Är detta något att ha: Raveland XCA slutsteg 1200?

740Glt16valve
26 mars 2009 · 247 Inlägg

Soderqvist skrev:

michieff skrev:
gp4at är inget skitsteg. För de ändamålet som TS ska ha steget till duger det alldeles utmärkt! Sedan är jag övertygad om att Gp4at är bättre än det han länkade. Det är skit enbart för att det är MDS eller har du själv provat det? för det har jag

Jag har provat nästan alla stegen i både C GP och D seriena, och min slutsats är att visst låter det men det var lååångt ifrån värt pengarna,

Jag har sett med egna ögon att till och med Biltemas ljudsaker presterar bättre och är på samma gång billigare än MDS, finns väll några tester på detta också på internet va?

MDS = Mycket dyrt skit!

740Glt16valve skrev:
hehe nee tror inte de men ja har volvo och jag säger inget positivt om mds hehe:D

Hehe ne då är du en sån där erfaren volvoförare då med andra ord tongue

//Soderqvist

nee då bara att jag har ägt 2 st olika 15 av mds äldre grejer för dom är åtminsone lite bättre och har haft ett av deras steg och de har bara varit dynga altihop ena 15 var en audiophile med den va inte bra den heller
big_smile

:):) 740:):)
Volvo 740 turbo "laddtrycket" (1986)
Chevrolet El Camino "SS candy röd" (1970)
Black-Angel
26 mars 2009 · 260 Inlägg

Har använt det steget i ett budgetbygge åt en pendlarbil då det e blandat av lite allt möjligt smått o gott HU denver, steg raveland4-kanls, framkit jula 5.25kit, hatthylla mds 6x9 4-vägs, bas mutant 1007 10" i en bandpass-låda,,
Detta rockar på rätt duktigt faktiskt mer än vad jag trodde,,dock e väl denvenrn den svaga länken nu.
Om steget kan jag väl säga att filtrena har sina begränsingar+ att vid noll volym så har du ett grundbrummande som inte går o göra nåt åt då jag testat med allt,,men det försvinner så fort du rör volymen..
Detta var ett kul bygge för o se vad man kan göra med små pengar,,

2004 Fiesta: Team dB-Akuten Kicker, Europa 3:a Extreme 1
2006 CRX:Team Soundmadness DigitalDesigns Bassrace/ESPL Unl
www.street-beat.se PB 163.4dB
2011> Nytt märke KoveAudio
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang