Matställen för hungriga bilentusiaster

Stefan Varberg Supraman
24 mars 2009 · 2 300 Inlägg

Satt och tänkte på vad som saknades tidigare när man har åkt på träffar och då kom jag på att man måste ju äta.
Och då eftersom man kanske inte känner till staden man hamnat i så bra så då tänkte jag att de e bra med en tråd där man kan tips om ställen med god mat.

Det spelar ingen roll vad det e för mat men ställen som mcdonalds behöver ni INTE tipsa om då man hittar dom ändå till slut och man ofta inte e sugen på slappa pommes och dåligt steka burgare utan något annat.

När ni tipsar så skriv vad stället heter, vad dom serverar och vart dom ligger med VÄGBESKRIVNING för dom utan gps wink

Kör på allt, kina, thai, steakhouse, lokala grillen, pizzerior

Så låt smaklökarna minnas smile

Senast redigerat av Stefan Varberg (24 mars 2009)

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
expect1991
24 mars 2009 · 1 814 Inlägg

Oves i Sävedalen*

Lasse på Heden*

Burger King Kallebäck*    (<---tongue)

Stefan Varberg Supraman
24 mars 2009 · 2 300 Inlägg

kanon bara ös in men glöm inte adress och vägbeskrivning för oss som kommer utifrån.
Så att alla kan hitta dit

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Soderqvist
24 mars 2009 · 660 Inlägg

Donken i Sandviken wink Går inte att missa om du kör av på någon av våra avfarter från motorvägen, bara köra rakt hela tiden så har du det där på sidan!

Ställ dig sen på Ica perkeringen som ligger brevid och käka! Sen när du är klar kastar du ut skräpet på själva parkeringen,

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
jimmy-124 Svartlistad
24 mars 2009 · 446 Inlägg

Vega baren i haninge har grymmt bra mat och det finns mycket snygga bilar utanför *sommartid smile

Mercedes 190e "Dieselmeken" (1990)
Kesler
24 mars 2009 · 3 650 Inlägg

jimmy-124 skrev:
Vega baren i haninge har grymmt bra mat och det finns mycket snygga bilar utanför *sommartid smile

precis vad jag skrev för ett tag sen men raderade, då jag trodde jag missuppfattade frågan heh. somsagt shyssta burgare med mkt jänkare

JDMy00 ClubJDM.se
24 mars 2009 · 1 608 Inlägg

Sibylla i Katrineholm! *dregglar* tongue

Mazda Mx-5 (1999)
Stefan Varberg Supraman
24 mars 2009 · 2 300 Inlägg

Jag slänger ut lite om ställen i varberg som fungerar bra.

China sea, där finns kina och thai, ligger mitt emot järnvägstationen på västra vallgatan, bara att köra mot centrum och jvstn så hamnar man på rätt gata.

via vinento pizzeria, följa vägbeskrivningen som till china sea, ligger granne

campinos pizzeria. utservering på sommaren.
Ligger på bäckgatan, kör på västra vallgatan sväng upp på bäckgatan vid guldfynd och systemet, man ser det röda solskyddet på höger sida där ligger det.

blå dörren, där finns fina sallader och baguetter och fika.
Ligger vid västar vallgatan vid hotell gästis i rött hus.

Knopen steakhouse, kanon gott kött och potatisgratäng mm.
Ligger på norrgatan 16, kör västra vallgatan sväng upp vid hotell gästis följ gatan så kommer det på höger sida.
Nattklubben oscars ligger i samma hus men har ingången på andra sidan huset.

korv med mos i tvååker, hamburgare, korv och sallad, där blir man mätt.
Kör e6, sväng av varberg s, tvååker.
Kör mot tvååker så kommer det på vänster sida innan rondellen, finns även en pizzeria/steakhouse på samma ställe.

Lite smått och gott

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Arradin
24 mars 2009 · 631 Inlägg

En sticky på denna tråden om första uppdateras kontinuerligt big_smile

Oslagbar info !

Schipperke-owner Hundägare,mc-åkare,fartgalning
24 mars 2009 · 272 Inlägg

Soderqvist skrev:
Donken i Sandviken wink Går inte att missa om du kör av på någon av våra avfarter från motorvägen, bara köra rakt hela tiden så har du det där på sidan!

Ställ dig sen på Ica perkeringen som ligger brevid och käka! Sen när du är klar kastar du ut skräpet på själva parkeringen,

//Soderqvist

Skulle hellre äta från soptunnan än att äta på Mac loosers . Åker hellre till Statoil och köper deras hamburgare .

Schipperke rules !
Klaesson
24 mars 2009 · 399 Inlägg

På elmia kan man pysa ner till Huskvarna där finns det massor av pizzerior även ett stadshotell med god mat samt east end som serverar kina mat allt detta finns i så kallade "Centrum" det går inte att missa tongue

VOLVO for life
Stefan Varberg Supraman
26 mars 2009 · 2 300 Inlägg

Klaesson skrev:
På elmia kan man pysa ner till Huskvarna där finns det massor av pizzerior även ett stadshotell med god mat samt east end som serverar kina mat allt detta finns i så kallade "Centrum" det går inte att missa tongue

Verkar va ett bra tips för dom som inte vill trängas på donken eller helt enkelt för dom som inte vill ha mcd mat.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
baltis
26 mars 2009 · 1 948 Inlägg

Resturang brändsåsen ut med e4'an vid avfarten till rv50, jönköping. Mycket bra lunch som dessutom serveras fram till klockan 17.00 big_smile

steifan DR!FTT3KN!K3R
26 mars 2009 · 10 427 Inlägg

Vill man ha mycket snabbmat för normalpeng kan man ju besöka Lappens Gatukök i hyfsat
centrala Hedemora i Dalarna. Något för pommes stripes-fetischister wink

JDMy00 ClubJDM.se
26 mars 2009 · 1 608 Inlägg

Frasses vid Mantorp! Där är det förjäkla gött tongue

Mazda Mx-5 (1999)
leksak Kanon..
26 mars 2009 · 1 473 Inlägg

Asså kan vi inte bara hålla alla snabbmatställen som finns överallt utanför denhär tråden?
Alla vet vad sibylla o mcd är o man hittar dit utan problem.

Fram med mera steakhouses o sånt gött...

vettvilling STI TypeR Driver
26 mars 2009 · 191 Inlägg

Spicy Cow vid Volvo i Bollnäs om någon skulle ha vägarna förbi där.
Grymma burgare å massa annan god mat.

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
26 mars 2009 · 3 404 Inlägg

Kommer inte på mycket mer än Lappens vägkrog i Hedemora, blev ordentligt överraskad första gången (ser ju ut att vara ett riktigt snukigt ställe från vägen sett) ligger vid rondellen väg 70/266

Annars om man är i Stockholm så är Vegabaren i Handen en riktig höjdare, ligger vid väg 73. Likaså grillen vid Östra Station/Tekniska Högskolan där man ofta brukar trycka i sig en tunnbrödsrulle, lite stökigt att ta sig dit med bil men det är ett av få ställen i stan där de kan göra tunnbrödsrullar.

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
einherjer
26 mars 2009 · 587 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:
korvkiosken från ronny & ragge tongue Den ligger i Korsberga småland om jag minns rätt smile

stämmer bra det men det är ingen höjdar-mat direkt men däremot finns det en Pizzeria i Korsberga en bil från kiosken å där är pizzan mkt god.

mulleina
26 mars 2009 · 715 Inlägg

äter jag i tomelilla så äter jag på bertils (serverar hamburgare och korv), prisvärt. Skulle ni behöva snus så brukar dem ha nyast också, enligt rykte själv snusar man ju inte.

Senast redigerat av mulleina (26 mars 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang