Aero_Plus skrev:
Haha,vad du än slänger så är främrerör inkl racekat den viktigaste av allt du nämner ovan för att du ska få något effekt ökning..
haha det e väl ingen nyhet!?
Du påstod Felaktigt ovan att jag enbart hade programvara + halvsats. Och sen jämförde min effekt mot Rians.
Men det Du påstod stämmde ju ej!
så vart ju tvungen att rätt ditt felaktiga påstående och skriva upp vad orsaken till effekt skillnaden kunde vara då du tydligen inte läste klart tidigare..

Aero_Plus skrev:
Såna kunder som dig

HAHAh du riktigt rolig du

Aero_Plus skrev:
Jag har mät upp min bil med racelogic gps flera tusen gånger i olika temperaturer,väderförhållande och alltid samma tider fick jag även i 30 grader utetemp..
Det räcker för mig,det är så jag vill ha det att den ska prestera jämnt hela tiden.
Väntar att se resultat ifrån era mättningar med racelogic den 25/april och hoppas att ni lägger ut dom för att man vet aldrig,blir det dåliga tider så är det något läckage säkert någonstans och tiderna kommer inte att presenteras

Mvh

du är rolig du haha

kul att det räcker för dig ialf
Visst e det kul med en sådan liten "LEKSAK" man sätter fast på rutan med sugproppar!..
hur kan du påstå att du har samma effekt i vilken bänk oavsett sort och tidpunkt?
När du uppenbarligen enbart testat Rototest och Racelogic??

Och vrf skulle jag dölja det?
det är kul vad du tror om folk.. kan det var så att du Antar folk som du aldrig träffat är som dig?
Bara undrar, efter sett vad du skriver om hur folk kommer göra o inte göra, och som du Aldrig träffat!...
inget emot nån här, bara kul med en diskussion..
men säg inte vad jag eller nån annan kommer göra eller inte
för du har verkligen NADA koll på det!

Mvh// Michel