Angående: Karavan Från Norrland/Söderhamn till Mantorp och vidare mot Elmia den 11/4.

350zzz
27 februari 2009 · 36 Inlägg

Skapligt skrev:

350zzz skrev:
Hej alla smile Jag ska ställa ut på elmia och har ingen helt säker transport ännu. Kan inte räkna med att det går att köra bilen ner eftersom det kan ligga snö kvar, utan behöver en transport. Så om någon har förslag på transport, helst täckt, så är jag jättetacksam. Betalar givetvis vad det kostar.
Skicka gärna mail isf

Vi från Norrland hade dock inte tänkt tagit vägen förbi Göteborg :p

Sorry, det skulle jag skrivit; jag är i Sundsvall och jobbar. Har numera en sambo här och bilen är här den med. (Är dock skriven iGbg och har lgh där.) Så jag är oxå på väg att bli stolt norrlänning smile

Så om det finns tips eller hjälp med transport ner den 9/4 och/eller hem den 13/4 är jag mer än tacksam

Nissan 350z (2005)
JPalm
27 februari 2009 · 338 Inlägg

Magnus melqvist har ju ett täckt släp till sin rally bil med de är här och vet inte säkert om han är nå sugen på låna de till nån han inte vet om liksom. Vet iaf att han har ett!

Nissan 200sx S13
Skapligt
27 februari 2009 · 799 Inlägg

JPalm skrev:
Magnus melqvist har ju ett täckt släp till sin rally bil med de är här och vet inte säkert om han är nå sugen på låna de till nån han inte vet om liksom. Vet iaf att han har ett!

Han lånar inte ut över helger.. Känns som att han behöver det själv då smile

Jag ska kolla runt lite.. Detta skulle fördelaktligen ske dagen innan karavanens avfärd så allt är klart.

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
JPalm
27 februari 2009 · 338 Inlägg

Skapligt skrev:

JPalm skrev:
Magnus melqvist har ju ett täckt släp till sin rally bil med de är här och vet inte säkert om han är nå sugen på låna de till nån han inte vet om liksom. Vet iaf att han har ett!

Han lånar inte ut över helger.. Känns som att han behöver det själv då smile

Jag ska kolla runt lite.. Detta skulle fördelaktligen ske dagen innan karavanens avfärd så allt är klart.

Vi lånade de en helg men då vare inga tävlingar tongue Men inte säkert han har tävlingar då så värt att kolla iaf kanske wink

Nissan 200sx S13
Skapligt
27 februari 2009 · 799 Inlägg

JPalm skrev:

Skapligt skrev:

JPalm skrev:
Magnus melqvist har ju ett täckt släp till sin rally bil med de är här och vet inte säkert om han är nå sugen på låna de till nån han inte vet om liksom. Vet iaf att han har ett!

Han lånar inte ut över helger.. Känns som att han behöver det själv då smile

Jag ska kolla runt lite.. Detta skulle fördelaktligen ske dagen innan karavanens avfärd så allt är klart.

Vi lånade de en helg men då vare inga tävlingar tongue Men inte säkert han har tävlingar då så värt att kolla iaf kanske wink

Mjo, kan höra med han då.

Annars vet jag ett annat som jag kan kolla med.. Borde lösa sig smile

Problemet är då bara att det ska upp t Sundsvall också smile

Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
350zzz
27 februari 2009 · 36 Inlägg

Härlligt grabbar! uppskattar att ni engagerar er big_smile
det är inga problem att få upp det till sundsvall för jag hämtar givetvis. problemet är mer att jag har för lätt dragbil, en corolla t-sport... nja, jag kan för hoppningsvis lösa det, även om jag inte på rak arm vet någon med en tillräckligt tung bil

Nissan 350z (2005)
JPalm
3 mars 2009 · 338 Inlägg

Jag kommer inte på nån som har trailer men vad kostar de att hyra en helg på typ OK eller nå ? tongue

Nissan 200sx S13
Skapligt
3 mars 2009 · 799 Inlägg

Får besked av en kille imorgon eller torsdag jag.. Hör av mig så fort jag vet.

Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
350zzz
4 mars 2009 · 36 Inlägg

JPalm skrev:
Jag kommer inte på nån som har trailer men vad kostar de att hyra en helg på typ OK eller nå ? tongue

det kostar ca 1k, men de har inga täcka och  jag hade tänkt göra bilen klar hemma så att jag sliper polera där. Tack för att du försökte! smile

Nissan 350z (2005)
JPalm
5 mars 2009 · 338 Inlägg

håller tummarna på att skapligt fixart wink

Nissan 200sx S13
Skapligt
5 mars 2009 · 799 Inlägg

JPalm skrev:
håller tummarna på att skapligt fixart wink

Haha smile Fan inte hört nåt än. Men senast fredag så vetjart smile

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
350zzz
5 mars 2009 · 36 Inlägg

Man tackar och håller tummar smile fast däremellan sliter jag som ett djur för att få bilen ihop och samman wink Håller på med multimediabygge för första gången i mitt liv och allt är inte skälvklart...

Nissan 350z (2005)
JPalm
13 mars 2009 · 338 Inlägg

Nu börjar de brännas nästan. Fortfarande ska jag hinna med å besikta före! Får se om man hinner ihop med bilen! Tiden går väldigt fort nu när man inte kan vara i garaget längre hela dagarna då man fått praktik plats tongue

Nissan 200sx S13
Skapligt
13 mars 2009 · 799 Inlägg

Mmm börjar brinna lite i knutarna för mig också..

Måste ur med lådan. Renovera o få tillbaka den.. Sen be till allt att det är lådan som e knäpp!!

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
JPalm
14 mars 2009 · 338 Inlägg

hinner du få ur de till helgen eller ?  kan ha hittat bil med drag och släp får hittar jag som jag kanske kan få låna över dan iaf!

Nissan 200sx S13
350zzz
15 mars 2009 · 36 Inlägg

JPalm skrev:
hinner du få ur de till helgen eller ?  kan ha hittat bil med drag och släp får hittar jag som jag kanske kan få låna över dan iaf!

jag vet inte om jag spammar ¨tråden, men menar du till mej för elmia?

Nissan 350z (2005)
JPalm
15 mars 2009 · 338 Inlägg

350zzz skrev:

JPalm skrev:
hinner du få ur de till helgen eller ?  kan ha hittat bil med drag och släp får hittar jag som jag kanske kan få låna över dan iaf!

jag vet inte om jag spammar ¨tråden, men menar du till mej för elmia?

ne, de är ett otäck släå jag kan få tag på och han som äger de är skyldig en kompis lite så får kanske låna de gratis men de är nog bara över en dag. Ska kolla med skapligt hur de går för han ! :p

Nissan 200sx S13
350zzz
15 mars 2009 · 36 Inlägg

JPalm skrev:

350zzz skrev:

JPalm skrev:
hinner du få ur de till helgen eller ?  kan ha hittat bil med drag och släp får hittar jag som jag kanske kan få låna över dan iaf!

jag vet inte om jag spammar ¨tråden, men menar du till mej för elmia?

ne, de är ett otäck släå jag kan få tag på och han som äger de är skyldig en kompis lite så får kanske låna de gratis men de är nog bara över en dag. Ska kolla med skapligt hur de går för han ! :p

Jag ber om ursäkt för att jag är så påflugen. Är orolig för transportfrågan... Tack för att du engagerar dej!

Nissan 350z (2005)
JPalm
15 mars 2009 · 338 Inlägg

350zzz skrev:

JPalm skrev:

350zzz skrev:

jag vet inte om jag spammar ¨tråden, men menar du till mej för elmia?

ne, de är ett otäck släå jag kan få tag på och han som äger de är skyldig en kompis lite så får kanske låna de gratis men de är nog bara över en dag. Ska kolla med skapligt hur de går för han ! :p

Jag ber om ursäkt för att jag är så påflugen. Är orolig för transportfrågan... Tack för att du engagerar dej!

Jag förstår dig ! inte lätt att få tag på! ska höra med Skapligt se hur de gick för han tongue verkar gått under jorden big_smile haha

Nissan 200sx S13
350zzz
16 mars 2009 · 36 Inlägg

JPalm skrev:

350zzz skrev:

JPalm skrev:

ne, de är ett otäck släå jag kan få tag på och han som äger de är skyldig en kompis lite så får kanske låna de gratis men de är nog bara över en dag. Ska kolla med skapligt hur de går för han ! :p

Jag ber om ursäkt för att jag är så påflugen. Är orolig för transportfrågan... Tack för att du engagerar dej!

Jag förstår dig ! inte lätt att få tag på! ska höra med Skapligt se hur de gick för han tongue verkar gått under jorden big_smile haha

Ja, men det är ett hårt och imopnerande arbete att gå under jorden nu när det är djup tjärle wink

Nissan 350z (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang