2365
Sök

Kan våren vara på väg? bider?

801 Inlägg
18 mars 2009
här är det strålande solsken, och ca 12 grader varmt, underbart smile man blir på så bra humör när det är fint väder ute big_smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
Största problem är att det är nu som man kan blir sjuk, man tror för mycket på fin väder och så man ligger i sängen med feber neutral
Senast redigerat av alain (27 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
18 mars 2009
Nja. Tvivlar på att våren är kommen. Visst, man börjar höra fåglarna ordentligt, och jag är ledsen över att jag sitter inne på kontoret i det här fina vädret. Men jag tror bara att det håller i sig några dagar. Sen lär det bli snorkallt igen!

Det var EXAKT likadant förra året. Det var nån gång i Mars, det var hur fint väder som helst. Man anade absolut inte att det skulle bli kallt igen. Men självklart blev det så! Jag trodde ju som sagt att våren var kommen, så jag slängde på mina sommardäck. Lågprofilsdäck på gränsen till olagliga p.g.a dåligt mönster. Skulle åka med bandet till Hultsfred för att spela in en skiva någon dag senare. Och när jag är ute och lastar in trummorna... tror ni inte att det blir århundradets snöstorm och ca 10cm snö på några timmar!? Självklart!

Det var dessutom väldigt farligt att köra med de däcken. Så i år blir det att vänta.. i alla fall tills 1:e April. Sen får vi se vad som händer! wink

Sleeper
3 084 Inlägg
18 mars 2009
ÄNTLIGEN! precis som det regnar ute nu när solen brassar på och smälter snön på hustaken

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

438 Inlägg
18 mars 2009
mjo visst tinar det här också men det är fortfarande för kallt på natten för att det ska göra nån större skillnad,men visst är det skönt med en värmande sol igen smile

blacken
18 mars 2009
Visst är våren på väg. Servot rasade och katalysatorn rostade sönder..tongue

1 814 Inlägg
18 mars 2009
Klart den är, kunde knappt stå ut med tröja i skolan idag, gick hem utan jacka big_smile

FAN VAD SKÖNT MED VÅR, sorry för caps big_smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
blacken skrev:
Visst är våren på väg. Servot rasade och katalysatorn rostade sönder..tongue

Inte roligt men fick en god lollol att läsa det.
Senast redigerat av alain (18 mars 2009)

152 Inlägg
18 mars 2009
ja fyfan man blir riktigt glad av att vakna av att solen skiner igen!

85 Inlägg
18 mars 2009
Elmia har ju varit som en liten start på våren, iallafall för mig!
Ända tills förra året.. jeflar vad det snöade på kvällen.
Så mycket kan hända än!

I´m a Gubbe !

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
8 156 Inlägg
18 mars 2009
Såg ett par personer som var ute och rastade sina hojar i går. Sen så har jag sett årets första cab wink
(En nedcabbad Porsche)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 mars 2009
Enligt expressen eller aftonbladet tror jag det var så var våren här för att stanna big_smile
Senast redigerat av _Glenne_ (19 mars 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Man börja att ser också flugor hemma som gör katten helt galen.

blacken
19 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Enligt expressen eller aftonbladet tror jag det var så var våren här för att stanna big_smile

Och du tror på allt som tidningarna skriver.. tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 mars 2009
Hörde ryktena om att nån hade sett maskrosor eller vad det heter här omrking också, lite konstigt tycker jag dock då det är runt en halvmeter snö fortfarande, men backen har väll tinat fram nånstans säkert tongue

Blacken: Haha näe, tror inte på ett jota dom skriver, men en sån sak hoppas man stämmer tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (19 mars 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
Suck! nu har snö kommit tillbaka i Göteborg 4-5 cm sad  Termometer är nu på +6, snö smälter  men ändå!
Igår var det +15 i solen och blå himmel, man kunde känna värme på ansikten smile, idag, grå och kyligare sad, det är verkligen upp och ner.
Det blir kanske som andra år, ena vecka +5, vecka efter +25 i skugga.
Hoppas att det blir mycket finnare till Elmia besök.cool

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
27 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Hörde ryktena om att nån hade sett maskrosor eller vad det heter här omrking också, lite konstigt tycker jag dock då det är runt en halvmeter snö fortfarande, men backen har väll tinat fram nånstans säkert tongue

Blacken: Haha näe, tror inte på ett jota dom skriver, men en sån sak hoppas man stämmer tongue

Denne "nån" måste ha varit bra hög tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

320 Inlägg
27 mars 2009
har haft över 1 meter snö här.. har tinat ihop till ca 80cm eller mindre. vägarna är rätt så fria från is och så. lär komma mer snö. dröjer innan man vågar byta till sommarsulor. vintern är inte över i Västernorrland än :S

Bmw Ownz

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 mars 2009
_Glenne_ skrev:

Du borde inte tro på't , här blev det typ 10 cm snö idag mad

Sök