plätt lätt ner med kåpan under handsfaket så ser man den direkt där under risken finns att handsfacket måste ner..enda gång jag rivit fläkten har handsfacket varit urtaget
Låter ju kanonbra!! Låter som det tar längre tid att låta kaffet koka upp, passar mig perfekt Tack så mycket! Nån som har en arbetsbeskrivning från nått program eller nått vore det skoj
Låter ju kanonbra!! Låter som det tar längre tid att låta kaffet koka upp, passar mig perfekt Tack så mycket! Nån som har en arbetsbeskrivning från nått program eller nått vore det skoj
Tack för era svar Mvh/Mats
tror att om du slår på en full kanna i en normal bryggare så är kaffet lagom klart när fläkten är bytt måste ta och byta fläkten i min 850 oxå har en ligger och den som sitter där låter lite illa ibland fast den har fungerat och jag orkar inte byta något som fungerar
Blir lätt lite kladdigt, hade en sjö i bilen fick riva dän mattor och hela skiten ner till plåten och torka.. Men det löste sej till slut, är ju torrt än så länge ivarjefall.
Blir lätt lite kladdigt, hade en sjö i bilen fick riva dän mattor och hela skiten ner till plåten och torka.. Men det löste sej till slut, är ju torrt än så länge ivarjefall.
fick byta på min med..som tur var så såg jag att det läckte innan jag bytte golvmattor och bräda i min bil så det var snabbt fixat utan att det vart tok kladdigt