Bild på min Volvo 740 Snyggt eller fult

Jimpiz
12 februari 2009 · 845 Inlägg

Ja vet att 740 märket sitter fel, Det sattes dit fel hos Volvo när bilen var ny big_smile, det gör den bara mer värd eller inte.

Grejen på avgasröret ska jag ta bort, SÅ den finns inte på bilen nu

Men ang. Bakljus och ramp. Är det snyggt eller fult?

http://i78.photobucket.com/albums/j106/Acela1/aa.jpg

Senast redigerat av Jimpiz (12 februari 2009)

Saab 9-3SS (2008)
Volvo_Mannen Volvoskadad
12 februari 2009 · 6 017 Inlägg

Hur ska de sitta då?
Usch för reflexramp, snyggare med orginal turbo dekoren bakom, sen är klossbakljusen eller 760 ljusen snyggare än "hova" ljusen

Senast redigerat av Volvo_Mannen (12 februari 2009)

Jonas
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 februari 2009 · 6 170 Inlägg

Vad e det för fel på 740-märket ??

Sitter sjuan snett eller ?


Och rent spontant tycker jag att bakljusen samt rampen ser bra ut även om jag som saab-åkare inte vet i huvudet hur en 740 brukar se ut baktill tongue


EDIT: Är det en GLE men har förärats med Turbo-emblemet ??  haha big_smile

Senast redigerat av TBOC_Razor (12 februari 2009)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
oleg Trätekniker
12 februari 2009 · 387 Inlägg

Jimpiz skrev:
Ja vet att 740 märket sitter fel, Det sattes dit fel hos Volvo när bilen var ny big_smile, det gör den bara mer värd eller inte.

Grejen på avgasröret ska jag ta bort, SÅ den finns inte på bilen nu

Men ang. Bakljus och ramp. Är det snyggt eller fult?

http://i78.photobucket.com/albums/j106/Acela1/aa.jpg

Det ser la ok ut som det gör på bilden

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
-Akerfeldt-
12 februari 2009 · 2 638 Inlägg

Tycker att det ser bra ut, inte som alla andra 740:is har. Behåll det som det ser ut nu.

Sen borde du byta rubrik annars blir tråden låst fortare än kvickt.

TMW-Performance Avstängd
12 februari 2009 · 914 Inlägg

Tycker det är fult, men jag tycker iofs att allt e fult på en volvo 740 tongue

Sen håller jag med TBOC_Razor, kommer aldrig att se den från den vinkeln ;P

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
m3jocke
12 februari 2009 · 26 Inlägg

Ser helt ok ut,behåll det så...

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 februari 2009 · 6 170 Inlägg

Saab900Racing skrev:
Sen håller jag med TBOC_Razor, kommer aldrig att se den från den vinkeln ;P

Hahaha den var bra den, var inte ens på det viset jag menade tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
BMWKimmo Mekaniker
12 februari 2009 · 472 Inlägg

Skriv märke i rubriken. Blev glad en stund och trodde att någon menade BMW 740..

BMW-tok
BMW 525 Turbo "BadBlack" (1989)
nordstromj
12 februari 2009 · 1 772 Inlägg

Ser bra ut, ta bort emblemen, tona bakrutan och sen ett 3" rakt rör sista biten smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
Jimpiz
12 februari 2009 · 845 Inlägg

ang märket. 740 Turbo ska sitta i samma höjd som volvo märket. Altså är denna för högt klistrad

Vi har både en GLE och en Turbo. I samma färg. Dom köptes nästan samtidigt. Farsan köpte en Turbo, medans Morsan fick en GLE. Dock så har jag tagit över Turbon pga av farsan gick bort för några år sen. Bilen stod bara ute på landet i ca 1½ år, och var täckt med mossa, så jag ägnade flera timmar åt att ta bort mossan.

Senast redigerat av Jimpiz (12 februari 2009)

Saab 9-3SS (2008)
AudiFors
12 februari 2009 · 906 Inlägg

Själva grejen tycker jag är fin men tycker ej det passar på en bejbi blå bil=)

=)
Jimpiz
12 februari 2009 · 845 Inlägg

740Fors skrev:
Själva grejen tycker jag är fin men tycker ej det passar på en bejbi blå bil=)

Hörrö. Vem kallar du för en bejbi big_smile hahahah lol

Saab 9-3SS (2008)
Marlboroman
12 februari 2009 · 8 229 Inlägg

Rmp och baklysen ser bra ut, bort med emblemen smile

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 februari 2009 · 6 170 Inlägg

Personligen tycker jag att det är lite sådär med att rensa emblem på bilar, tycker du ska låta dom vara kvar.

Det är ju mer sleeper-stuk över en bil *med* emblem än en *utan* nuförtiden eftersom alla som är bilintresserade plockar emblemen så fort dom kan = har man emblem tror folk att bilen är orörd både utseendemässigt och under huven wink


Jag tänker iaf själv köpa nya märken och klistra på baktill på min fast jag ska ändra om bokstäverna lite hehe.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
TurbOla Reservdansk
12 februari 2009 · 6 271 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Personligen tycker jag att det är lite sådär med att rensa emblem på bilar, tycker du ska låta dom vara kvar.

Det är ju mer sleeper-stuk över en bil *med* emblem än en *utan* nuförtiden eftersom alla som är bilintresserade plockar emblemen så fort dom kan = har man emblem tror folk att bilen är orörd både utseendemässigt och under huven wink


Jag tänker iaf själv köpa nya märken och klistra på baktill på min fast jag ska ändra om bokstäverna lite hehe.

Det är ju lite åt båda hållen.
En bil utan emblem kan ju ha en liten sugmotor på glada 140hk, eller 300+. tongue
Man vet ju inte vilket.

Skulle det stå 855 T-5R bak på min skulle nog hälften av alla man kör om på motorvägen vilja ta ett race. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
12 februari 2009 · 946 Inlägg

Ser ju finfin ut! Men låt emblemen sitta kvar, det är min åsikt. Sen hade jag nog skaffat 760-ljus, fast de finns ju bara med orange blinkers vilket är lite synd... Släng på en S90-kofångare bak så blir det kalas! smile MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
12 februari 2009 · 6 170 Inlägg

TurbOla skrev:

TBOC_Razor skrev:
Personligen tycker jag att det är lite sådär med att rensa emblem på bilar, tycker du ska låta dom vara kvar.

Det är ju mer sleeper-stuk över en bil *med* emblem än en *utan* nuförtiden eftersom alla som är bilintresserade plockar emblemen så fort dom kan = har man emblem tror folk att bilen är orörd både utseendemässigt och under huven wink


Jag tänker iaf själv köpa nya märken och klistra på baktill på min fast jag ska ändra om bokstäverna lite hehe.

Det är ju lite åt båda hållen.
En bil utan emblem kan ju ha en liten sugmotor på glada 140hk, eller 300+. tongue
Man vet ju inte vilket.

Skulle det stå 855 T-5R bak på min skulle nog hälften av alla man kör om på motorvägen vilja ta ett race. tongue

Jo men jag tycker att om man måste pilla bort emblemen bak så skäms man ju lite för den bil man har köpt, jag stoltserar mer än gärna med att min 9-5:a är en Aero.

Fast som sagt, jag kommer ju ändra lite där så att det står antingen Aero X eller Aerosport/Sportaero bak på min big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
TurbOla Reservdansk
12 februari 2009 · 6 271 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Jo men jag tycker att om man måste pilla bort emblemen bak så skäms man ju lite för den bil man har köpt, jag stoltserar mer än gärna med att min 9-5:a är en Aero.

Fast som sagt, jag kommer ju ändra lite där så att det står antingen Aero X eller Aerosport/Sportaero bak på min big_smile

Det är ju sant att det är rätt snyggt med emblemen bak... skulle kanske kunna få min far att säga T-5R istället för TR5... roll tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Atlaz745 Mannen myten legenden
12 februari 2009 · 179 Inlägg

tycker baken va fin!

wooooommm, pschii, wooooommmm
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang