Inbrott i bilen utan skador

Speed911
14 mars 2009 · 58 Inlägg

De har luft kudde för att komma ni i bilar. Så gjorde de på min pappas bil.
vi fatta inte hur de hade kommit in först. Men nu gör jag på grund av min kompis han råka låsa ni sina nycklar i sin bil så vi ringde efter assistanskåren. Och de kom med sin bil och fick upp dören på 2 min.
Och de hade en mycket lite luft kudde som de pressa ni och sen va de bara att pumpa tre gånger, och sen in med ståltråd ( klick ) öppen

850robin Avstängd
17 mars 2009 · 73 Inlägg

på nåt set har dom kommit in !  det  e inte så svårt

850robin Avstängd
17 mars 2009 · 73 Inlägg

dessa jävlar vet hur man gör

ieye
17 mars 2009 · 17 Inlägg

Du hade iaf tur att inget förstördes men jag förstår att du är sur.

Det värsta som har hänt mig va en gång när jag kom hem från en innebandyträning runt 22 tiden på en Onsdagskväll. Parkerade och låste bilen som jag alltid brukar göra. Går hem, äter och tar en snabbdusch för jag skulle vidare hem till en polare. Sammalagt tog det ca 35 minuter och när jag kommer ner har någon dragit in en skruvmejsel i låset och vickat så hårt att den hade lossnat från dörren. Alla mina skivor i handsfacket var i en enda röra på passargerarsätet. Ringde mina föräldrar och sa att nån hade gjort inbrott. (Inte första gången nån tar sönder låset.) Startade bilen och körde till min kompis. Men när jag kör så hör jag vägen ovanligt mycket så jag stannar vid en busstation och märker att idioten/idioterna hade också krossat ett fönster!! arghh!!!!! ilskan där alltså

reggae
17 mars 2009 · 119 Inlägg

ieye skrev:
Du hade iaf tur att inget förstördes men jag förstår att du är sur.

Det värsta som har hänt mig va en gång när jag kom hem från en innebandyträning runt 22 tiden på en Onsdagskväll. Parkerade och låste bilen som jag alltid brukar göra. Går hem, äter och tar en snabbdusch för jag skulle vidare hem till en polare. Sammalagt tog det ca 35 minuter och när jag kommer ner har någon dragit in en skruvmejsel i låset och vickat så hårt att den hade lossnat från dörren. Alla mina skivor i handsfacket var i en enda röra på passargerarsätet. Ringde mina föräldrar och sa att nån hade gjort inbrott. (Inte första gången nån tar sönder låset.) Startade bilen och körde till min kompis. Men när jag kör så hör jag vägen ovanligt mycket så jag stannar vid en busstation och märker att idioten/idioterna hade också krossat ett fönster!! arghh!!!!! ilskan där alltså

Är retsamt att man inte kan få ha sin bil i fred med grajor invändigt.. Man blir så satans lack...

Ska det va så ska de va på skånska!
_____________________________
"Haur du sitt Malme, Haur du sitt varrden"
Volvo 850GLT "PEAB" (1992)
940-turbo
8 juli 2012 · 211 Inlägg

nån som vet om hemförsäkringen täcker det om man har bilen hemma och den är låst?

Dirtymike
8 juli 2012 · 1 532 Inlägg

Pumphandtag med små kolvar som formar sig efter hur tändningslåset ser ut wink funkar på allt förutom larmade bilar eller gamla hedliga lås på hus

Jeep J20 (1978)
cpu1337
8 juli 2012 · 766 Inlägg

går ju lika snabbt att låsa upp en 740 med antennen eller nåt annat lika smalt och hårt som med nyckeln:P
men annars finns de ju lockpikpistoler att köpa som inte är så dyra så kan man låsa upp dom flesta lås som finns:)

Fest3r
3 augusti 2012 · 42 Inlägg

Ahaa.... Det förklarar varför antennen låg avbruten i trunken när min 740 blev stulen :p
Också helt utan märken eller krossad ruta eller nåt, bara tändningslåset som dom pajade.
Men jag fattade aldrig varför dom var tvungna att bryta av antennen och lägga den i bagageluckan, men nu vet jag!

mackan_88
8 augusti 2012 · 23 Inlägg

Du ska va nöjd smile
på polarens nya mazda slog dom sönder rutan bara för att stjäla en kass stereo, en tjugo-lapp och en iphone-laddare... rutan var mycket dyrare än vad de stal big_smile

sleepyoh
8 augusti 2012 · 1 319 Inlägg

mackan_88 skrev:
Du ska va nöjd smile
på polarens nya mazda slog dom sönder rutan bara för att stjäla en kass stereo, en tjugo-lapp och en iphone-laddare... rutan var mycket dyrare än vad de stal big_smile

Sen får man massa jävla glas i dörren som är förjävla pilligt att få upp. Drygt som fan att städa glas när nån krashar rutan.

_----------'
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang