JBlom skrev:
Hoppas verkligen ingen vill arrangera rejs på natten.
SMK Söderhamn har jobbat stenhårt för att ens ha tillgång till en 201m dragstripp och i framtiden kanske till och med 402m. Vore oerhört dumt att riskera det bra samarbeta med kommun och Polis som nu finns.
Vet att SMK hade synpunkter även förra sommaren då det kom fram att det skulle arrangeras Hälsinge Open på gatan!
Nä håll er till bilträffar i Söderhamn.

Jag är bara tvungen att leka dryg!
Vad fan har SMK Söderhamn med att göra om några gasglada ungdomar vill bryta lagen med att "rejsa"? Jag kör ju olagligt fort i Söderhamn kommun nästan varje dag och inte stängs SMK´s rattlåsbana för det.

Nog om det och jag tänker inte fortsätta den diskutionen mer utan ville bara få det sagt.

Dryg som man är.
Förstår ni vart jag vill komma? Klart som korvspad att på ett helt öppet forum ska man verkligen inte diskutera om olagliga saker såsom "rejs", stölder eller annat skit. Det är ju bara ren och skär dumhet.
Men sen håller jag också med såklart att det är ju bättre att köra på en bana när det väl finns en.. Klistrad och fin 201meters bana med tidtagning och allt. Orka köra på en halvtaskig väg i skogen där ingen åker vanligtvis annars?
Över till något helt annat:
Troligen så kommer jag att ha det mycket svårt att komma på lördag då en fest/födelesedagsfest krockar och jag har ingen som helst lust att stå på Lidl mellan 19.00 och sen för att sedan skynda sig hem till polaren och dricka ikapp alla andra fulla och glada. Men, jag ska varken säga bu eller bä. Ni kan ha oturen med att jag kommer också! haha
Ps. LEGO! MSNA MIG!! (jag orkar inte göra det själv)

d.s