Outsiders ikväll på Kanal 5

Izual
21 mars 2006 · 4 571 Inlägg

Riktigt fjantigt framställt! och tjejen i reportaget behöver omvärdera ett och annat...

Reportaget på compello är mycket bättre, ang streetracingen i norra/mellan sverige.
Men polis osv har en tendens att överdriva allt så mycket

xBjorlingx
21 mars 2006 · 433 Inlägg

Bland det sämre jag sett..usch..fånigt och helt korkat! Typ: "Jippi! Jag är streetracer och vill vara med i tv!!"

OverBoosted AUTOBAHNRASER
21 mars 2006 · 3 804 Inlägg

ja måste se detta ? någon som spela in på datorn? elelr som vet om man kan tanka de någonstans?


Bmw osv..
tecman
21 mars 2006 · 1 741 Inlägg

haha.. ALLT KAN SPÅRAS! hehe.. stabil kommentar på sista sidan :-P

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
StiFf Wankel
21 mars 2006 · 1 080 Inlägg

var nån som nämnde att hon fick birka cup pokalen i slutet haha..om det stämmer så måste ju allt vara uppgjort...såg lite grann i slutet men var knappast nåt att se så kollade inte så mycket

Senast redigerat av StiFf (21 mars 2006)

MDS Västerås
cutlass
21 mars 2006 · 383 Inlägg

<jag håller med....programmet var ju värdelöst..här hade man sett fram emot att titta på nåt busigt (hade tillåme köpt  en läsk enbart för att ha under just de programmet) de första jag reagera på va snö?.. brukar man köra street race mitt i vintern..(sysslar personligen inte me de riktig än så ja vet inte..men de såg korkat ut)  så mitt i allt så börjar de handla om ormar!!....nä..de gick fet bort smile Tacka vet jag bla Tullinge på sommaren;)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Rally86 Skåne
21 mars 2006 · 269 Inlägg

då gör det inget att man missade det!! smile

Man lever bara en gång......
PERFORMANCE by EM
21 mars 2006 · 198 Inlägg

det e på grund av såna idioter som man får en dålig stämpel...idioten säger tjejen alltså...om det händer mig något så har barnen en pappa,jävla dåre.och ni som blev filmade som höll i racet ni borde skämmas.

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
FreddeK
21 mars 2006 ·

Måndag den 21/3 glodde jag på ett så flummigt program och kunde fan inte sova efter....äsch jag orkar fan inte kommentera....det var vidrigt och osmakligt!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang