Volvoturboforum. Ett skämt!?

Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Zwudda skrev:

Peter_racingteam skrev:
hej ingen skillnad emot tpc kan jag intyga med 200%

Kan du förtydliga dig lite?
Så TPC och detta forum är precis lika bra?

Så här svarade Peter_racingteam i ett PM till mig.

Hej ska klargöra angående tpc sålde ett t5-motorblock killen var här med sin polare titta på det tog det
sen påstod dom jag lurat dom blocket behövdes borras som jag sa innan vart jag avstängd på tpc
elvis ordförnade nu påstod jag lurat dom + att det var för dyrt 1500kr block med vevaxel
vart avstängd 2004 är det forfarande snacka om idiot styrelse elvis tog visst mer åt sig av detta än dom som köpte det sen lura en kille mig nu med s60r ok adaptrar som var bult on sa han skitsnack får svetsa om dom mm både jag och 2st till känner likadant så en kille anmälde honom hände inget på grund av denna person känner elvis så jag vet inte om TPC är så mkt bättre

Vad det nu har med forumet i sig att göra kan jag inte förså, men det kanske någon annan kan förklara för mig?

Mack Forum- och sitemoderator
1 mars 2009 · 26 134 Inlägg

Zwudda skrev:

Zwudda skrev:

Peter_racingteam skrev:
hej ingen skillnad emot tpc kan jag intyga med 200%

Kan du förtydliga dig lite?
Så TPC och detta forum är precis lika bra?

Så här svarade Peter_racingteam i ett PM till mig.

Hej ska klargöra angående tpc sålde ett t5-motorblock killen var här med sin polare titta på det tog det
sen påstod dom jag lurat dom blocket behövdes borras som jag sa innan vart jag avstängd på tpc
elvis ordförnade nu påstod jag lurat dom + att det var för dyrt 1500kr block med vevaxel
vart avstängd 2004 är det forfarande snacka om idiot styrelse elvis tog visst mer åt sig av detta än dom som köpte det sen lura en kille mig nu med s60r ok adaptrar som var bult on sa han skitsnack får svetsa om dom mm både jag och 2st till känner likadant så en kille anmälde honom hände inget på grund av denna person känner elvis så jag vet inte om TPC är så mkt bättre

Vad det nu har med forumet i sig att göra kan jag inte förså, men det kanske någon annan kan förklara för mig?

Någon som kan läsa det där över huvudtaget..? Oläsligt i mina ögon. Vad är det för fel på en punkt och kanske nån radbrytning här och där?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
no_fake
1 mars 2009 · 865 Inlägg

H3dlund skrev:
Fast varför göra ett sånt forum när det redan finns kan man ju fråga sig. Dem kommer ite lyckas något vidare ändå..

Men ja, göra så visar ju vilken nivå man ligger på. De vill antagligen inte ha fler användare. tongue

dom måste ju göra eget forum för att deras kunskap om bilar e noll...
sen förstår man att dom inte vill ha mera användare pga av då får dom ju inte glänsa med sina jätte stora kunskaper...

FL3JM Inga konstigheter
1 mars 2009 · 2 064 Inlägg

"Pung sugare", kunde inte låta bli att skratta lol
Man har ju hört kuksugare, men inte pungsugare. Dessutom särstavat. big_smile

Niklas1987 NO
1 mars 2009 · 2 182 Inlägg

no_fake skrev:

H3dlund skrev:
Fast varför göra ett sånt forum när det redan finns kan man ju fråga sig. Dem kommer ite lyckas något vidare ändå..

Men ja, göra så visar ju vilken nivå man ligger på. De vill antagligen inte ha fler användare. tongue

dom måste ju göra eget forum för att deras kunskap om bilar e noll...
sen förstår man att dom inte vill ha mera användare pga av då får dom ju inte glänsa med sina jätte stora kunskaper...

Silvertejp och snöre är en kunskap wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
s12 Nissan Gazelle
1 mars 2009 · 1 460 Inlägg

vilken kille som beter sig så mot en som vill va med i deras forum , han som har de forumet förlorar i slut änden

Nissan Silvia
caromania Forummoderator
1 mars 2009 · 9 296 Inlägg

Jag letade efter dina inlägg men de var raderade. lol Hmm, jag registrerade mig där för en vecka sedan efter att varit i kontakt med volvo_dude och jag har inte träffat på någon otrevlig ännu, tvärtom.  cool

Risken är väl att för många nu hittar till mitt erbjudande på deras köp och sälj. Då kommer jag gå i konkurs. hmm Men för att återgå, jag har inte blivit illa bemött.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Evil_90 +Uppfinnare+
1 mars 2009 · 643 Inlägg

jag kan nästan svära på att jag har sett volvo_dude:s bild någonstans här på G.org

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
TurbOla Reservdansk
1 mars 2009 · 6 271 Inlägg

Jovisst har du det. Jag känner också igen den. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
FireTraXX DFFL
1 mars 2009 · 9 020 Inlägg

Zwudda skrev:
Njae, han är väl inte jätte begåvad med det svenska skrift språket, men det är inte det som denna tråden handlar om, utan hur dom behandlar medlemmar och deras forum.

Zwudda skrev:

Zwudda skrev:

Peter_racingteam skrev:
hej ingen skillnad emot tpc kan jag intyga med 200%

Kan du förtydliga dig lite?
Så TPC och detta forum är precis lika bra?

Så här svarade Peter_racingteam i ett PM till mig.

Hej ska klargöra angående tpc sålde ett t5-motorblock killen var här med sin polare titta på det tog det
sen påstod dom jag lurat dom blocket behövdes borras som jag sa innan vart jag avstängd på tpc
elvis ordförnade nu påstod jag lurat dom + att det var för dyrt 1500kr block med vevaxel
vart avstängd 2004 är det forfarande snacka om idiot styrelse elvis tog visst mer åt sig av detta än dom som köpte det sen lura en kille mig nu med s60r ok adaptrar som var bult on sa han skitsnack får svetsa om dom mm både jag och 2st till känner likadant så en kille anmälde honom hände inget på grund av denna person känner elvis så jag vet inte om TPC är så mkt bättre

Vad det nu har med forumet i sig att göra kan jag inte förså, men det kanske någon annan kan förklara för mig?

Men det är du? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ekis!
1 mars 2009 · 1 210 Inlägg
KimVsWorld Mästare
1 mars 2009 · 2 947 Inlägg

Volvo Turbo Forum
Där alla volvos är välkommna med som utan Turbo

?

Senast redigerat av KimVsWorld (1 mars 2009)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
D_MAN ?
1 mars 2009 · 1 038 Inlägg

Låt dom dära stackars vovloraggarna vara ifred lol

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Cronholm
1 mars 2009 · 56 Inlägg

Bara genom att läsa "pung sugare" kan man ju dra sina slutsater om vad det är för snubbe....

Johnsson_T
1 mars 2009 · 156 Inlägg

haha fattas nog lite i han

Rille0
1 mars 2009 · 2 021 Inlägg

Bäst att du passar dig, han har ju trotts allt en fd polisbil yikesyikes

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
blacklin3 Ugglan-racing
1 mars 2009 · 362 Inlägg

Zwudda skrev:
Registrerade mig igår på http://volvoturboforum.forum24.se/ för att se hur det verkade. Då jag läst att Admin (Volvo_dude) startat det forumet för att i princip inget annat levde upp till de förväntningar som han sökte.
Så jag registrerade mig, och skrev mitt första inlägg och frågade varför dom bara satt på forumet och klankade ned på G.org, och samtidigt skrev jag upp en hel rad med olika Volvo forum som är helt suveräna, t.ex. TPC och 7/900 forumet.
Fick enbart till svar att pasar det inte så kunde jag dra ifrån forumet, att Admin inte ville ha mig där, det märktes ganska omgående då jag frågade olika saker som antagligen inte överensstämmde med deras åsikter.
Efter det så förklarade jag att han som Admin borde iallafall uppföra sig efter de regler som finns på forum och kanske borde uppföra sig lite mer proffsigt.
Det tålde tydligen inte personen ifråga så han bestämde sig för att avregistrera mitt konto, då han flera gånger (istället för at föra en normal diskussion) enbart sagt att om det inte passar så stick och att han skulle sparka ut mig. Jag sa att han gärna får göra det om han vill, och det gjorde han också.

Men precis innan an avregistrerade mig så hände något mycket ovanligt för att vara Admin, han kallade b.la. mig för "Pung sugare" mm offentligt i en av trådarna.

Borde verkligen en Admin uppföra sig på detta sättet?
Nån mer som har en åsikt om detta forut, den får gärna gå emot min, det gör inget alls.
//MVH

håller med dig emil den sidan suger verkligen!
Men kanske inte just pung!

How does dust taste sucker??
evilaudio
1 mars 2009 · 16 195 Inlägg

men va kan man begära av en parvel på 21 år som landet??  HANS bil e ju BÄST å allt han säger e RÄTT...HAHA

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
terazzi
1 mars 2009 ·

evilaudio skrev:
men va kan man begära av en parvel på 21 år som landet??  HANS bil e ju BÄST å allt han säger e RÄTT...HAHA

HAHAHHA WORD big_smile

TurbOla Reservdansk
1 mars 2009 · 6 271 Inlägg

evilaudio skrev:
men va kan man begära av en parvel på 21 år som landet??  HANS bil e ju BÄST å allt han säger e RÄTT...HAHA

Hörru, jag är 21 år och bor på landet... wink
Nu ska du inte dra alla över samma kant. lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang