BamZe84 skrev:
Larsson_Power skrev:
BamZe84 skrev:
Nja... ja vet inte. Försökte pruta 500kr för jag skulle åka nära 70mil...de gick han inte med på. så han sa han kunde gå ner 250 kr

så de blev 2250kr... så hade ja bara 2244kr o pallade inte åka o växla för dom kronorna...och de blev han lite tjurig för. så nja.. han blir de aldrig mer affärer med. snorkig och otrevlig.

Hmm lät ju inte alls bra, för ja skickade mail till honom och frågade om han hade kvar höger framskärm, och det hade han. Och han frågade när jag skulle komma och hämta skärmen. Så jag frågade honom om han kunde skicka skärmen, för jag har ingen lust att åka ~30 mil för en skärm. Men han har inte svarat än..

Är han enda lösning på ditt "skärm" problem så ring han. Annars sök efter någon annan. så trevlig var han inte. Seg som satan

Okej! Njaa, har väl många fler lösningar såsett. Finns en skrot här i närheten med massa SAAB bilar så där går det säkert att hitta en fin skärm då. Men det verkar som om hans bil var i väldigt fint skick. Och det var bra pris på grejorna med.

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)