Hej där igen(A) Vet ej riktigt om detta är rätt tråd men får chansa:P Som sagt jag har en Volvo S60 2,4T och jag skulle gärna villja Frontmontera en intercooler på den:) Nu till problemet.. Jag vet ej vad jag ska ha för Strl på intercoolern, och vad jag ska ha för rör m.m någon som kan hjälpa till:) Censur censur censur. (Pga röstfiske) /Moderator
Hej där igen(A) Vet ej riktigt om detta är rätt tråd men får chansa:P Som sagt jag har en Volvo S60 2,4T och jag skulle gärna villja Frontmontera en intercooler på den:) Nu till problemet.. Jag vet ej vad jag ska ha för Strl på intercoolern, och vad jag ska ha för rör m.m någon som kan hjälpa till:) Censur censur censur. (Pga röstfiske) /Moderator
Vet du vad orginal ic sitter på din S60 nu ?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Testat mäta utrymmet du har tillgodo? Letat om det finns färdiga kit?
jag ska mäta o leta.. jag vill helst inte ha färdiga kit dom ligger på 8-9 000 men får hur d blir med budjeten Just nu i sommar vet jag att jag kan har kit:P mvh