3706
Sök

Kvinnor gör roliga saker med bilen.

15 Inlägg
5 mars 2009
HAHAH , kan man göra annat än att skratt . men de finns nog minst lika många killar som gör dumma saker tongue

130 Inlägg
5 mars 2009
Min tjejs föräldrar har en ford mondeo som de brukar låna ut till ungarna, eller ja ungar de är 20 och 22, men iaf.
Tjejen lånade denna, skulle backa ut från parkeringen, svängde lite för tidigt och klippte en lyktstolpe, frontspoilern fick en rejäl omgång på vänster sida. så vem fick slava och fixa till denna, jo jag.. plasta ihop den och spackla den och på med ny lack.
kanske tre månader senare skulle hennes yngre syster övningsköra och stod parkerad framför garaget, hon vred om nyckeln och skulle starta. problemet var att växeln var i, pang! in i garagets ena knut då bilen var lite sne-parkerad, och vad hände med frontspoilern? jo, höger sida skrot.
vem fick som enda bilkunnige i deras släkt slava, jo jag. denna gången gav jag dock upp med tanke på storleken på skadorna. åkte till en skrot och köpte en beggad i hyffsat skick.
två månader till går, då ska deras mor parkera bakom deras audi a6, problemet är att hon inte riktigt uppskattade avståndet rätt och kör in i dragkroken på audin, så det blir ett stort hål i mitten.
så nu har jag gett upp, denna gången blir det silvertejp!

Having sex with a pregnant girl is like filling gas into a wrecked car.

1 675 Inlägg
5 mars 2009
Men gud dom säger ett skratt förlänger livet nu blir man 100 år i alla fall wink
Va på okq8 i karlstad i sommar och skulle tanka. Då va det en gubbe som ställde sig på fel sida om bensien pumpen och han skulle tanka så, det hade han bestämt om han fick så mycket bensien är en annan fråga.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 mars 2009
Vadå dra alla över en kam? tongue

Tjejjer kan köra (iaf vissa) , kolla tex på Ramona Karlsson;
http://www.youtube.com/watch?v=B2RBInMTN8g

http://www.youtube.com/watch?v=bvzu5fy7 … re=related

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (5 mars 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
5 mars 2009
enpatte skrev:
Ibland kan man fundera om vissa föds utan hjärnor. lol

http://www.chilloutzone.to/video/frauen … ation.html

Fler som har roliga historier?

Ex:
Min mor fick möte på en ganska smal bro av en bil som körde mitt i vägen, vad gör hon?
Hon kastar in bilen åt höger i staketet ist för att låta den andra köra in i bilen( gick kanske 5-7km/h).
Resultatet av detta vart en bil med djupa repor och bucklor efter hela sidan och eftersom den andra bilen drog fick hon ta det på sin vagnskada.

Min sambo har backat in i ett träd och därmed fixat en rejäl buckla i bakluckan + en massa annat.

Haha. Några av dom där var helt klockrent roliga (filmklippet). Så jävla bra alltså...

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
5 mars 2009
_ZooN_ skrev:
Detta krävs kanske ingen kvinna till att göra utan bara en otänksam person, men i detta fallet var det min flickvän.

Bara några timmar efter att jag varit och hämtat min sprillans nya bil från återförsäljaren skulle hon åka med en runda.. Det första hon gör är att sparka av sina stövlar ganska hårt mot trösklarna sad sen öppnar hon en ramlösa som blivit väl skakad, den pyser naturligvis ut över sätet.. suck.. smile

Låter som nåt som min flickvän hade kunnat göra. Vet hur det var när jag hämtade min nya V70. Så skulle vi hem till hennes morsa och hämta ett par stolar som vi skulle få. Jag parkerar så att hon har en god bit att öppna dörren på. Men vad händer? Jo, hon måste ju såklart så upp dörren fullt, rätt in i ett träd, så att det blir många fina märken i lacken.

Brudar alltså...

1 571 Inlägg
5 mars 2009
Unga killar kör ju sämst eftersom de oftast är inblandade i olyckor. Men visst jag tycker många tjejer är dåliga på hålla avståndet och ibland sitter de och målar sig i bakspegeln och skriver sms medan de kör.

7 100 Inlägg
5 mars 2009
alla kör dåligt,fast vissa är sämre än alla andra tongue

som när syrran lånade halvbrorsans bil,ja min skulle köra min bil  upp till garaget,och då skulle hon komma och hämta mej,och då säger hon:fan va din bil luktar bränt!!
happ tänkte ja och gick till brorsans bil,joo då var det ju den som lukta,och då sa ja de att don hadde slirat på koppling!!då utbrast hon:DE HAR JA INTE ALLS!!!!!!och sen fick hon damp för att hon inte kom därifrån lol
och när hon hadde lånat min bil(de var dumt) så gick rattllåset igen,och den fick hon inte upp,så min polare fick åka och hjälpa henne.
sen har hon gjort fler tabbar.

sen så kör morsan grymt mkt bättre än far!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Muttley
5 mars 2009
henrikh skrev:
Unga killar kör ju sämst eftersom de oftast är inblandade i olyckor. Men visst jag tycker många tjejer är dåliga på hålla avståndet och ibland sitter de och målar sig i bakspegeln och skriver sms medan de kör.

De är ju killarna som inte vet vad avstånd är. Här iallafall, tjejer håller avstånd på vägarna. smile.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 mars 2009
alseryd skrev:
Problemet är ju att inte alla tjejer kör illa.
Har sett killar köra som rövhål.
Mvh Eva.

Precis min tanke. Finns nog garanterat fler killar som kör som idioter än tjejer... Iaf häromkring.

T.ex en kille som monterade sin Ascona B i en refug.
Mitt i sommaren, solsken och varmt. Svängde lugnt ut på storgatan, grenslade refugen och klippte stolpen mitt i nummerskylten. Ingen direkt trafik, spik nykter och ingen bländning av solen. Så det finns idioter av det manliga könet också...
Det var visserligen länge sen nu, men han kör lika illa än.
Lyckades t.ex backa sin Cheva van i ett träd på stora torget! ENDA stora trädet där.. Vissa lär sig aldrig..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 mars 2009
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Ja, hon kan. Sen Sabine Schmidt som kör ringtaxi på Nürburgring.. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 650 Inlägg
230 Inlägg
5 mars 2009
te_wik skrev:

Mvh Tommy

fan vad snygg hon är då Ramon, åh köra bil kan hon med:cool:

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
5 mars 2009
http://www.idiot.se/2009/02/24/parkera-bilen/

ja de är ju en tjej som kör, och en man som blir irriterad å parkera bilen åt henne,,, cool

neutral

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
5 mars 2009
Visst kan tjejer köra allt, men ibland undrar man ju...  Ska bli kul att se vad som händer när syrran börjar köra (någon mer hysterisk är svårt att hitta)

Rock'n Roll

987 Inlägg
5 mars 2009
henrikh skrev:

Beror inte det på att MÅNGA "unga killar" tror sig vara betydligt mycket bättre än vad man egentligen är..?

i like it load

Smurfen
103 Inlägg
5 mars 2009
Är väl inte könet som betyder hur illa man kör. är väl intresset. Dock är det svagare hos kvinnor så då märks de mer i trafiken. Finns killar som inte heller kan köra bil. Men de flesta av dem har inte ens körkort. De är fjolliga ändå.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN

69 Inlägg
5 mars 2009
sjukaste jag vart me om var en asiat som ställde sig på fel när han skulle tanka, sen när han skulle göra en usväng för att ta pumpen brevid så drog han hela sidokjolen på bilen, han sket i att lägga i backen när de tog i utan körde över den förhöjda delen av pump 1 xD

sen när han ställde sig vid pump 2 kollade han i 5 sec på skadan å sen inte brydde sig mer. De va visserligen en ford focus men 06a så hans föräldrar lär nog bli pisst of när han kommer hem ^^

1 926 Inlägg
5 mars 2009
eriico skrev:
Min tjejs föräldrar har en ford mondeo som de brukar låna ut till ungarna, eller ja ungar de är 20 och 22, men iaf.
Tjejen lånade denna, skulle backa ut från parkeringen, svängde lite för tidigt och klippte en lyktstolpe, frontspoilern fick en rejäl omgång på vänster sida. så vem fick slava och fixa till denna, jo jag.. plasta ihop den och spackla den och på med ny lack.
kanske tre månader senare skulle hennes yngre syster övningsköra och stod parkerad framför garaget, hon vred om nyckeln och skulle starta. problemet var att växeln var i, pang! in i garagets ena knut då bilen var lite sne-parkerad, och vad hände med frontspoilern? jo, höger sida skrot.
vem fick som enda bilkunnige i deras släkt slava, jo jag. denna gången gav jag dock upp med tanke på storleken på skadorna. åkte till en skrot och köpte en beggad i hyffsat skick.
två månader till går, då ska deras mor parkera bakom deras audi a6, problemet är att hon inte riktigt uppskattade avståndet rätt och kör in i dragkroken på audin, så det blir ett stort hål i mitten.
så nu har jag gett upp, denna gången blir det silvertejp!

Hahahaha jag fick mig ett gott skratt där, kan tänka mig din reaktion nästa gång dom ber dig att laga deras front! lol

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
5 mars 2009
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Hon kan köra bil, å grymt fin är hon å! Ikväll får man se henne på tv igen. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sök