6961
Sök

Vart kan man köpa packingar till Turbon?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
tjo jag letar lite efter packingar till turbon
mest ute efter den som ska sitta mellan orginal dump och turbon

nån som vet nått ställe som säljer sånt?

denna jag är ute efter
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26826/599896_swcnu5.jpg

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
22 mars 2009
Din närmaste Volvohandlare.

5 650 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
Rspeter skrev:
Din närmaste Volvohandlare.

aa jo va de ja oxå hade i huvet men de har inte öppet nu så satt och leta på internet men finns ju inget på volvos orginal prylar där

tänkte mera om de fanns nån annanstans?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
23 mars 2009
Du borde ju kunna skära till en egen packning om du köper ett sånt här packningsark på Biltema eller Mekonomen. smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

5 650 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Du borde ju kunna skära till en egen packning om du köper ett sånt här packningsark på Biltema eller Mekonomen. smile

är de nått och lita på ? visserligen iof bara en dump så skyddar ju turbon vilket som även om han läcker

har nån aning vad sånt kostar cirka?

537 Inlägg
23 mars 2009
Bara för att din volvohandlare har stängt just nu så betyder det inte att du kan få grejjerna från internet så mycket snabbare..

5 650 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
markuse90 skrev:
Bara för att din volvohandlare har stängt just nu så betyder det inte att du kan få grejjerna från internet så mycket snabbare..

nä men sitter kollar på nätet och volvo har ju ingen sida för reservdelar så man tex kan kolla vad de kostar lr nått sånt

+har kört utan den där packingen hela helgen går inge anorlunda förutom dumpningarna låter 25 gånger högre än de igentligen borde

Saabvilde!
1 708 Inlägg
23 mars 2009
Asbestfritt packningsmaterial (60-2001)

Asbestfritt packningsmaterial
Lätt att klippa eller skära till önskad storlek och form. Motståndskraftigt mot olja, bensin, värme och de flesta lösningsmedel. Lämpligt att använda som packning till ventilkåpor, oljetråg, förgasare och växellådor m.m.

Ja det ska väl gå att lita på..Finns massa olika storlekar och tjocklekar. från 29.90 till 199.00 :-

På Biltema smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

2 072 Inlägg
23 mars 2009
kör in till volvo.. de har.. jag köpte till min v70a wink
till saaben köpte jag på saab för 75:- och meka /autoexperten ville ha 190:- wink

Sandzoo i da house

5 650 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Asbestfritt packningsmaterial (60-2001)

Asbestfritt packningsmaterial
Lätt att klippa eller skära till önskad storlek och form. Motståndskraftigt mot olja, bensin, värme och de flesta lösningsmedel. Lämpligt att använda som packning till ventilkåpor, oljetråg, förgasare och växellådor m.m.

Ja det ska väl gå att lita på..Finns massa olika storlekar och tjocklekar. från 29.90 till 199.00 :-

På Biltema smile

aa ok tack får lalla förbi biltema nästa gång jag är i västerås menar skulle man tex behöva en ruta för 30 så ska de säkert ha runt 100-200 på volvo

sandzoo skrev:
kör in till volvo.. de har.. jag köpte till min v70a wink
till saaben köpte jag på saab för 75:- och meka /autoexperten ville ha 190:- wink

hur mkt kosta den på v70in då?

Sök