6278
Sök

Garagets moderatorer!

Avstängd
2 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
Tycker moderatorerna är ett gäng gamla sura stötar med blanka byxrövar:mad:! Ni har inte det minsta humor :(så dra dit pepparn växer och där det är som hetast på pepparfälten:cool:! Jäkla joll! Lite skoj borde vara tillåtet men det är som vanligt i landet lagom där man släpper en fis på morgonen ute på gården! Till kväller kommer den tillbaka som ett kanonskott! Då får man höra man skjutit kanonsalut olovligt på gården! Alla glor snett och avundsjukt när grannen köper ny bil! Nu har den jäveln vunnit pengar och köpt ny bil! Vi måste också köpa ny bil!! Humor skall man tala tyst om för den finnes ej! Bara surögda sneda blickar och fy så får man inte göra här för det är ju på allvar! Nä fy usch och prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrutt på er moderatörer!tongue

MVH RÖDE BARON!!

Vill Inte Vara Kvar Här! Ta Bort Mej!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 mars 2009
Humor? på ditt 1a inlägg, tänker du stanna länge på Garaget?

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig.
• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.
Senast redigerat av alain (15 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

657 Inlägg
15 mars 2009
Ngn som vaknat på fel sida? Gå och lägg dig igen och väx upp för fan

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

1 723 Inlägg
15 mars 2009
undra om det är nån som nyss blivit bannad? roll

3 714 Inlägg
15 mars 2009
haha moderatorerna gör bara sitt jobb så kryp ner i sängen igen...

samt med den attityden så lär man bli bannad smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

4 637 Inlägg
15 mars 2009
Jag tycker att moderatorerna sköter sig bra på alla sätt förutom att de borde varna och stänga av folk lite oftare.

343 Inlägg
15 mars 2009
Du tror att moderatorerna skall bli snällare efter detta inlägg Red-Baron? big_smile

2 014 Inlägg
15 mars 2009
Haha, detta är humor!

Har sett rapporterna om tråden, men lämnar dem obesvarade i väntan på att andra moderatorer får fatta beslut om de känner sig träffade.

Personligen känner jag mig inte ett dugg "hotad" av såna här argumentslösa förebråelser.

Den här tråden ska prenumereras på!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

3 714 Inlägg
15 mars 2009
Han gör såhär för att bli bortplockad så det är bara att plocka bort honom lol

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Administratör
11 968 Inlägg
15 mars 2009
Jag förstår inte, men jag låter tråden ligga kvar, den verkar uppskattas ;-)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

OEM <3
6 957 Inlägg
15 mars 2009
"Autocare" - Återkomsten lol

OEM <3

Elektiker ;)
403 Inlägg
15 mars 2009
Hahaha Vilken sköning:P Jag tycker Mod. bara gör sitt jobb.. är de någon som inte sköter sig, gör regelbrott så de klart man ska få tillsägning alt varning smile
Som bjork säger .. bara hålla med big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 mars 2009
Bjork skrev:

Tror inte det jag, då red-baron är reggad 2008-10-30 tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Elektiker ;)
403 Inlägg
15 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Bjork skrev:

Tror inte det jag, då red-baron är reggad 2008-10-30 tongue

Kan ju va en släkting wink

DFFL
9 020 Inlägg
15 mars 2009
Stackars liten.

Men om man inte vill vara kvar, varför bryr man sig så mycket om att man vill ha bort kontot?
Varför inte bara skita i att skriva Garaget.org i addressfältet?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

typ..eh..va?
582 Inlägg
15 mars 2009
Står ju till ochmed i hans press att han inte vill vara kvar på garaget, så detta är ju bara ett desperat försök att bli utkastad tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

blacken
15 mars 2009
Red-Baron skrev:
Tycker moderatorerna är ett gäng gamla sura stötar med blanka byxrövar:mad:! Ni har inte det minsta humor :(så dra dit pepparn växer och där det är som hetast på pepparfälten:cool:! Jäkla joll! Lite skoj borde vara tillåtet men det är som vanligt i landet lagom där man släpper en fis på morgonen ute på gården! Till kväller kommer den tillbaka som ett kanonskott! Då får man höra man skjutit kanonsalut olovligt på gården! Alla glor snett och avundsjukt när grannen köper ny bil! Nu har den jäveln vunnit pengar och köpt ny bil! Vi måste också köpa ny bil!! Humor skall man tala tyst om för den finnes ej! Bara surögda sneda blickar och fy så får man inte göra här för det är ju på allvar! Nä fy usch och prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrutt på er moderatörer!tongue

MVH RÖDE BARON!!

lollollol Vad är det med dig då?. Släppte inte riksdagen till i morse eller?. Låter som "det var i säck innan påse" som det heter..
Senast redigerat av blacken (15 mars 2009)

1 210 Inlägg
15 mars 2009
han fick ju de han ville... uppmärksamhet ifrån oss Gorg:are
så sluta skriv i tråden tongue  jaja jag ska oxå göra de big_smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
15 mars 2009
han har t.o.m ändrat sin avartabil strax efter 11.00.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
15 mars 2009
en rolig kille den där : Red-Baron ha ha

Nissan Silvia

Sök