5154
Sök

Val av antivirus

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
Ska skippa mitt norton som har gått ut och sattsa på en nytt antvirus,

Det står mellan AVG och avast. båda är gratis,

vilken är det givna valet?? hmm

andra förslag tas gärna emot också smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

511 Inlägg
4 mars 2009
Nod 32 är bra har dock ej det,ock ej gratis såvitt jag vet

?

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 mars 2009
Mellan Avast och Avg säger jag Avast, men Nod32 är det jag skulle rekommendera, det behöver ju inte kosta.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Mellan Avast och Avg säger jag Avast, men Nod32 är det jag skulle rekommendera, det behöver ju inte kosta.

men då är de väll bara trial??

★★★★★
455 Inlägg
4 mars 2009
Moser skrev:
-Mackan- skrev:

ne går o fixa nod32 flera år framåt.. men ska inte nämna var för då blir man väl varnad för fildelning big_smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 mars 2009
Jag gillar avast bättre än nod och annat, så jag kan helhjärtat rekommendera avast.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
4 mars 2009
Jag hade tänk själv att ta bort norton från min dator, och en data kille sa att om norton är in när jag köpte datoren, då går det inte att ta bort helt.
Jag har försök att ta bort allt norton program men en del finns kvar. om någon lycka med det, jag blir glad att veta hur.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

★★★★★
455 Inlägg
4 mars 2009
alain skrev:
Jag hade tänk själv att ta bort norton från min dator, och en data kille sa att om norton är in när jag köpte datoren, då går det inte att ta bort helt.
Jag har försök att ta bort allt norton program men en del finns kvar. om någon lycka med det, jag blir glad att veta hur.

har samma problem har försökt också! har norton med men pren tiden har gått ut o nu har jag ett annat jag skaffat, men vet inte heller hur man får bort norton hmm

Skogsmålare
630 Inlägg
4 mars 2009
Jag kör själv Avast och är riktigt nöjd med det

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
ozzy skrev:
Moser skrev:
-Mackan- skrev:

ne går o fixa nod32 flera år framåt.. men ska inte nämna var för då blir man väl varnad för fildelning big_smile

har kollat upp att "handla" det, men är osäker på om de verkligen funkar med alla updates i längden,,
skicka på PM vilken relle jag ska "handla" roll

1 582 Inlägg
4 mars 2009
Nod32 är riktigt stabilt smile

553 Inlägg
4 mars 2009
Nod 32 alla dagar big_smile

Allansson
4 mars 2009
alain skrev:

kör: regedit
sen är det bara att söka reda på allt som har med norton att göra och ta bort.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
5 mars 2009
regedit? menar när man söker filer?
jag gick på sök, skrev norton, en del kom fram, ta bort, och då kom en rutta med: (det går inte att ta bort ccEmlflt.dll åtkoms nekad)
Där efter kommer jag inte länge.

KTM 660
537 Inlägg
5 mars 2009
alain skrev:

Lägg till/ta bort program under kontrollpanelen. Sen ta bort det den vägen. Har gjort så på mina senaste 2 datorer då norton är det segaste man kan hitta.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
5 mars 2009
JockeRX7 skrev:
alain skrev:

Lägg till/ta bort program under kontrollpanelen. Sen ta bort det den vägen. Har gjort så på mina senaste 2 datorer då norton är det segaste man kan hitta.

Nu har jag gjort så, och det är borta, jag hade försökt innan på samma sätt men det gik inte.

KTM 660
537 Inlägg
5 mars 2009
alain skrev:
JockeRX7 skrev:
alain skrev:

Nu har jag gjort så, och det är borta, jag hade försökt innan på samma sätt men det gik inte.

Hehe typiskt datorer. Det funkar ena dagen men inte nästa big_smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

258 Inlägg
5 mars 2009
Har provat virusprogram ett par gånger.

Men jag har haft dator sen det kom, och jag använder aldrig virusprogram, det kostar pengar och förstör bara datorn,

så skippa skiten bara,
Man får helt enkelt veta vilka sidor man är inne på!!!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
5 mars 2009
kaihaj skrev:
Har provat virusprogram ett par gånger.

Men jag har haft dator sen det kom, och jag använder aldrig virusprogram, det kostar pengar och förstör bara datorn,

så skippa skiten bara,
Man får helt enkelt veta vilka sidor man är inne på!!!

lite riskabel?
avira är gratis och verkar ok  även avasta eller

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 mars 2009
Ta Avast om du ska ha ett gratis antivirus. Fungerar väldigt bra och tar inte mkt resurser direkt. Många "dataexperter" som stoppar in/rekommenderar det åt kunder

Sök