5009
Sök

Angånde : förra ägaren kräver pengar :S uppdate 15 mars

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
asså nu börja de bli mkt of toppic alla kan ju adda min msn så gör vi en stor konversation av detta haha

212 Inlägg
3 mars 2009
hmm undrar hur han reagerar när han loggar in och läser tråden! den bli ju skickad till honom för ett tag sedan tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

1 944 Inlägg
3 mars 2009
Pelle84 skrev:
vafan här händer det grejor madans man skriver.

snabba bullar, action on Gorg wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

439 Inlägg
3 mars 2009
polisanmäl han,orka bry sig
bytt e bytt sen spelar det väl ingen roll vad som går isönder el ej,man får väl kolla grejerna innan man byter

old,low and slow....

PKW
115 Inlägg
3 mars 2009
fan jag är inte heller värsta tuffingen  men fan om någon skulle på och ringa så skulle jag fan bli galen, nu säger jag som jämnåring vad jag skulle gjort, jag skulle skällt ut honom och sagt att det var fel etc på hans bil osv om det nu stämmer och jag hade hade avslutat med lägger du inte av med skiten dirr så får du fan komma hit och göra upp med min farsa, då borde han sluta, om inte så be din farsa ringa hans morsa då han verkar tönt... (jag e också tönt)

btw byt topic på tråden till "Gangstah fight -09".
Senast redigerat av Miztr (3 mars 2009)

2 118 Inlägg
3 mars 2009
Spiike skrev:
alain skrev:
Nästa bättre än tv triller.big_smile

hehe jo det är ju det, förutom att dne här filmen får man läsa, inte se, + man vet inte vad som händer först efter hmmtongue nja den får 4 av 5 + av mej

Hehe, text-tv wink cool

D.i.l.l.i.g.a.f

1 196 Inlägg
3 mars 2009
ralle_boyen skrev:
asså nu börja de bli mkt of toppic alla kan ju adda min msn så gör vi en stor konversation av detta haha

skriv din msn då vill ha haha :p

179 Inlägg
3 mars 2009
ralle_boyen skrev:

hehe några sidor bara;)

846 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
ralle_boyen@hot.. smile

212 Inlägg
3 mars 2009
Spiike skrev:
ralle_boyen skrev:

skriv din msn då vill ha haha :p

haha ffs börjar du bli besatt eller?

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

34 Inlägg
3 mars 2009
sjukaste tråden. haha

För Skåne och friheten!

846 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Miztr skrev:
fan jag är inte heller värsta tuffingen  men fan om någon skulle på och ringa så skulle jag fan bli galen, nu säger jag som jämnåring vad jag skulle gjort, jag skulle skällt ut honom och sagt att det var fel etc på hans bil osv om det nu stämmer och jag hade hade avslutat med lägger du inte av med skiten dirr så får du fan komma hit och göra upp med min farsa, då borde han sluta, om inte så be din farsa ringa hans morsa då han verkar tönt... (jag e också tönt)

haha har ingen papppa och mammsen är i turkiet så vet inte va han ska kräva av mig har inte en krona och inte jag som står på bilen wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 mars 2009
ralle_boyen skrev:
kollade upp nr och de stog på hans mamma tongue asså att han inte ger sig yikes

MEN SVARA NÄR HAN RINGER DÅ?

"Liberty of thought is the life of the soul"

PKW
115 Inlägg
3 mars 2009
ok synd,  aja skit i han då ring polisen och fråga om de kan ringa till han och be han sluta ringa? säg att du känner dig rädd,, de måste ju fan hjälpa dig om du e ensam

846 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
hedley skrev:
ralle_boyen skrev:
kollade upp nr och de stog på hans mamma tongue asså att han inte ger sig yikes

MEN SVARA NÄR HAN RINGER DÅ?

haha va ska jag säga då tongue ?

846 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Miztr skrev:
ok synd,  aja skit i han då ring polisen och fråga om de kan ringa till han och be han sluta ringa? säg att du känner dig rädd,, de måste ju fan hjälpa dig om du e ensam

visst mina polare kan komma på 2 min men känns onödigt och bråka tongue

1 944 Inlägg
3 mars 2009
NJ_ skrev:
Spiike skrev:
alain skrev:
Nästa bättre än tv triller.big_smile

hehe jo det är ju det, förutom att dne här filmen får man läsa, inte se, + man vet inte vad som händer först efter hmmtongue nja den får 4 av 5 + av mej

Hehe, text-tv wink cool

fyndigt Nj wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

1 196 Inlägg
3 mars 2009
hmm gör så här ring han du o kolla hur förvånad han blir tongue

846 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
haha tongue har inga pengar på telefonen tongue

Saabvilde!
1 708 Inlägg
3 mars 2009
Detta är spännande! big_smile Har du ingen rullstol/färgburk eller annat att kasta på honom om han kommer och bråkar med dig? Du kanske springer snabbt? wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Sök