5248
Sök

Vasaloppet 2009 - Någon som tittar?

349 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Ja nu är det dax, en av årets stora tvhändelser! Nån mer än jag som sitter klistrad framför tvn?

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653

fotointresserad
2 307 Inlägg
1 mars 2009
Vaknade vid halv åtta imorse och satt och kollade tills alla hade kommit till första backen där det vart helstopp sen somnade jag och har vaknat till och från och sett lite. Vaknade helt nu när syrrans ringde och bad mig kolla upp var svågerns bror befann sig någonstans längs spåren för att se om de hade missat honom ute i skogen..

Bra sugen på att anmäla mig till nästa år och testa köra men krävs väl bra med träning för att klara av det

260 Inlägg
1 mars 2009
Inte intresserad...

1 002 Inlägg
1 mars 2009
Jodå.. Klart man kollar lite..

...

Med lem
624 Inlägg
1 mars 2009
Nej.

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

349 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Norde skrev:
Vaknade vid halv åtta imorse och satt och kollade tills alla hade kommit till första backen där det vart helstopp sen somnade jag och har vaknat till och från och sett lite. Vaknade helt nu när syrrans ringde och bad mig kolla upp var svågerns bror befann sig någonstans längs spåren för att se om de hade missat honom ute i skogen..

Bra sugen på att anmäla mig till nästa år och testa köra men krävs väl bra med träning för att klara av det

Jag är sugen på att åka också, men med tanke på vilken dålig kondition man har och en övervikt på sisådär 25kg så tror jag att jag bör börja med halvvasan... smile

Anders "Munken" Jonsson

fotointresserad
2 307 Inlägg
1 mars 2009
Munkens skrev:
Norde skrev:

Jag är sugen på att åka också, men med tanke på vilken dålig kondition man har och en övervikt på sisådär 25kg så tror jag att jag bör börja med halvvasan... smile

Kanske är vettigast att börja lätt iofs men jag och en kompis har ett litet vad så får se om vi följer upp det.. Men har som målsättning att åka vasaloppet minst en gång iaf. Känns som en skaplig utmaning för en själv att försöka klara av det.. Även om det tar en massa timmar

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
1 mars 2009
Givet att man tittar när släktingar åker och man har tidigare vinnade i släkten, men starten sov jag förbi. sad

1 002 Inlägg
1 mars 2009
sirmiro skrev:
Givet att man tittar när släktingar åker och man har tidigare vinnade i släkten, men starten sov jag förbi. sad

Gustav Vasa.?cool

...

3 059 Inlägg
1 mars 2009
finns det något meningslösare att kolla på..
Jag zappa till kanalen när det var 4 km kvar.. allt annat behöver man ju inte sega igenom.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 mars 2009
de e roligt att se vem som vinner , skidor är en rolig vinter sport

Nissan Silvia

1 814 Inlägg
1 mars 2009
Faktiskt så är skidor en av de tråkigaste sporterna att kolla på. tyvärr hmm
Senast redigerat av expect1991 (1 mars 2009)

3 714 Inlägg
1 mars 2009
Tråkigaste att titta på i min mening...

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

KHRacing
1 mars 2009
kollade nästan allt

då man är född i Mora & faktiskt på samma datum (ej samma år) som Moranisse.

Har sagt att jag skall åka Vasaloppet innan jag fyller ett visst årtal.... så det får bli nästa år.

träna träna träna....................... & lite träna träna träna till tror jag dock

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 mars 2009
dahboy skrev:
sirmiro skrev:

Gustav Vasa.?cool

Sigvard Jonsson

349 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:
dahboy skrev:
sirmiro skrev:

Gustav Vasa.?cool

Sigvard Jonsson

Det var som fan!!! Hur är ni släkt?

Anders "Munken" Jonsson

715 Inlägg
4 mars 2009
tittar inte alls på sport nästan... absolut inte skidor, en skitsport:D

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 mars 2009
Munkens skrev:
sirmiro skrev:
dahboy skrev:

Gustav Vasa.?cool

Sigvard Jonsson

Det var som fan!!! Hur är ni släkt?

Det var morfar. Kan ju säga att kristallvasen som vinnaren får ser ganska bra ut i morsans vardagsrum...

349 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:
Det var morfar. Kan ju säga att kristallvasen som vinnaren får ser ganska bra ut i morsans vardagsrum...

Ahh, okej! Ja Sigvard är ju en legendar i Rossön. Jag får ofta frågan om jag är släkt med han eftersom jag heter Jonsson och kommer från Rossön tongue

Anders "Munken" Jonsson

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 mars 2009
Munkens skrev:
sirmiro skrev:

Ahh, okej! Ja Sigvard är ju en legendar i Rossön. Jag får ofta frågan om jag är släkt med han eftersom jag heter Jonsson och kommer från Rossön tongue

Kan tro det. =P

Sök