2442
Sök

Inför: Nytt REKORD på G.org-träff i Söderhamn 25/4!?!?!?! 146 Anmälda!!!!

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
16 april 2009
Måtte jag bara få en tvätt på scanian och fixa lite lampor så är jag nöjd. sen ska det tomgasas med rakrör! big_smile

Ont om hästkrafter är det gott om.

504 Inlägg
16 april 2009
Sqweebz skrev:
Måtte jag bara få en tvätt på scanian och fixa lite lampor så är jag nöjd. sen ska det tomgasas med rakrör! big_smile

Sexa i din dragare va?

HÅRDROCK

504 Inlägg
16 april 2009
-Lego- skrev:
Vi försökte styra upp detta med märkesindelning förra året och det skeeeeeeeeeeeet sig fort. Men man kan ju försöka att få ut dem original "låga" bilarna på gruset. wink

Ja, jag kom att tänka på det sen att det kanske kan bli lite jobbigt att styra upp.

Men som du säger så kan det ju vara bra om de som har lite högre bilar kan parkera på grusplanen.

Själv har man ju ingen möjlighet att dyka upp, då plugget i Luleå kräver min närvaro. =/

HÅRDROCK

451 Inlägg
17 april 2009
Jag dyker nog upp i Soaren ändå, ställt på den idag så nu läre man ut lite=D

Truckdriver
85 Inlägg
17 april 2009
PuppPutte skrev:
Sqweebz skrev:

Sexa i din dragare va?

Svarar åt Sqweebz... Japp det är sexa så de är bara löjligt med rakrör på den tongue
Rakrör ska sitta på en manlig V8, och lyckas ja trissa en viss person riktigt mycket så får vi nog se en V8 med rakrör där lol
Denna person brukar uttryka sig i meningar som: "Allt under 14liter är löjligt" och "Lycka mäts i ton" så det går kanske att räkna ut hur stora hans leksaker är...

Förövrigt så vet jag att det dyker upp en tjej med en nyinköpt Audi också big_smile
Senast redigerat av Cosmos (17 april 2009)

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
17 april 2009
Cosmos skrev:
PuppPutte skrev:
Sqweebz skrev:

Sexa i din dragare va?

Svarar åt Sqweebz... Japp det är sexa så de är bara löjligt med rakrör på den tongue
Rakrör ska sitta på en manlig V8, och lyckas ja trissa en viss person riktigt mycket så får vi nog se en V8 med rakrör där lol
Denna person brukar uttryka sig i meningar som: "Allt under 14liter är löjligt" och "Lycka mäts i ton" så det går kanske att räkna ut hur stora hans leksaker är...

Förövrigt så vet jag att det dyker upp en tjej med en nyinköpt Audi också big_smile

Tackar för svaret.. såg nu att jag inte behövde skriva.
Tänkte bara tillägga: Ja, det sitter ett Radhus underhuven på den. Alt. en volvo kopia om manen det känns lite fånigt att åka rint med nos om man inte låter nånting. haha

Nä, V8 ska det vara såklart men man tager vad man haver.

Ont om hästkrafter är det gott om.

Truckdriver
85 Inlägg
17 april 2009
poppe skrev:
Cosmos skrev:
PuppPutte skrev:

Sexa i din dragare va?

Haha, så Lars och Ewe dyker upp.. tongue

Lars vet jag inte än men ska försöka trissa han så han dyker upp, Eve skulla absolut komma nu när hon hade en bil som hon vågar visa upp big_smile

Volvonörd
1 187 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Uppdaterat och klart nu!

1 vecka kvar så nu hoppas jag att alla kommer som har anmält sig här!!!!!

Finväder har jag oxå beställt och hoppas att vi får det!

REGLER!
Ingen burning på området!
Ingen nedskräpning på området!
Allmänt sunt förnuft!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Herr Klåfinger
214 Inlägg
17 april 2009
Jag kommer med min Calibra V6 !
Skapade endast en användare för att anmäla mig.
Använder endast Gatbilar.se för tillfället. http://www.gatbilar.se/profile.php?id=21105 för bilder.
Ny front skickas på nu i helgen, toningen ska bort också.
Väl Mött

MVH
Åkerlund
Senast redigerat av CallibraV6 (17 april 2009)

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

Herr Klåfinger
214 Inlägg
17 april 2009
ÖrjanR skrev:
Sådär ja! Nu så är det ordning på dig igen smile Men lägg upp bilen nu med info osv så vi får ta del av ditt bygge wink

CallibraV6 skrev:
Jag kommer med min Calibra V6 !
Skapade endast en användare för att anmäla mig.
Använder endast Gatbilar.se för tillfället. http://www.gatbilar.se/profile.php?id=21105 för bilder.
Ny front skickas på nu i helgen, toningen ska bort också.
Väl Mött

MVH
Åkerlund

Jaja min bäste herre, det kommer wink
En sak i taget bubben smile

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

Skogenracing.com
154 Inlägg
17 april 2009
Dyker nog upp med nyförvärvet jag å om nån annan Skogenracare ska upp. smile

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
17 april 2009
Ska vi styra upp en karavan från bollnäs?

Max parkeringen kl 18.00 sen avfärd 18.30?

/Gormanz

26 Inlägg
18 april 2009
Kommer ner jag å! Blir R'en smile

Alla barn tycker om polisbilar, men det går över med åldern.

32 Inlägg
18 april 2009
Kommer troligtvis upp med bruksbilen då M3:an inte är besiktigad ännu...

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
18 april 2009
Gormanz skrev:
Ska vi styra upp en karavan från bollnäs?

Max parkeringen kl 18.00 sen avfärd 18.30?

Det tycker jag låter bra smile

218 Inlägg
18 april 2009
kan tyvär inte komma med 855an då den inte startar, om de nu inte skulle lösa sig i veckan. tänder inte och får ingen soppa men vi har testat allt utom larmet nu så vi hoppas på att det är det felet. men de märks väl om jag kommer eller inte smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

B M W ///M
38 Inlägg
18 april 2009
Typiskt att man ska missa den här träffen i år med sad

Finns många fina bilar i länet som man skulle vilja se i verkligheten men det får väl vänta.

Glöm inte att knäppa en massa kort tongue

st200_timpa
18 april 2009
kommer det nån från sundsvall?..som ja typ ?.. wink

39 Inlägg
19 april 2009
tjaba det där låter hur gött som helst big_smile
om man hinner ut me supran så kommer jag garanterat me den annars får man väl åka fulbil istället då o drömma sig bort när man kikar på dem andras bilar istället:lol: hahahahhaa

är det några som åker från hofors eller dylikt kanske??en lille karavan skulle inte vara fel annars smile hehehe

457 Inlägg
19 april 2009
fredda_n skrev:
tjaba det där låter hur gött som helst big_smile
om man hinner ut me supran så kommer jag garanterat me den annars får man väl åka fulbil istället då o drömma sig bort när man kikar på dem andras bilar istället:lol: hahahahhaa

är det några som åker från hofors eller dylikt kanske??en lille karavan skulle inte vara fel annars smile hehehe

är några som åker ifrån gävle iaf, finns tråd om de smile

Sök