Många som har småbarn här?

Wanegardh Asgammal medlem.
15 februari 2009 · 2 246 Inlägg

en son på snart 4 år

Smajly
15 februari 2009 · 3 059 Inlägg

Tösen har redan hunnit bli 1,5 år.. sablars va tiden går fort när man fått barn.

racefan
16 februari 2009 · 1 059 Inlägg

en pojk på 16 mån.
redan inbiten bilträffsbesökare

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Sketstopp24v STREETRACER
16 februari 2009 · 892 Inlägg

jag har en lite flicka på 3,5år smile)  helt underbar lite tjej smile

Bmc Crew
SOLFILM Ocean Race NR:1
16 februari 2009 · 475 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/48/571979_2n2xbh.jpg
En grabb på 6 1/2 Bil galen redan JEEP med Neon rör och ny lack! och en tös på 2 1/2 år

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa
BMW 228 Cab "M Performance" (2015)
sirmiro Double-Unicorn Rider
16 februari 2009 · 2 486 Inlägg

Dotter, ca 1månad...

Gulmun * Klåpare
17 februari 2009 · 1 718 Inlägg

En pôjk som blir 5 i höst...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/64741/large/439369_klp1rk.jpg

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Ellertz Norrlänning
17 februari 2009 · 1 453 Inlägg

Har inga kids än ja... blir nervös bara ja hör barnskrik tongue  Ingen som vet om de går att adoptera en 15 åring?  smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
enpatte
17 februari 2009 · 498 Inlägg

Dotter 2 år

Aruzo Ace Ventura
18 februari 2009 · 1 240 Inlägg

Ellertz skrev:
Har inga kids än ja... blir nervös bara ja hör barnskrik tongue  Ingen som vet om de går att adoptera en 15 åring?  smile

Jag med, Hittat en jäkla go tjej nu men hon har ju 1 unge på 1 år så jag får nog skita i det där, Bästa för min del hade nog vart och hitta en tjej som var infertil (Heter det så?) Vill ju aldrig ha några knattar själv så..

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
nitrox Defloratör.
18 februari 2009 · 641 Inlägg

Aruzo skrev:

Ellertz skrev:
Har inga kids än ja... blir nervös bara ja hör barnskrik tongue  Ingen som vet om de går att adoptera en 15 åring?  smile

Jag med, Hittat en jäkla go tjej nu men hon har ju 1 unge på 1 år så jag får nog skita i det där, Bästa för min del hade nog vart och hitta en tjej som var infertil (Heter det så?) Vill ju aldrig ha några knattar själv så..

Hehe fegisar tongue

Barn är hur mysiga som helst:P

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Aruzo Ace Ventura
18 februari 2009 · 1 240 Inlägg

nitrox skrev:

Aruzo skrev:

Ellertz skrev:
Har inga kids än ja... blir nervös bara ja hör barnskrik tongue  Ingen som vet om de går att adoptera en 15 åring?  smile

Jag med, Hittat en jäkla go tjej nu men hon har ju 1 unge på 1 år så jag får nog skita i det där, Bästa för min del hade nog vart och hitta en tjej som var infertil (Heter det så?) Vill ju aldrig ha några knattar själv så..

Hehe fegisar tongue

Barn är hur mysiga som helst:P

Förstår inte vad som e mysigt med bajs, barngråt, dräggel spy och snor mm hmm

Nej jag skippar nog de och lägger pengarna på en bil ist wink

Senast redigerat av Aruzo (18 februari 2009)

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
husmus www.avgassystemet.se
18 februari 2009 · 936 Inlägg

Jag har min första på gång nu.
Sambo Catrin är gravid i v. 15 nu så inte allt för långt kvar. i augusti så borde det springa runt en "mini mikey" här smile

längtar

-den satt som en fläskläpp-
Smajly
18 februari 2009 · 3 059 Inlägg

Aruzo skrev:

nitrox skrev:

Aruzo skrev:

Jag med, Hittat en jäkla go tjej nu men hon har ju 1 unge på 1 år så jag får nog skita i det där, Bästa för min del hade nog vart och hitta en tjej som var infertil (Heter det så?) Vill ju aldrig ha några knattar själv så..

Hehe fegisar tongue

Barn är hur mysiga som helst:P

Förstår inte vad som e mysigt med bajs, barngråt, dräggel spy och snor mm hmm

Nej jag skippar nog de och lägger pengarna på en bil ist wink

Hehe.. det förstod jag inte heller innan jag fick min.. Nu vill man inte dyta det mot något annat. Fan de bästa som händer i ens liv..

Ellertz Norrlänning
18 februari 2009 · 1 453 Inlägg

Smajly skrev:

Aruzo skrev:

nitrox skrev:

Hehe fegisar tongue

Barn är hur mysiga som helst:P

Förstår inte vad som e mysigt med bajs, barngråt, dräggel spy och snor mm hmm

Nej jag skippar nog de och lägger pengarna på en bil ist wink

Hehe.. det förstod jag inte heller innan jag fick min.. Nu vill man inte dyta det mot något annat. Fan de bästa som händer i ens liv..

Kan tänka mig det smile Men ja tror många av oss lite yngre är rädd för att ge upp sin frihet på något sett...  Jag vill självklart också ha ungar nån gång, men ja vill hinna göra en massa grejer innan smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
TdiR
18 februari 2009 · 269 Inlägg

två små pojkar på 13 månader , som älskar att åka bil

VW Passat R Tdi 4motion
Aruzo Ace Ventura
18 februari 2009 · 1 240 Inlägg

Ellertz skrev:

Smajly skrev:

Aruzo skrev:

Förstår inte vad som e mysigt med bajs, barngråt, dräggel spy och snor mm hmm

Nej jag skippar nog de och lägger pengarna på en bil ist wink

Hehe.. det förstod jag inte heller innan jag fick min.. Nu vill man inte dyta det mot något annat. Fan de bästa som händer i ens liv..

Kan tänka mig det smile Men ja tror många av oss lite yngre är rädd för att ge upp sin frihet på något sett...  Jag vill självklart också ha ungar nån gång, men ja vill hinna göra en massa grejer innan smile

Precis friheten, Skaffar man inga barn kan man ju sköta sig själv och behöver inte ta hänsyn till dom små liven  wink

Många skulle nog säjja att jag är självisk som vill tänka på mig själv ist för barnet men jag tycker inte att jag är det eftersom jag valt bort barnet helt,  Men jag skulle bli svårt deprimerad om jag skulle få reda på att jag skulle bli pappa...sad


Finns så mycket annat jag vill göra än att gå på kvartsamtal, byta blöjjor, stanna hemma med sjuka barn, slippa glasskladd i bilen,


Nä jag håller mig nog barnlös tror jag, Dom kostar mer än vad dom smakar wink

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
racefan
19 februari 2009 · 1 059 Inlägg

Aruzo skrev:

Ellertz skrev:

Smajly skrev:

Hehe.. det förstod jag inte heller innan jag fick min.. Nu vill man inte dyta det mot något annat. Fan de bästa som händer i ens liv..

Kan tänka mig det smile Men ja tror många av oss lite yngre är rädd för att ge upp sin frihet på något sett...  Jag vill självklart också ha ungar nån gång, men ja vill hinna göra en massa grejer innan smile

Precis friheten, Skaffar man inga barn kan man ju sköta sig själv och behöver inte ta hänsyn till dom små liven  wink

Många skulle nog säjja att jag är självisk som vill tänka på mig själv ist för barnet men jag tycker inte att jag är det eftersom jag valt bort barnet helt,  Men jag skulle bli svårt deprimerad om jag skulle få reda på att jag skulle bli pappa...sad


Finns så mycket annat jag vill göra än att gå på kvartsamtal, byta blöjjor, stanna hemma med sjuka barn, slippa glasskladd i bilen,


Nä jag håller mig nog barnlös tror jag, Dom kostar mer än vad dom smakar wink

Låter som bra förefattade meningar.
Jag har byggt min audi under 3 år tid o ungen är 16 mån.bygger nu en ny bil till ett företag,Jobbar en del övertid för o ha råd med min bil. åker på ca 10-12 banträffar om året  där en del är hela helgen träffar.Han e med o är uppfostrad med att va rädd om bilen o gilla bilar. Allt hänger ju på hur du vill att livet med barn ska va,inte hur du tror den kan va.hmm

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Smajly
19 februari 2009 · 3 059 Inlägg

racefan skrev:

Aruzo skrev:

Ellertz skrev:

Kan tänka mig det smile Men ja tror många av oss lite yngre är rädd för att ge upp sin frihet på något sett...  Jag vill självklart också ha ungar nån gång, men ja vill hinna göra en massa grejer innan smile

Precis friheten, Skaffar man inga barn kan man ju sköta sig själv och behöver inte ta hänsyn till dom små liven  wink

Många skulle nog säjja att jag är självisk som vill tänka på mig själv ist för barnet men jag tycker inte att jag är det eftersom jag valt bort barnet helt,  Men jag skulle bli svårt deprimerad om jag skulle få reda på att jag skulle bli pappa...sad


Finns så mycket annat jag vill göra än att gå på kvartsamtal, byta blöjjor, stanna hemma med sjuka barn, slippa glasskladd i bilen,


Nä jag håller mig nog barnlös tror jag, Dom kostar mer än vad dom smakar wink

Låter som bra förefattade meningar.
Jag har byggt min audi under 3 år tid o ungen är 16 mån.bygger nu en ny bil till ett företag,Jobbar en del övertid för o ha råd med min bil. åker på ca 10-12 banträffar om året  där en del är hela helgen träffar.Han e med o är uppfostrad med att va rädd om bilen o gilla bilar. Allt hänger ju på hur du vill att livet med barn ska va,inte hur du tror den kan va.hmm

Ja det låter exakt som alla andra som inte har barn.. förefattade meningar om allt med kladd, gråt, glasskladd o annat negativt bara. Det blir som sagt till det man gör det.

nitrox Defloratör.
19 februari 2009 · 641 Inlägg

Ellertz skrev:

Smajly skrev:

Aruzo skrev:

Förstår inte vad som e mysigt med bajs, barngråt, dräggel spy och snor mm hmm

Nej jag skippar nog de och lägger pengarna på en bil ist wink

Hehe.. det förstod jag inte heller innan jag fick min.. Nu vill man inte dyta det mot något annat. Fan de bästa som händer i ens liv..

Kan tänka mig det smile Men ja tror många av oss lite yngre är rädd för att ge upp sin frihet på något sett...  Jag vill självklart också ha ungar nån gång, men ja vill hinna göra en massa grejer innan smile

Lite yngre hur gamal är du?tongue

Nog har jag mycet av min frihet kvar än så länge:P dock ett ganska tufft ansvar kommer man inte ifråntongue

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang