2357
Sök

Inför: Nytt REKORD på G.org-träff i Söderhamn 25/4!?!?!?! 146 Anmälda!!!!

504 Inlägg
23 april 2009
ante_hedis skrev:
PuppPutte skrev:
hammar500e skrev:
tja blir det nå race på natten wink ?

Inga race. Då det är olagligt!

inte för att jag ska köra race, men du va ironisk nu va? wink

Nej, jag var inte ironisk...
Vill nån racea, se länk: http://www.smksoderhamn.com/artiklar/20 … 0318a.html

HÅRDROCK

Volvonörd
1 187 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
PuppPutte skrev:
ante_hedis skrev:
PuppPutte skrev:

Inga race. Då det är olagligt!

inte för att jag ska köra race, men du va ironisk nu va? wink

Nej, jag var inte ironisk...
Vill nån racea, se länk: http://www.smksoderhamn.com/artiklar/20 … 0318a.html

Håller enbart med!!!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

1 174 Inlägg
23 april 2009
Fan hade inte barkarby träffen för någon vecka sedan, 350 bilar?

Volvonörd
1 187 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Akka skrev:
Fan hade inte barkarby träffen för någon vecka sedan, 350 bilar?

Nu handlar det om Söderhamn om du läser ordentligt wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

799 Inlägg
23 april 2009
Absolut inte nåt race!

Nu börjar det bli lite panik med bilarna..
Skall fixa både Caddyn o Evon imorgon!
Kan visserligen börja nu men orkar fan inte det :p Får bli en heldag imorgon istället. Hoppas det är lika väder som idag smile

Prognoserna säger fortfarande att det ska vara kanonväder på lördag!!

Fest på flaket blir det iaf.. 3 tjejer än så länge. Någon kille som vill vara med kanske? :p

fotointresserad
2 307 Inlägg
23 april 2009
Craaaap! Som det ser ut nu så missar jag allt, trooxy! Om jag inte hittar något sätt att ta mig hem från Uppsala i hyfsad tid då vill säga men ser inte så ut =/ Jag som hade sett fram emot det här

86 Inlägg
23 april 2009
Och jag kommer inte få mina däck påkrängda på mina nya fälgar innan Lördagen sad Visst, inte lika hemskt som att missa det helt, men jag är less på mina vinterdäck nu! tongue

Bara för att gummiverkstaden inte hinner med hmm
Fan att man inte kan göra sånt själv! tongue

Joas_86
23 april 2009
Tjena alla.

Min Volvo s70 är verkligen inte klart tills på lördag sad Då jag blev varslad och har dåligt med jobb, men pengar finns, vill bara ta de lugnt ett tag !

Fast på slutet av månaden så kanske de grundas den iaf. big_smile

Så jag kommer dit o ställer ut min snygga Toyota Starlet, så ni kan ju iaf ändra på bilen bara ! (LÄTT ATT MAN KOMMER IAf !)

Hade göt.

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
23 april 2009
JBlom skrev:
Hoppas verkligen ingen vill arrangera rejs på natten.
SMK Söderhamn har jobbat stenhårt för att ens ha tillgång till en 201m dragstripp och i framtiden kanske till och med 402m. Vore oerhört dumt att riskera det bra samarbeta med kommun och Polis som nu finns.
Vet att SMK hade synpunkter även förra sommaren då det kom fram att det skulle arrangeras Hälsinge Open på gatan!

Nä håll er till bilträffar i Söderhamn. smile

Jag är bara tvungen att leka dryg!

Vad fan har SMK Söderhamn med att göra om några gasglada ungdomar vill bryta lagen med att "rejsa"? Jag kör ju olagligt fort i Söderhamn kommun nästan varje dag och inte stängs SMK´s rattlåsbana för det. wink
Nog om det och jag tänker inte fortsätta den diskutionen mer utan ville bara få det sagt. tongue Dryg som man är.

Förstår ni vart jag vill komma? Klart som korvspad att på ett helt öppet forum ska man verkligen inte diskutera om olagliga saker såsom "rejs", stölder eller annat skit. Det är ju bara ren och skär dumhet.

Men sen håller jag också med såklart att det är ju bättre att köra på en bana när det väl finns en.. Klistrad och fin 201meters bana med tidtagning och allt. Orka köra på en halvtaskig väg i skogen där ingen åker vanligtvis annars?

Över till något helt annat:
Troligen så kommer jag att ha det mycket svårt att komma på lördag då en fest/födelesedagsfest krockar och jag har ingen som helst lust att stå på Lidl mellan 19.00 och sen för att sedan skynda sig hem till polaren och dricka ikapp alla andra fulla och glada. Men, jag ska varken säga bu eller bä. Ni kan ha oturen med att jag kommer också! haha

Ps. LEGO! MSNA MIG!! (jag orkar inte göra det själv) big_smile d.s

Ont om hästkrafter är det gott om.

Skogenracing.com
154 Inlägg
23 april 2009
Sqweebz skrev:
Jag är bara tvungen att leka dryg!

Tänk på det en stund du sen kan du komma tillbaka. wink

Skogenracing.com
154 Inlägg
23 april 2009
Personligen har jag inga problem med olagliga rejs. Men har SMK Söderhamn gått ut med en vädjan att det inte ska annordnas några rejs i Söderhamns-trakten så tänker då jag som medlem göra allt för att hindra det.

156 Inlägg
23 april 2009
Skapligt skrev:
Absolut inte nåt race!

Kan visserligen börja nu men orkar fan inte det :p Får bli en heldag imorgon istället. Hoppas det är lika väder som idag smile

Fest på flaket blir det iaf.. 3 tjejer än så länge. Någon kille som vill vara med kanske? :p

Vad är de som ska göras på de två då wink.. Meckar själv om dagarna på volvon så big_smile

12 Inlägg
23 april 2009
skriv upp mig också om det är nån idé :  ) kommer i folkvagnen!

Herr Klåfinger
214 Inlägg
23 april 2009
ÖrjanR skrev:
Själv har man åkt på magsjuka :@ Jävlar om inte den går över tills på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Örjan... Du är kass ! wink

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

504 Inlägg
23 april 2009
Sqweebz skrev:
JBlom skrev:
Hoppas verkligen ingen vill arrangera rejs på natten.
SMK Söderhamn har jobbat stenhårt för att ens ha tillgång till en 201m dragstripp och i framtiden kanske till och med 402m. Vore oerhört dumt att riskera det bra samarbeta med kommun och Polis som nu finns.
Vet att SMK hade synpunkter även förra sommaren då det kom fram att det skulle arrangeras Hälsinge Open på gatan!

Nä håll er till bilträffar i Söderhamn. smile

Förstår ni vart jag vill komma? Klart som korvspad att på ett helt öppet forum ska man verkligen inte diskutera om olagliga saker såsom "rejs", stölder eller annat skit. Det är ju bara ren och skär dumhet.

Men sen håller jag också med såklart att det är ju bättre att köra på en bana när det väl finns en.. Klistrad och fin 201meters bana med tidtagning och allt. Orka köra på en halvtaskig väg i skogen där ingen åker vanligtvis annars?

Precis!

HÅRDROCK

799 Inlägg
23 april 2009
Tubriken skrev:
Skapligt skrev:
Absolut inte nåt race!

Vad är de som ska göras på de två då wink.. Meckar själv om dagarna på volvon så big_smile

Caddyn ska sänkas bak o fixas till lite (småsaker)
Evon skall skruvas ihop.. Har börjat skruva bort oljepumpen osv. för att byta packning. Men hinner inte göra det utan skruvar ihop den så jag kan köra på lördag iaf.

224 Inlägg
23 april 2009
Kommer jag också men inte i egen bil

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

799 Inlägg
23 april 2009
Pettzon skrev:
Kommer jag också men inte i egen bil

Jo snälla ta Caddyn smile

218 Inlägg
23 april 2009
själv tycker jag att race med bilar under 4-500hk+ är lite omanligt, och är nästan bevis på nytaget körkort och lånat pappas bil. och med dom hästarna krävs klister för att det ska löna sig anser jag. men kommer (som ex) 2 killar från gävle lr nått å börjar varva upp brevid varandra så tänker inte jag springa ut framför för att smk inte vill ha race. visst, köra fort är kul men då ska det vara tomt på bilar på vägen och inte 4 pers i sin egna bil. bättre om vi ses på lidl å får kolla in dom feta stress fläktarna smile ses på lördag!

säger det inte för att vara negativ, säger det för att det är sant smile

mvh Thomas

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/634945_3r7rvo.jpg

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

105 Inlägg
23 april 2009
Jag kommer oxå, men inte i min bil tongue

GTI ska de va annars få de va

Sök