tyvär så blir jag nog tvungen att hoppa detta ser tyvär inte ut som jag kommer ifrån jobbet
Vet hur det känns.. men men, vi får ladda om till nästa gång istället. (måste ju försöka se det från den positiva sidan)
Kanske att man kommer hem till stan runt tio om man har tur men det känns lite sent att komma då, och då har det ju hunnit mörkna också och det är ju mindre fotovänligt =P
Så hoppas alla kommer till vårcrusingen och träffen då också
Tyvärr så hinner jag inte få Volvon färdig tills på lördag. Dessutom har jag jobbhelg denna helg så det sket sig i vilket fall som helst. Får sikta på att komma upp på nästa träff istället!
tyvär så blir jag nog tvungen att hoppa detta ser tyvär inte ut som jag kommer ifrån jobbet
Vet hur det känns.. men men, vi får ladda om till nästa gång istället. (måste ju försöka se det från den positiva sidan)
Kanske att man kommer hem till stan runt tio om man har tur men det känns lite sent att komma då, och då har det ju hunnit mörkna också och det är ju mindre fotovänligt =P
mjo. slutar jobba kl 10 på lördag när är cruising och nästa träff då?
den 23/5 är det nästa gång
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
den 23/5 är det nästa gång
gissar på att det blir samma sak då jobbar den helgen med men men, då har man någonting nytt att försöka lösa! lite mer tid tillgodo denna gången!
Se på fan, jag står med på listan jag å, för att förtydliga, jag liftar inte, jag kommer om någon vettig bil är brukbar, förhoppningvis åker jag C70 T5 Cab, i värsta fall en kräkfärgad Kangoo med partyljudlåda i skåpet.
Biljävlen brann idag så ska iväg och köpa en ny imorgon och fixa lite
vaa???har saaben brunnit?
Japp. Idag, nu ikväll. Inget allvarligt, troligen elfel men bilen får gå till skrot.
Men det är inte svarta Saaben. Det är en Saab 900i och är sambons. Skitbilar det där. Röd var den också
Hon behöver en ny till på måndag så inte mycket att fundera på.
Min svarta är i körbart skick iaf och troligen den eller Hondan jag kommer på. Har med mig EOSen och fulladdade batterier och tomma minneskort så tar lite bilder. Drar nog iväg senare. stannar inte så länge.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Biljävlen brann idag så ska iväg och köpa en ny imorgon och fixa lite
vaa???har saaben brunnit?
Japp. Idag, nu ikväll. Inget allvarligt, troligen elfel men bilen får gå till skrot.
Men det är inte svarta Saaben. Det är en Saab 900i och är sambons. Skitbilar det där. Röd var den också
Min svarta är i körbart skick iaf och troligen den eller Hondan jag kommer på. Har med mig EOSen och fulladdade batterier och tomma minneskort så tar lite bilder. Drar nog iväg senare. stannar inte så länge.
ajafan,inte kul! aha trodde att de var svartingen som hadde de åfan,lite delar till min
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
ajafan,inte kul! aha trodde att de var svartingen som hadde de åfan,lite delar till min
Hehe. Var in och kollade årsmodell på din. Detta är en -88 så din är ju nästan ny i jämförelse.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg