3946
Sök

Bygga på 850?

243 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Har ända sedan jag köpte min "färdigstylade" bil suttit i funderingar på att bygga eget, Vet att det är en svindyr hobby oh man får garanterat inte igen pengarna man lägger ut.

Har ingen direkt utbildning vad gäller mekandet men har lätt för att lära mig oh är nyfiken:P

850 oh äldre volvo överhuvudtaget är väl ändå rätt lättmekat så frågan är om man ska våga köpa hem en bil oh börja bygga på?

Blir isf totalrenovering av allt till minsta perfektion..oavsett hur lång tid det kommer ta:P

Ska jag våga?

Friskt satsat, hälften vunnet;)

Den är inte stor, men den är söt.
820 Inlägg
Avstängd
73 Inlägg
23 mars 2009
klart  du gör det!

typ..eh..va?
582 Inlägg
23 mars 2009
Tycker du ska våga big_smile, glöm inte starta en projektråd så vi får följa bygget smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

243 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Roz-104 skrev:
Tycker du ska våga big_smile, glöm inte starta en projektråd så vi får följa bygget smile

haha, precis vad jag tänkt isf..fast det lär bli en tråd som kommer ta flera år:P
Senast redigerat av Lindmark_89 (23 mars 2009)

998 Inlägg
23 mars 2009
Jasså det var du som köpte den bilen om det är den bilen du har online som du köpte smile
Såg den länge på blocket.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

243 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
LordLife skrev:
Jasså det var du som köpte den bilen om det är den bilen du har online som du köpte smile
Såg den länge på blocket.

Japp det var jag=)

Sök