3268
Sök

Angånde : förra ägaren kräver pengar :S uppdate 15 mars

1 237 Inlägg
3 mars 2009
haha väntar på update big_smile snart ere ju moment of truth big_smile

NissanMotorsport
3 mars 2009
liquisole skrev:
haha väntar på update big_smile snart ere ju moment of truth big_smile

haha, sant, sitter faktiskt och väntar spänt big_smile

439 Inlägg
Reservdansk
6 271 Inlägg
3 mars 2009
Klockan är ju sju nu. tongue

Undrar om trådskaparen blir slagen medvetslös mot Volvon ute på uppfarten i detta nu... big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

67 Inlägg
3 mars 2009
haha, eller så är det han som går lös å bonkar han =P

212 Inlägg
3 mars 2009
haha nu e man ju bra nyfiken! tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

SQ
1 343 Inlägg
3 mars 2009
se så.. nu vill ja veta.. btw han verkar juh slut i skallen, har ni bytt i befintligt skick så är de de som gäller!

Ljudnörd!

41 Inlägg
3 mars 2009
Haha.... Undra vad som händer...tongue

23 Inlägg
3 mars 2009
Har själv varit ute för en sådan idiot som vill häva köpet men för mig var det ca 3-4månader samt att han ville ha 30 000-40 000kr. Han ringde och hotade mig och min familj.Jag ringde polisen och frågade vad jag kunde göra de sa att spela in samtalen med honom samt säga till honom att vid privatköp är det "runthörnet" garanti som gäller.Finns inget man kan komma med som köpare i efterhand.Så du kan ta det lugnt.

Sanizz
3 mars 2009
strollet skrev:
Har själv varit ute för en sådan idiot som vill häva köpet men för mig var det ca 3-4månader samt att han ville ha 30 000-40 000kr. Han ringde och hotade mig och min familj.Jag ringde polisen och frågade vad jag kunde göra de sa att spela in samtalen med honom samt säga till honom att vid privatköp är det "runthörnet" garanti som gäller.Finns inget man kan komma med som köpare i efterhand.Så du kan ta det lugnt.

Det är bra att dom tar allvarligt på hoten smile

624 Inlägg
3 mars 2009
uppdate!!!!!!vad har hänt/ hur går det....10 över nu ju=)

who´s the man?

PKW
115 Inlägg
3 mars 2009
Hur går det för trådskaparen?smile 11 minuter har gått, det kanske pågår värsta karatefighten ute @ garageuppfarten, chroucing tiger hidden dragon stuff:P

212 Inlägg
3 mars 2009
Miztr skrev:
Hur går det för trådskaparen?smile 11 minuter har gått, det kanske pågår värsta karatefighten ute @ garageuppfarten, chroucing tiger hidden dragon stuff:P

haha ja trådskaparen verkar ju verkligen vara den typen ju roll ligger kanske snarare och klämmer under sängan i detta nu! haha nä skämt åsido vill höra hur det gått nu!

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 mars 2009
JOCKE_ST skrev:
Miztr skrev:

haha ja trådskaparen verkar ju verkligen vara den typen ju roll ligger kanske snarare och klämmer under sängan i detta nu! haha nä skämt åsido vill höra hur det gått nu!

hahahhaah

Japanska kampsport influence med en touch av matrix och gangwar fight med b-trä'n tror jag^^

C'MON GIVE US INFORMATION ME WANT HEAR THIZ VERY MUCH MENZOR!

"Liberty of thought is the life of the soul"

Reservdansk
6 271 Inlägg
3 mars 2009
JOCKE_ST skrev:

Jag satsar på att trådskaparen ligger risigt till där ute.
Nån som satsar emot? wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

1 196 Inlägg
3 mars 2009
han är nog död sad jag får hans bil big_smile

typ..eh..va?
582 Inlägg
3 mars 2009
Någon som ringt 112 än? http://www.garaget.org/forum/img/smilies/roll.png

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

212 Inlägg
3 mars 2009
TurbOla skrev:
JOCKE_ST skrev:

haha nä d vågar jag inte! oddsen e ju inte speciellt bra för att han skulle vinna eventuell fight lol men nu får han ta och skriva hur d gått! verkar ju nästan som om killen kom ju!

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

1 196 Inlägg
3 mars 2009
JOCKE_ST skrev:
TurbOla skrev:
JOCKE_ST skrev:

haha nä d vågar jag inte! oddsen e ju inte speciellt bra för att han skulle vinna eventuell fight lol men nu får han ta och skriva hur d gått! verkar ju nästan som om killen kom ju!

jag har faktis en känsla av att han kom tyvärr hmm

Sök