Nu är det så att jag tittar på lincolns på bocket. Lincoln Mark 4 och towncar från 80-talet är ganska billiga just nu. Så vad är bäst att köpa?
Towncar är 4 dörrars och mindre. Det känns mera rikt att åka towncar. För då kan man ha en chaufför och sen sitter man där bak i kavaj och groggar och pratar i telefon. Sen öppnar chaufför dörren åt en Mark 4 är lite större. Men denna bil får man köra själv. Ser lite svårare körd än towncar
Jag tycker att den första är lite mindre och mer diskret, snällare, den andra ser ut mer monster eller mafia. Dom är snygga båda två men var och en har sin egen karaktär. Min åsikt.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Jag tycker att den första är lite mindre och mer diskret, snällare, den andra ser ut mer monster eller mafia. Dom är snygga båda två men var och en har sin egen karaktär. Min åsikt.
Joo jag tycker samma sak men ändå är det något som gör så den lilla bilen får min uppmärksamhet.
MKIV skulle jag ta vilken dag som helst. Den är INTE svårare att köra, bara man vet var man har bilen. Men du lär få räkna med en stadig sopparäkning. Men det är sköna bilar... OT: Var SÅ nära att köpa en 97:a Town car i USA i fjol, för $300. Den blev tyvärr såld dagen innan.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Den får dra mycket soppa. Det ska inte vara en bruksbil. Men towncar har ju V6:er Dom drar ju som en 740.
Town caren har inte en v6 fanns kanske att få men den vanligaste var nog den 5 liters stora 302 v8 en kompis till min man har en sådan en 88 drar runt 1.1-1.2 blandad körning