Lackering, Tips, ställen!? (i gbg området)

Virtual_Blå
22 mars 2006 · 145 Inlägg

Skulle vilja lacka om mina lister och handtag...Men vet inte vart jag ska vända mig...Någon som vet en bra (gärna billig) tongue firma som gör sånt? Det ska vara i gbg området...

Youngblood Billackerare
22 mars 2006 · 737 Inlägg

Det gör vilka lackeringsfirmor som helst. Åk runt och jämför priserna så kan du tjäna några hundra lappar.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Virtual_Blå
22 mars 2006 · 145 Inlägg

Youngblood skrev:
Det gör vilka lackeringsfirmor som helst. Åk runt och jämför priserna så kan du tjäna några hundra lappar.

Ok, tar det lång tid, alltså så att man e tvungen att lämna in bilen ett par dagar eller brukar det gälla under en dag typ?

Youngblood Billackerare
22 mars 2006 · 737 Inlägg

Beroende på hur dem arbetar så fråga dem du bestämmer dig för hur dem vill ha grejerna. Avmonterade eller ej. Det blir garanterat billigare om du plockar av det som ska målas själv och bara lämnar in grejerna. Räkna med att det tar ett par dagar. Oftast så har dem försäkringsjobb och dem går i stort sett alltid före. Men alla frågor du har kan du ställa till dem som ska göra jobbet... då får du veta det du behöver. Det tar minst 1 dag iallafall..

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Virtual_Blå
22 mars 2006 · 145 Inlägg

Youngblood skrev:
Beroende på hur dem arbetar så fråga dem du bestämmer dig för hur dem vill ha grejerna. Avmonterade eller ej. Det blir garanterat billigare om du plockar av det som ska målas själv och bara lämnar in grejerna. Räkna med att det tar ett par dagar. Oftast så har dem försäkringsjobb och dem går i stort sett alltid före. Men alla frågor du har kan du ställa till dem som ska göra jobbet... då får du veta det du behöver. Det tar minst 1 dag iallafall..

ok tackar så mycket!, ska ta å höra mig för lite här å var...

Youngblood Billackerare
22 mars 2006 · 737 Inlägg

Gör så.. där får du dem bästa svaret på dina frågor...

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang