråd 2009-02-02 22:57:27 har lm fälgar, färre antenner och ett annat utblås, visst det är riktigt lätt att fixxa till sånt i efterhand samt den nya ratten (vilket jag inte skulle byta det första jag gjorde om jag snodde en bil). Jag tror ingen är så korkad att man snor en bil och lägger upp bilder på den så Sveriges största bilcommunity.

Trisst att den blev snodd och har någon bränt din Aero så är jag mer än gärna med och vrider huvet av det kräket!

Jag menar inte att det är min bil som han har projekttråd om !
Men Delar ifrån min bil skärmar motor delar ! Sen vad de gjort med min bil vet man inte om den ligger i nån sjö eller utbränt !

martinssson
5 mars 2009 · 25 Inlägg

Jag såg en Le Mans blå 9000 (för visst är den det?) aero uppe i Mora här om veckan, som jag aldrig sett förut. Jag minns tyvär inte vad det var för reg nr. Men vad jag vet är jag den enda med en sådan bil här omkring, aldrig sett eller hört något om den tidigare som sagt.
Stod parkerad utanför konsum.

Fasen vad irriterande att jag inte kan komma på reg nr dock.
Känner igen SRY nämligen. Ska fundera vidare och hålla span!

Mvh Emil

corrado g60 komp ras
5 mars 2009 · 141 Inlägg

martinssson skrev:
Jag såg en Le Mans blå 9000 (för visst är den det?) aero uppe i Mora här om veckan, som jag aldrig sett förut. Jag minns tyvär inte vad det var för reg nr. Men vad jag vet är jag den enda med en sådan bil här omkring, aldrig sett eller hört något om den tidigare som sagt.
Stod parkerad utanför konsum.

Fasen vad irriterande att jag inte kan komma på reg nr dock.
Känner igen SRY nämligen. Ska fundera vidare och hålla span!

Mvh Emil

Ja det är det likadan färg som på din !
Om du kommer i nerhet av den det som du ska uppmärksamma är en repa på vänster fram skärm länkar till bilden !
http://www.garaget.org/?car=118318&image=1124640
Om det är den så om du hinner ta ett kort på de som kör den skulle jag uppskatta !
Så kan du höra av dig till mig på 0761186430 eller ringa till polisen på 11414 !
Chassinr kan man se utifrån vindrutan på förarsidan nedanför det vet du nog redan alla  saabar har ju så !
Chassi nr finns på första sidan i tråden !
MVH Almir !

martinssson
5 mars 2009 · 25 Inlägg

Såg den tyvär bara bakifrån, men jag tvivlar på att det finns särskilt många Le Mans blåa 9000 aero med alla märken kvar där bak. Har även starkt för mig att jag reagerade på att den hade "S" i början av reg nr precis som min.
Fasen vad irriterande att jag inte minns mer.

Skriver upp de där numrena och ditt chassi nummer ifall jag skulle se den igen, hör av mig på momangen isåfall!

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
8 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Din bil är borta... lev med det.. sånt händer varje dag

Sump Runk Rätt O Slätt!
corrado g60 komp ras
10 mars 2009 · 141 Inlägg

HyperSonica skrev:
Din bil är borta... lev med det.. sånt händer varje dag

Ja ha så du menar med andra ord att om nån skulle sno din fina crx så skulle du bara släppa det eller ?
Visst man kan släppa det men de jävlar ska lära sig fan ha respekt för andras grejer !

corrado g60 komp ras
10 mars 2009 · 141 Inlägg

martinssson skrev:
Såg den tyvär bara bakifrån, men jag tvivlar på att det finns särskilt många Le Mans blåa 9000 aero med alla märken kvar där bak. Har även starkt för mig att jag reagerade på att den hade "S" i början av reg nr precis som min.
Fasen vad irriterande att jag inte minns mer.

Skriver upp de där numrena och ditt chassi nummer ifall jag skulle se den igen, hör av mig på momangen isåfall!

Ja ha OK synd !
Jag är tacksam för din engagemang eller hur man skriver wink !
Snutar ringde mig igår från kronoberg det var nån rån och det var nån saab 9000 som var där vid rånet men det var inte min !

corrado g60 komp ras
16 mars 2009 · 141 Inlägg

Hej
Lite glada nyheter !
Idag på morgonen vaknar man utav ringande telefon med dålt nr svarar så är det polisen !
Hej san vi har hittat din bil smile Ja ha var då så är det typ 15km där jag bor i skogen nånstans !
Sätter sig i bilen och åker dit som tur var det inga större skador på bilen förutom tändnings låset och låset på förrar sidan som var sönder !
Fick starta bilen med ett skruvmejsel för att få igång den sen fick man köra hem den !
Nu står den på parkeringen iaf får se vad jag ska göra med den den är till salu om nån är intresserad ?!
Tack till alla som varit engagerade i sökandet MVH Almir !

sniperoddan User
16 mars 2009 · 41 Inlägg

Roligt att du fick tillbaka den i helt och fint skick utöver tändningslåset och dörrlåset.

Larsson_Power Saabvilde!
16 mars 2009 · 1 708 Inlägg

Har en gammal 900 Turbo du kan få i utbyte mot den! wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
corrado g60 komp ras
16 mars 2009 · 141 Inlägg

Larsson_Power skrev:
Har en gammal 900 Turbo du kan få i utbyte mot den! wink

Tack Men inga byte PGA har köpt annan bil nu och är på gång med ett hus köp så jag behöver pengar !

trippelturbo Trucker
16 mars 2009 · 2 710 Inlägg

Joo skrev:
har åkt igenom Högsby några gånger, och att det finns folk som snor bilar i ett sådant litet samhälle förvånar mig yikes

Håller utkik!

Förvånar? haha, händer ju fan nästan mer i lilla Västerås med sina 135k invånare än i Storsthlm..

Det har inte så mkt med antalet invånare o göra wink

Bor en bit ifrån Kalmar, men ska hålla utkik smile)

Fart missbrukare
740addon
16 mars 2009 · 336 Inlägg

I****


DusanMandick skrev:
ta tummen ur o sluta fråga massa saker här ? du får inte tillbaka bilen för att du frågar folk va du ska göra nu,

hårt men sant

volvo 740:)
corrado g60 komp ras
16 mars 2009 · 141 Inlägg

BMWgrabben skrev:

Joo skrev:
har åkt igenom Högsby några gånger, och att det finns folk som snor bilar i ett sådant litet samhälle förvånar mig yikes

Håller utkik!

Förvånar? haha, händer ju fan nästan mer i lilla Västerås med sina 135k invånare än i Storsthlm..

Det har inte så mkt med antalet invånare o göra wink

Bor en bit ifrån Kalmar, men ska hålla utkik smile)

Bilen är hemma igen hittad så du behöver inte hålla utkik på den ! smile

corrado g60 komp ras
17 mars 2009 · 141 Inlägg

corrado g60 komp ras skrev:

BMWgrabben skrev:

Joo skrev:
har åkt igenom Högsby några gånger, och att det finns folk som snor bilar i ett sådant litet samhälle förvånar mig yikes

Håller utkik!

Förvånar? haha, händer ju fan nästan mer i lilla Västerås med sina 135k invånare än i Storsthlm..

Det har inte så mkt med antalet invånare o göra wink

Bor en bit ifrån Kalmar, men ska hålla utkik smile)

Bilen är hemma igen hittad så du behöver inte hålla utkik på den ! smile

Bilen är såld idag 2009 03/17 Här med ber jag administratören att ta bort tråden !
MVH ALMIR

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang