Mycket bas eller lagom bas?

kalle_kalle
22 februari 2009 · 2 914 Inlägg

Stejfaan skrev:

Geiros skrev:

Stejfaan skrev:
Massa bas big_smile ska inte orka sitta kvar när man poppar för fullt big_smile men visst ett bra framsystem måste också med annars blir de tråkigt i längden tongue

MYCKE BAS. precis som du säger. man ska inte kunna sitta kvar. MEN man ska ha minst 1 kit system som orkar att spela med basen

Skrev ja inte de då? tongue eller fatta ja fel? big_smile

haha du fatta på sätt och vis fel tongue det enda han ändra var ju att man skulle kunna sitta kvar i bilen smile
vill inte höra basen eller jo lite men känna stora vibrationer ska man känna iaf big_smile

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
22 februari 2009 · 3 404 Inlägg

Ett sjujäkla bastryck är förvisso riktigt gött, men en bra balans där basen kompletterar istället för att sno allt är för mig att föredra då jag spelar allt från gammal rock'n'roll till electronica.

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
einherjer
22 februari 2009 · 587 Inlägg

vi bor ju i lilla landet lagom så därför säger jag : Lagom är bäst ( fast jag har för taskigt framsystem egentligen )

TT-Avant
23 februari 2009 · 6 851 Inlägg

Mycke lagom...svårt att bestämma mej i den frågan, så jag tar båda tongue

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
drivein
23 februari 2009 · 223 Inlägg

beror på. ska man tillbringa 2 timmar i skiten så är det ju redan fast ställt. tongue

annars är det: Bring it on!

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.
Janneutanb
23 februari 2009 · 7 271 Inlägg

Som en kille skrev för länge sen, man kan aldrig ha för mycket bas bara för lite utav resten wink

evilaudio
23 februari 2009 · 16 195 Inlägg

finns inget som heter förmycke bas..wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
TMW-Performance Avstängd
23 februari 2009 · 914 Inlägg

Lagom är bäst.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Black-Angel
23 februari 2009 · 260 Inlägg

Allt beror ju på vad du e ute efter somsagt ,,men om du ska dra åt dig folk så e ett riktigt bra framsystem med mycket bas "Is the way to go"
Man hade riktigt roligt med det system som satt i crx'n 2005 då den spelade demo hela det året,, så fort man drog upp ljudet så klungades folk runt bilen det var roligare än o tävla kan jag säga cool

Så en bra balans med bas o framsys och som kan lira högt har du ett bra konsept..

2004 Fiesta: Team dB-Akuten Kicker, Europa 3:a Extreme 1
2006 CRX:Team Soundmadness DigitalDesigns Bassrace/ESPL Unl
www.street-beat.se PB 163.4dB
2011> Nytt märke KoveAudio
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang