Angående: Karavan Från Norrland/Söderhamn till Mantorp och vidare mot Elmia den 11/4.

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 mars 2009 · 482 Inlägg

nu har jag bokat hotell så nu måste jag åka =P vi ses i söderhamn =P

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
JPalm
16 mars 2009 · 338 Inlägg

350zzz skrev:

JPalm skrev:

350zzz skrev:

Jag ber om ursäkt för att jag är så påflugen. Är orolig för transportfrågan... Tack för att du engagerar dej!

Jag förstår dig ! inte lätt att få tag på! ska höra med Skapligt se hur de gick för han tongue verkar gått under jorden big_smile haha

Ja, men det är ett hårt och imopnerande arbete att gå under jorden nu när det är djup tjärle wink

Haha, sant de tongue Han skulle jaga vidare iaf !

Nissan 200sx S13
JPalm
16 mars 2009 · 338 Inlägg

Nitr00x skrev:
nu har jag bokat hotell så nu måste jag åka =P vi ses i söderhamn =P

Härligt big_smile Måste nästan fixa boende! Kanske blir kallt å sova i bilen tongue

Nissan 200sx S13
Race_Chick Snäll liten biltjej
16 mars 2009 · 880 Inlägg

Jag ska se vad jag hinner göra smile Isåfall är jag på smile Man far bara längst E4:an från norr och neråt och så ska man se en skylt mot "söderhamn",där ska man svänga in och sen då? tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
JPalm
16 mars 2009 · 338 Inlägg

Korrekt de ! du kommer åka förbi ett ställe som heter Norraladalen innan och efter de kan du börja hålla koll. Men ett tips är att ta den andra avfarten! Då blir de enklare att hitta till samlingsplatsen men de syns på kartan den biten!

Nissan 200sx S13
Race_Chick Snäll liten biltjej
16 mars 2009 · 880 Inlägg

Så du menar det blir lättare om jag kör förbi den första infarten mot söderhamn och tar nästa menar du? tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
17 mars 2009 · 482 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Så du menar det blir lättare om jag kör förbi den första infarten mot söderhamn och tar nästa menar du? tongue

du skulle ev kunna ta rygg på mig från sundsvall men annars så är det ganska lätt att hitta tror man ser ett hotell scandic på vänster sidan sen ska du svänga efter skyltarna mot e-center dem har bla ett stor flygplan där på en pinne det bör du inte missa smile

Senast redigerat av Nitr00x (17 mars 2009)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Race_Chick Snäll liten biltjej
17 mars 2009 · 880 Inlägg

Nitr00x skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Så du menar det blir lättare om jag kör förbi den första infarten mot söderhamn och tar nästa menar du? tongue

du skulle ev kunna ta rygg på mig från sundsvall men annars så är det ganska lätt att hitta tror man ser ett hotell scandic på vänster sidan sen ska du svänga efter skyltarna mot e-center dem har bla ett stor flygplan där på en pinne det bör du inte missa smile

Jag tror att jag har sett det flygplanet men minns inte var tongue Ja att följa efter dig vore en ide faktiskt tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
JPalm
17 mars 2009 · 338 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:

Nitr00x skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Så du menar det blir lättare om jag kör förbi den första infarten mot söderhamn och tar nästa menar du? tongue

du skulle ev kunna ta rygg på mig från sundsvall men annars så är det ganska lätt att hitta tror man ser ett hotell scandic på vänster sidan sen ska du svänga efter skyltarna mot e-center dem har bla ett stor flygplan där på en pinne det bör du inte missa smile

Jag tror att jag har sett det flygplanet men minns inte var tongue Ja att följa efter dig vore en ide faktiskt tongue

Joo, fasst kommer ni norrifrån är jag inte helt säker på om man ser planet när de är dags att lätta på gasen om man ska klara avfarten tongue Men scandic stämmer, ligger i höjd med första avfarten. Har även Donken där i höjd med andra avfarten. Också på vänster sida men finns två avfarter, den andra som gäller. sen ser man e-center därifårn så ska absolut inte vara nå problem !

Nissan 200sx S13
Race_Chick Snäll liten biltjej
17 mars 2009 · 880 Inlägg

haha ja vi får se hur det går tongue jag har världens sämsta lokalsinne bara så ni vet tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
18 mars 2009 · 482 Inlägg

Men vi får höras när det närmar sig så kanske du kan hängapå mig då smile Men ska du verkligen rulla från skellefteå? då har du ju 5h ner till mig bara =P

Senast redigerat av Nitr00x (18 mars 2009)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
JPalm
18 mars 2009 · 338 Inlägg

Kan säkerligen fixa sovplats här i Söderhamn annars om de inte är en hel koloni som kommer tongue haha! Annars har du typ minst 10 timmar i bilen ner till Mantorp. Fast ni norrlänningar är väll galna så bara ladda med monster och snickers så man blir lite speedad tongue Sen lite döds musik på full volym så håller mamn sig vaken tongue

Nissan 200sx S13
Race_Chick Snäll liten biltjej
19 mars 2009 · 880 Inlägg

Exakt wink hahaha. Jag älskar Monster dryckerna,dricker minst 2 st per dag smile

Jag är en väääldigt kör k*t tjej och älskar att köra så mig är det absolut ingen fara tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
JPalm
20 mars 2009 · 338 Inlägg

Hehe, men då ser inte jag nå problem inte tongue haha!

Nissan 200sx S13
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
20 mars 2009 · 2 853 Inlägg

Nitr00x skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Så du menar det blir lättare om jag kör förbi den första infarten mot söderhamn och tar nästa menar du? tongue

du skulle ev kunna ta rygg på mig från sundsvall men annars så är det ganska lätt att hitta tror man ser ett hotell scandic på vänster sidan sen ska du svänga efter skyltarna mot e-center dem har bla ett stor flygplan där på en pinne det bör du inte missa smile

ja kan o hänga på dej fr s-vall ?

äre fler därifrån?

JPalm
21 mars 2009 · 338 Inlägg

Ja, följ E4 och håll koll efter Söderhamn skyltar bara tongue Inte så krongligt tongue Rätt litet så finns inte så många ställen att åka av på tongue

Nissan 200sx S13
Skapligt
21 mars 2009 · 799 Inlägg

Nu har jag också återuppstått litegrann smile

I absolut värsta fall så äre väl bara att dom uppifrån tar ett telefonnummer till nån i Söderhamn så blir det VÄLDIGT svårt o komma fel?

PM:a mig för nummer så ordnar det sig allt.

350zz.. IMORGON får jag besked om vagn, ursäkta dröjsmålet!

JPalm.. Nu blire till o skruva nästa helg.. Fördelningslåda och packning till oljepumpen ska bytas.

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
JPalm
22 mars 2009 · 338 Inlägg

Nice de big_smile Fixa vatten pumpen till 240:in idag tongue Sen blire att fixa klart Jolene med ;P Bara avgassysteme kvar så kommer blinkersena snart med big_smile

Nissan 200sx S13
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang