a dom är fina dom men den är väl inge sjuk elr har nå problem me leder o sånt va ?
Ne de finns inga problem med honom, o han har en riktigt fin stamtavla, men man vet aldrig ändå hur de blir. Väldigt bra hund i övrigt, toppresultat i MH o ska L-testat nu innan sommaren o sålänge det inte är en dålig dag så ska de inte va några problem.
Jag kan ju sä ga att det blev inte som jag tänkt mej för min sambo visade allergi mot hunden så vi fick lämna tebax han:( men hade skrivit i kontraktet att vi skulle ha han på prov så...men ändå så jävla tråkigt!! och jag fattar inte de där me allergi :S han har aldrig reagerat på min häst elr våra chinchillor elr när man varit hemma hos nån me hund :S o sen helt plötsligt börja han nysa o ögona rinna o utslag här o där, kanske för hunden håra en aning elr så äre väl olika sorters pälsar... vad vet jag men nu äre som det är usch
Stackare, det var inte roligt att höra. Tror absolut man kan reagera olika på olika hundar/raser. En kompis hade haft katt hela livet men efter att den dog blev hon allergisk mot katter. Så man kan defintivt bli immun mot vissa djur men när man träffar nya så är man allergisk mot dem.
Mycket trist. Finns ju raser som är mindre allergiframkallande om ni vill prova det.
Fan va träligt, jag har lite samma grej, överkänslig mot vissa djur. Speciellt katter och hundar med lite finare päls kan jag vara lite känslig emot.
Inget jag dock bryr mig så mkt om då jag har både katt och hund, värt att de kliar lite ibland
För övrigt väldans ledsen ja me idag då min hund har spräckt ena trumhinnan Liten liten risk att han blir döv o isåfall e de kört för honom att bli tjänstehund
Stackare, det var inte roligt att höra. Tror absolut man kan reagera olika på olika hundar/raser. En kompis hade haft katt hela livet men efter att den dog blev hon allergisk mot katter. Så man kan defintivt bli immun mot vissa djur men när man träffar nya så är man allergisk mot dem.
Mycket trist. Finns ju raser som är mindre allergiframkallande om ni vill prova det.
ne:( det kändes verkligen o lämna tebax voven även om vi bara haft han i två dagar:/ o när vi lämnat tebax han hos ägaren så yla han efter mej o rymde ut till bilen så det va jätte jobbigt=( Jo precis det finns ju lite andra varaner på vovar man kan prova men då säger dom ju att det är pudel o såna dära små, och jag är mera sugen på en stor vove men men får avakta o se vad som händer... enda altenativet e ju o sparka ut min pojkvän o köpa en vove men det skulle nog inte funka haha så får avvakta o se om man kan prova nån annan vove : )