5248
Sök

Vasaloppet 2009 - Någon som tittar?

Sanizz
4 mars 2009
Munkens skrev:
Norde skrev:
Vaknade vid halv åtta imorse och satt och kollade tills alla hade kommit till första backen där det vart helstopp sen somnade jag och har vaknat till och från och sett lite. Vaknade helt nu när syrrans ringde och bad mig kolla upp var svågerns bror befann sig någonstans längs spåren för att se om de hade missat honom ute i skogen..

Bra sugen på att anmäla mig till nästa år och testa köra men krävs väl bra med träning för att klara av det

Jag är sugen på att åka också, men med tanke på vilken dålig kondition man har och en övervikt på sisådär 25kg så tror jag att jag bör börja med halvvasan... smile

Haha det finns ju lilla vasaloppet som är till för barn smile Du får nog joina om du är snäll haha
Neh själv så har man inget intresse för det så det blir drygt att kolla på tyvär

fotointresserad
2 307 Inlägg
4 mars 2009
KHRacing skrev:
kollade nästan allt

då man är född i Mora & faktiskt på samma datum (ej samma år) som Moranisse.

Har sagt att jag skall åka Vasaloppet innan jag fyller ett visst årtal.... så det får bli nästa år.

träna träna träna....................... & lite träna träna träna till tror jag dock

Syns ute i spåren då wink Eller framme i Mora kanske.. hehe

KHRacing
5 mars 2009
Norde skrev:
KHRacing skrev:
kollade nästan allt

då man är född i Mora & faktiskt på samma datum (ej samma år) som Moranisse.

Har sagt att jag skall åka Vasaloppet innan jag fyller ett visst årtal.... så det får bli nästa år.

träna träna träna....................... & lite träna träna träna till tror jag dock

Syns ute i spåren då wink Eller framme i Mora kanske.. hehe

Ja i mål garanterar jag att jag kommer, på skidor

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 januari 2010
Norde skrev:
Bra sugen på att anmäla mig till nästa år och testa köra men krävs väl bra med träning för att klara av det

Nu var man anmäld tillslut.. men otränad som få tongue Nån mer hurtbulle som ska åka?

434 Inlägg
21 januari 2010
Norde skrev:
Norde skrev:

Nu var man anmäld tillslut.. men otränad som få tongue Nån mer hurtbulle som ska åka?

Då får man väll gå ner på stan å kolla när du går i mål^^
Ha en stor tröja me garaget på så du syns^^haha

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

8 921 Inlägg
21 januari 2010
Volvo_wicke skrev:
Norde skrev:
Norde skrev:

Eftersom starten gick för 10 månader sedan så torde sista startande gått i mål.

Fotograf på Tierp iDag

434 Inlägg
21 januari 2010
Hamilton skrev:
Volvo_wicke skrev:
Norde skrev:

Eftersom starten gick för 10 månader sedan så torde sista startande gått i mål.

Jo, men han sa att han just anmält sig?wink

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 januari 2010
Jag har inte någon större chans att vinna så stannar hemma.

Åka och krångla helt i onödan när man har möjlighet att åka utanför knuten om det är motion man vill ha.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

8 921 Inlägg
21 januari 2010
Eftersom den här tråden gäller Vasaloppet 2009 vilket dom senaste som postat tydligen missat.
Så kan jag med gott samvette låsa den.

Fotograf på Tierp iDag

Sök