5396
Sök

Vad kan min Cadillac STS vara värd?

Saabifierad
2 031 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
God dag.
Har en Cadillac STS Northstar ifrån 1993 med ett växellådsproblem som bara står och tar plats.
Så jag undrar vad ni tror den kan vara värd? kollat blocket men det finns alltför få annonser med denna bil sad

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 februari 2009
varför inte byta växellåda, det kostar inte så mycket pengar och sälja den efter?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Saabifierad
2 031 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
alain skrev:
varför inte byta växellåda, det kostar inte så mycket pengar och sälja den efter?

Det blir lite för kostsamt för min del i och med att denna växellåda är lite speciell sad

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

2 638 Inlägg
18 februari 2009
Vore väl bra med en bild? Lättare att säga om man ser hur skicket i övrigt är.

ElectroRaggare
886 Inlägg
18 februari 2009
Med tanke på att jag kan hitta 93-94 STS:are med Fungerande låda för allt mellan 15-40tkr så borde din falla in runt 10-15tkr beroende på skick.

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

825 Inlägg
21 februari 2009
Det är fina bilar dom . Hörde en för inte så länge sedan under fullgas acc och gud vilket härligt ljud den hade . man rös ju av det . Northstar motorn är en av dom bästa motorerna någonsin .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

198 Inlägg
21 februari 2009
Slash skrev:
alain skrev:

Det blir lite för kostsamt för min del i och med att denna växellåda är lite speciell sad

Vad kostar en låda till din bil?

1332 - Överjävlig

Sök